Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159133 kertaa)

Poissa needja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • little london bird
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #495 : 10.01.11 - klo:12:41 »
Minäkin olen joskus kokeillut tuota Herbinan vaaleanpunaista kasvovettä, ja huh että poltteli kasvoja. Se vadelmainen tuoksu oli ihan kiva ihovoiteen muodossa, mutta kasvovetenä taisi olla oikeat pommin ainekset kasassa...  ;)

Tällä hetkellä käytössä on Erisanin alkoholiton kasvovesi, joka on ollut ihan hyvä. Joskus jos on ollut vähän huonompi ihokausi, se saattaa pikkuisen pistellä mutta ei muuten aiheuta ihossa mitään ärsytysreaktioita. Pistelykin rauhoittuu aivan muutamassa sekunnissa, eli toistaiseksi kelpaa minulle.

Kun saan kulutettua tuon pullon loppuun, ajattelin kokeilla Lacto Linen kasvovettä ja puhdistusmaitoa. En enää lähde edes yrittämään mitään alkoholillisia tuotteita, sillä niiden vaikutus ihoon on kyllä nähty... terveisin ruusufinni ;D
Puolipitkät, suklaanruskeat hiukset karamelliraidoilla
Välillä leikitään omalla tukalla, välillä peruukkien kanssa

http://www.littlelondonbird.fi

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #496 : 11.01.11 - klo:20:09 »
Harmi.  :( LactoLinen kasvovettä ei saa enää, nähtävästi on poistettu kokonaan valikoimasta.  Hyvästit luottotuote!  :-\

Edit: Eucerin Sensitive on ihan OK tuote, ostin sen 3 viikkoa sitten ennen joulua LactoLinen puuttuessa... Hajustamaton ja alkoholiton, jos sellaista etsii.
« Viimeksi muokattu: 11.01.11 - klo:22:00 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #497 : 11.01.11 - klo:20:30 »
^ No höh! Olin meinannut ostaa sitä seuraavaksi. Itse asiassa muistankin nyt että en nähnyt sitä hyllyssä Sokoksella viime viikolla.

Pitääkin sitten keksiä joku muu hyvä halpis. Rainbow ja Herbina ei oikein kiinnosta aiempien kokeilujen perusteella, taidanpa mennä selailemaan tätä ketjua taaksepäin jos löytyisi ideoita!
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 11.01.11 - klo:21:54 »
^Mä suosittelen hyväksi halpiskasvovedeksi täältä aikoinani joltain saamani ehdotuksen eli Lorkun vaaleanpunaisessa pullossa olevan gentle tonerin. Mun selektiivisen puolen kasvovesisuosikki oli aikoinaan Estee Lauderin soft clean silky hydrating lotion, joka oli ihanan kosteuttava ja hellävarainen. Tuo Lorkku on kyllä mun mielestä lähes samaa luokkaa oleva, mutta huomattavasti edullisempi vaihtoehto. Pullo taitaa maksaa jotain vitosen paikkeilla, ja on usein alessa vielä edullisempi. 
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #499 : 12.01.11 - klo:09:48 »
^ Tuli mieleen sun viestistä aika ennen juurestelua, kun käytin yhtä Lorkun kasvovettä, joka myös oli vaal.pun. pullossa. Tosin etsin sen nyt netistä ja kyseessä on Age Perfect Smoothing Toner - mahdoitko tarkoittaa tuota? Joka tapauksessa muistan, että pidin tuosta kasvovedestä hyvinkin paljon; miellyttävä tuoksu ja jotenkin runsas koostumus. Ja iho jäi kosteutun tuntuiseksi.
Olin täysin taas unohtanut tuon, kun tässä on tullut sukelleltua niin monissa uusissa vesissä ::) Lorealin sivuilla on mukavasti incit näkyvissä ja yllätyin (vaikkei kai olisi pitänyt yllättyä, kun kerran sopi mun iholle niin hyvin) että sisältö oli yllättävän jees, ei mun pahimpia nou-nou-ainesosia. Onhan tässä iho vähän muuttunut niistä ajoista kun tuota käytin, mutta vois koittaa muistaa hankkia kun nykyisestä (ja niistä parista muusta jotka kaapissa lojuvat ;D) aika jättää.
« Viimeksi muokattu: 12.01.11 - klo:09:49 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #500 : 12.01.11 - klo:10:35 »
^Mä suosittelen hyväksi halpiskasvovedeksi täältä aikoinani joltain saamani ehdotuksen eli Lorkun vaaleanpunaisessa pullossa olevan gentle tonerin.

Komppailen tätä. Hinta-laatusuhde erittäin kohdillaan.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #501 : 12.01.11 - klo:10:44 »
^ No jopas nyt kun mä en löydä millään tuollaista Lorealin kasvovettä; joko kyseessä on toi, minkä mainitsin omassa edellisessä viestissäni tai sitten kyse on Nivean Gentle Tonerista? Valaiskaa valotonta ::)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #502 : 12.01.11 - klo:10:45 »
Tota Lorkkua oonkin joskus käyttänyt ja tykkäsin kyllä, mutta viime aikoina ihan kun en ois nähnyt sitä missään. Vai olikohan niin, että samannäköisessä pullossa on joku eri teksti/nimi kuin aiemmin, niin en ole uskaltanut ostaa. Pitää mennä tutkimaan tarkemmin.

Vaihdoin eilen vanulappumerkkiä, ja sekin kyllä vaikuttaa tosi paljon näköjään siihen, millainen fiilis kasvovedestä jää. Xtra vanulaput imaisi kasvoveden tosi tehokkaasti sisälleen niin, ettei sitä iholle sitten oikein riittänytkään. Nyt taas Kicksin A-Brand vanulaput antaa kosteutta iholle paljon paremmin, ja heti tuntuu toi Rainbow-kasvovesikin paremmalta :) Aina oppii uutta ihonhoidon pikku nyansseista.

edit. Jos Jouanakaan ei tota kasvovettä löydä, niin onkohan ne menneet lopettamaan sen..?
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #503 : 12.01.11 - klo:11:06 »
^ Harmi jos on lopetettu. Tällä hetkellä käytössäni on lahjaksi saatu Nivean Refreshing toner. Ihan hyvä sekin, mutta ei niin hyvä ja olin suunnitellut palaavani takaisin Lorealin vaaleanpunaiseen herkälle iholle tarkoitettuun kasvoveteen, mutta sitä ei näy ainakaan enää heidän kotisivuillaan. Age perfect smoothing toner on samanlaisessa pullossa, joten kokeilen sitä seuraavaksi, jos vaikka sekoitan pullot/ niitä on uudistettu/ tms.

Poissa needja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • little london bird
« Vastaus #504 : 12.01.11 - klo:11:58 »
Harmi.  :( LactoLinen kasvovettä ei saa enää, nähtävästi on poistettu kokonaan valikoimasta.  Hyvästit luottotuote!  :-\

Mitä ihmettä?? Näin tämän vielä hyllyssä viime viikolla.
Jos sen tuotanto on lopetettu kokonaan, pitää varmaan käydä hamstraamassa muutama pullo talteen etukäteen.
Puolipitkät, suklaanruskeat hiukset karamelliraidoilla
Välillä leikitään omalla tukalla, välillä peruukkien kanssa

http://www.littlelondonbird.fi

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #505 : 12.01.11 - klo:12:04 »
^^Itse en ole Lorealin herkän ihon kasvovettä käyttänyt, mutta näin sitä ainakin viime viikolla meidän kaupungin Sokoksella alennuksessa. Muovikorissa oli muitakin Lorealin puhdistustuotteita, tuo kasvovesi taisi olla n. 5 euroa jos oikein muistan.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #506 : 12.01.11 - klo:12:11 »
Alkaa tuo kosmetologin aikanaan mukaan lykkäämä Hjeronymus -kasvovesi olla loppusuoralla ja pitäis katsella uutta. Mielellään jotain marketista/netistä saatavaa helppouden (ja hinnan) vuoksi.

Mut millainen olisi passeli?

Mullahan on siis kolmekymppisen iho, joka kukkii kuin hormonihirviöisellä 15-vuotiaalla. Välillä on hiljaisia hetkiä jolloin kasvoissa on vain noita perus valkomustapäitä, mutta yleensä siellä täällä joku finni tekee tuloaan. Kosmetologin mukaan mulla olisi rasvainen/epäpuhdas iho (kuitenkin tuo myymänsä kasvovesi oli herkälle iholle  ??? ). Kosteusvoiteita en käytä ollenkaan, kun iho ei niitä tunnu pyytävän. Talvella pesun ja kuorinnan jälkeen nassu hieman kiristelee, mutta se häviää kun kasvovedellä pyyhkii.

Ehdotuksia otetaan vastaan  <3
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #507 : 12.01.11 - klo:12:13 »
^^ Ooh, hyvä tieto  :ts Taidan käydä katsomassa, jos sitä löytyisi vielä Helsingin Sokokselta, vaikka en tiedä missä Sokoksessa näit ko. alennuksen. Voisin hieman hamstrata, jos on poistumassa markkinoilta.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 12.01.11 - klo:12:36 »
Kosmetologin mukaan mulla olisi rasvainen/epäpuhdas iho (kuitenkin tuo myymänsä kasvovesi oli herkälle iholle)

Ihotyypit on kuiva, normaali, rasvainen ja sekaiho ja sen lisäksi mikä tahansa näistä voi olla herkkä. Herkkä ei ole ihotyyppi ollenkaan. Sulla voi siis olla herkkä rasvainen iho tai sitten kosmetologin mielestä ko. kasvovesi on sulle muuten sopiva.

Suosittelisin rasvoittuvalle iholle kasvovettä, jossa on salisyylihappoa. Sen pitäisi auttaa epäpuhtauksien kanssa. Yksi hyvä on Cliniquen Mild clarifying lotion (hintaa noin 20€). En tiedä, löytyykö marketista salisyylihappo sisältäviä kasvovesiä, mutta kannattaa katsella.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #509 : 12.01.11 - klo:13:29 »
^Tuommoista en tiennytkään, kiitoksia paljon :) Tarvii ostaa tuota Cliniqueta nyt ainakin ensi hätään, kerkee sitten tutkailla noita markettivesiä myöhemmin ajan kanssa.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett