Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159134 kertaa)

Poissa Heleena

• Tukkaguru
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #525 : 31.01.11 - klo:08:36 »
Onko joku sattumoisin testannut Avenen, Vichyn ja La Roche Posayn lähdevesisuihkeita? Mikä niistä toimii parhaiten? Lähinnä kiinnostaa mikä rauhoittaisi ihoa parhaiten (punoitus)?

Mä olen testannut näistä Avenea ja La Roche Posay'ta, enkä löytänyt niistä kyllä oikeastaan mitään eroja. Mä käytän noita suihkeita lähinnä mineraalimeikin kiinnittämiseen, mutta en itse ainakaan testailuillani huomannut, että kummassakaan olisi ollut mitään erityisesti ihoa rauhoittavaa. Muistan joskus testanneeni pienen pullon Dermalogican Soothing protection sprayta (toivottavasti toi oli sen nimi kun en tarkkaan muista), ja se vaikutti kyllä rauhoittavan ihoa ihan mukavasti.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #526 : 31.01.11 - klo:11:15 »
No huh, onneksi Lactolinea ei lopeteta! Ei ole Lactolinen pullo sattunut silmään missään marketissa ja korvikkeena olen nyt käyttänyt Erisanin alkoholitonta kasvovettä ja se onkin toiminut tosi hyvin, mutta jatkossa palaan mieluummin Lactolineen. Onhan se jonkunverran Erisania halvempikin ::).

Poissa needja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • little london bird
« Vastaus #527 : 31.01.11 - klo:13:10 »
Nyt seisoo kaapissa LactoLinen puhdistusemulsio ja alkoholiton kasvovesi!  :ts

Olen käyttänyt niitä vasta pari kertaa, mutta voi kyllä jo sanoa niiden tuntuvan paljon paremmilta kuin edelliset tuotteeni. Se Erisanin kasvovesi poltteli välillä kasvoja, mutta tuo LactoLinen kasvovesi tuntuu vain mukavan viileältä. Pidempi käyttö sitten kertoo miten asia oikeasti on, mutta ainakin tässä vaiheessa olen todella tyytyväinen.  ;)
Puolipitkät, suklaanruskeat hiukset karamelliraidoilla
Välillä leikitään omalla tukalla, välillä peruukkien kanssa

http://www.littlelondonbird.fi

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #528 : 31.01.11 - klo:23:37 »
Onko joku sattumoisin testannut Avenen, Vichyn ja La Roche Posayn lähdevesisuihkeita? Mikä niistä toimii parhaiten? Lähinnä kiinnostaa mikä rauhoittaisi ihoa parhaiten (punoitus)?

Mulla on tuota La Roche-Posayn lähdevettä ja mulla se tuntuu rauhoittavan bikinialueen ihoa karvanpoiston jälkeen ja samaten laskee punoitusta auringossa oleskelun jälkeen (en siis harrasta ihoni polttamista auringossa, mutta joskus tulee oltua aavistuksen liian kauan ulkona ilman suojaa).

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #529 : 01.02.11 - klo:09:44 »
Avenen lähdevesisuihke oli käytössä, mutta en huomannut mitään hyötyä tai haittaa.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #530 : 01.02.11 - klo:15:57 »
Taitaa olla vähän OT, mutta osaisiko joku antaa neuvoa Avenen lähdevesisuihkepullon "korjaamiseen"? Aerosolipullon suuttimesta ei enää tule ulos mitään, vaikka vettä pullossa on vähän alle puolet jäljellä. En haluaisi heittää tätä roskikseen, etenkin kun on suihketta on reilusti 100ml jäljellä.

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #531 : 03.02.11 - klo:09:58 »
Taitaa olla vähän OT, mutta osaisiko joku antaa neuvoa Avenen lähdevesisuihkepullon "korjaamiseen"? Aerosolipullon suuttimesta ei enää tule ulos mitään, vaikka vettä pullossa on vähän alle puolet jäljellä. En haluaisi heittää tätä roskikseen, etenkin kun on suihketta on reilusti 100ml jäljellä.

Mä en ole saanut noita rikkoutuneita korjattua, vaikka monien tuotteiden kohdalla suuttimen putsaaminen tai muu näpertäminen auttaa. Pistin tässä taannoin viestin Avenelle noista toistuvasti hajoavista suuttimista, laittoivat sitten uudet pullot postissa. Nyt ei ole vähään aikaan hajoillut, liekö tuurista kiinni.

Mitään kummoisia rauhoittavia ominaisuuksia en oo tuolla Avenen suihkeella huomannut. Joskus itse asiassa oon uteliaana testannut jollekin alueelle ja jättänyt toisen alueen luonnontilaan, eikä oo tullut mitään vaikutusta esiin.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #532 : 23.06.11 - klo:09:43 »
Ostin kokeeksi apteekista Natuviven Age Control sarjan Tonic Lotionin ja vaikuttaa näin parin päivän käytön perusteella mielettömän hyvältä. Oma iho on siis helposti ärsyyntyvä, usein punoittava ja pintakuiva. Usein joudun lisäämään useamman kerran kasvovoidetta, mutta nyt olen voinut jättää aamuisin kosteuttavan seeruminkin kokonaan pois.

Tuote on melkein geelimäinen neste, muistuttaa koostumukseltaan jopa ohkaista seerumia. Tuotteessa on mieto tuoksu, joka ei ole ärsyttänyt (nykyään pyrin käyttämään paljon hajusteettomia) ja inccikin on sisällöltään melkoisen hyvä. Koko 200 ml ja hintakaan 14 - 15 e ei ole paha kun aikaisemmin olen tottunut käyttämään Sensain lotionia yms. Käytän tätä samalla tavalla kuin Sensaita, eli puhdistuksen jälkeen (vaahto, joka ei jätä jämiä) levitän käsin iholle ja kaulalle. Suosittelen ehdottomasti tsekkaamaan kyseisen tuotteen jos esim. kuivuus on ongelmana. Itselläni parissa päivässä pintakuivuus on vähentynyt huomattavasti, iho on selkeästi vähemmän punoittava ja tasaisempi.

En yleensä paljon tuotteista tänne kirjoittele, mutta tämä oli pakko jakaa. :)    
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 22.02.12 - klo:21:02 »
Mä oon nyt talvella käyttänyt Lumenen vaaleanpunaisessa pullossa olevaa kasvovettä. Kosteuttaa ilmeisesti sen verran hyvin, että pintakuivuus ei ole pahemmin vaivannut tänä talvena.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 29.02.12 - klo:14:57 »
Ostin eilen Nivean herkälle iholle tarkotetun kasvoveden ja illalla sitten käytin sitä. Aamulla heräsin 10-15 finniä rikkaampana :S iho on siis pintakuiva, herkkä, ravoittuva ja epäpuhtauksiin taipuvainen. Voi tietenkin olla että sattumoisin jokin muu aiheuttanut myös näppyjä..mutta hmm.
Nivean kasvovesi ei muutenkaan ollut kovin kosteuttava. Jäi kiristäväksi iho. Pirkan vastaava on parempaa! :D
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 23.03.12 - klo:22:27 »
Lähikaupassa oli tarjouksessa Garnierin Refreshing Toneria (vihreä puteli) kaksi kappaletta viidellä eurolla, joten pakkohan ne oli napata mukaan. Näin jälkikäteen täytyy todeta, että olisi melkein kannattanut jättää kasvovedet kauppaan. Alkoholittomuudesta ja miellyttävästä tuoksusta plussaa, mutta muuten melko turha tuote. Ei tunnu tekevän iholle yhtään mitään, ei kosteuta, eikä edes jätä raikasta fiilistä. En tykkää.
1b M ii

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #536 : 24.03.12 - klo:00:37 »
Neutrogenan kasvovesiä käytän. Pitää finnit hyvin kurissa, tuoksuu kivalta, yksinkertaine INCI ja kiva pieni puteli mahtuu mukaan reissuunkin.
« Viimeksi muokattu: 25.03.12 - klo:12:55 kirjoittanut Varjotar »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #537 : 24.03.12 - klo:13:46 »
Varjotar, olisi toivottavaa, että arvioisi tuotetta ja kertoisi miksi kyseistä tuottea käyttää, silloin siitä on hyötyä muillekin! Omaa viestiään voi muokata modify-napilla.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 26.03.12 - klo:15:43 »
Onko joku kokeillut Besaven kasvovettä? Entäpä Logonan?

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #539 : 28.03.12 - klo:12:51 »
Cliniquen (liila) kasvovesi on ehdoton vakkarini! Siihen tutustuessani pelkäsin sen olevan kuivattavaa ja tujua, mutta tosiasiassa se kirkastaa kasvoja, ikään kuin se "tujuus" kuorisi hieman. Kaikki muut merkit (marketti- ja apteekkikamaa), joita olen kokeillut ovat ainoastaan kuivattaneet ihoa tai olleet täysin hyödyttömiä. Siitä syystä en kasvovettä vuosiin käyttänytkään ennen kuin kaveri hehkutti tätä. Nyt ihan ehdoton ihon kirkkauden, sileyden ja tasaisuuden vuoksi. Antaa hyvän pohjan meikata. Hp-neutraali, hellävarainen puhdistusmaito vaan käsittelyksi pohjalle. Jonkin vahvan putsarin kanssa voisi olla jo liikaa.

Edit. Clinique Clarifying Lotion on siis tuotteen virallinen nimi ja tarkemman tarkastelun myötä huomasin, että salisyylihappoahan tuosta löytyy.
« Viimeksi muokattu: 28.03.12 - klo:13:57 kirjoittanut Angora »
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe