Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159161 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #540 : 30.03.12 - klo:18:42 »
^ Meillä mies vannoo tuon nimiin, hänellä on paksu ja rasvainen iho joten kaikki kuoriva on plussaa eikä alkoholikaan ärsytä. Itsekin olen joskus tuota käyttänyt ja oli aika ärhäkkää ainetta, kesällä voisin taas kokeilla mutta talvella pysyn siitä kaukana.
Raitoja käpälään!

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #541 : 30.03.12 - klo:19:20 »
^Hassua kyllä kuinka me kaikki reagoidaan niin eri tavalla. Itselläni nimittäin pintakuiva ja helposti ärsyyntyvä iho. Tuo jotenkin ns. tasapainottaa itsellä.
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #542 : 03.04.12 - klo:20:48 »
Minä vannon Nivean refreshing kasvoveteen normaalille/sekaiholle. Perus hyvä, kiva tuoksu, eikä ärsytä ihoa! :l
Kannattaa kokeilla!

Olen kokeillut nyt myös 2 pulloa Herbinan biohajoavaa ruusuvettä kasvoille. Ensimmäisen pullon kohdalla iho tykkäsi tosi paljon tästä! Kiva tuoksu ja virkisti :) No, käytin sitten tämän jälkeen taas pari pulloa niveaa ja ostin taas tätä ruusuvettä, ja herraie, joka ikinen kerta kun tätä ko. tuotetta oon laittanut, iho on alkanut punoittaa ja kuumottaa ihan hulluna! En tiedä mikä tässä nyt on..

Luulin että ruusuveden perään heittämäni erisanin kosteuttava kasvovoide tekisi tämän reaktion, mutta ei, kokeilin toista kasvovoidetta ja sama tulos. No, pullon käytän kuitenkin loppuun.. Ehkä mun iho ei vaan jostaki ihmeen syystä nyt tykkää yhtää hyvää tuosta tuotteesta..  :-\
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #543 : 04.04.12 - klo:23:53 »
Cliniquen kasvovettä miullakin on, veljen vaimo tuli maailmalta Suomeen jouluksi ja antoi mulle joululahjaksi muutaman putelin. Kyseessä on se vaaleanvihreä: http://4.bp.blogspot.com/_IvlY9xZsQZ0/TKAvnjkLRGI/AAAAAAAADLg/l_VYzd3AeE0/s1600/1493_Clinique_Mild_Clarifying_Lotion1.jpg

Ihan hyvää tavaraa se on, mutta en voi sanoa kokeneeni mitään wau-ilmiötä. Enpä kyllä osannut mitään ihmeellistä siltä odottaakaan. Käytän kuitenkin nuo putelit kun olen kerran saanut, jatkossa sitten tarttee lukea oikein ajatuksella näitä ketjuja jos löytyisi semmoinen kasvovesi joka saisi miut näyttämään Lauren Grahamilta eikä peilikuvaltani  ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #544 : 21.04.12 - klo:23:12 »

Olen kokeillut nyt myös 2 pulloa Herbinan biohajoavaa ruusuvettä kasvoille. Ensimmäisen pullon kohdalla iho tykkäsi tosi paljon tästä! Kiva tuoksu ja virkisti :) No, käytin sitten tämän jälkeen taas pari pulloa niveaa ja ostin taas tätä ruusuvettä, ja herraie, joka ikinen kerta kun tätä ko. tuotetta oon laittanut, iho on alkanut punoittaa ja kuumottaa ihan hulluna! En tiedä mikä tässä nyt on..

Luulin että ruusuveden perään heittämäni erisanin kosteuttava kasvovoide tekisi tämän reaktion, mutta ei, kokeilin toista kasvovoidetta ja sama tulos. No, pullon käytän kuitenkin loppuun.. Ehkä mun iho ei vaan jostaki ihmeen syystä nyt tykkää yhtää hyvää tuosta tuotteesta..  :-\

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa! Eka pullon kanssa olin oikein tyytyväinen, samoin toisen kanssa noin puoliväliin saakka kunnes viikko sitten tuli koko naama ihan punaiseksi ja kuumotti. Itsekin kokeilin ensin toista voidetta, putsaria jne. mutta punoitusta tuli silti joka päivä kunnes sitten älysin jättää ton kasvoveden pois. Harmi, koska tykkäsin tästä todella paljon mutta mulla jää kyllä loput käyttämättä :(

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #545 : 20.05.12 - klo:15:21 »
Oulun Cittarissa oli ainaki tota Lorkun vaaleanpunaista kasvovettä, vielä ihan päätyhyllypaikalla eli ei näyttäny olevan kyseessä viimeisten tuotteiden ulosheitto :) Kyseessä siis tämä http://www.loreal-paris.co.uk/skincare/cleansing/re-nourish/velvety-toner.aspx

Onko tuo se ketjussa kehuttu kosteuttava kasvovesi?

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #546 : 27.05.12 - klo:13:34 »
Oon tosi tykästynyt Lushin Breath of Fresh Airiin. Ihanan raikastava, ja tuoksukin on kiva, sellainen vähän merellinen (ehkä myös hieman maskuliininen, mutta hyvällä tavalla). Toi pullo on myös aika kätevä kun siitä voi suihkauttaa suoraan kasvoille, joten kasvovettä ei mene hukkaan kun puolet ei imeydy vanulappuun.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #547 : 27.05.12 - klo:18:49 »
Olikos kasvovesistä olemassa mitään suoraan kasvoihin suihkutettavaa? On muistaakseni ollut, en vaan nyt millään saa mieleen että millä merkillä ja minkä hintaista suurin piirtein?
Haen lähinnä sellaista virkistävää tuotetta. Kesällä tulee nyt oltua enemmän ilman meikkiä, ja olisi kiva virkistää kasvoja jollain suihkeella.  :)

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #548 : 27.05.12 - klo:18:53 »
^Lushilla ainakin on muutama kasvovesi suihkepullossa :)
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #549 : 27.05.12 - klo:19:53 »
^^Ainakin Avenella ja Vichyllä on sellaisia ponnekaasullisia(?) suihkutettavia "lähdevesikasvovesiä". Ne vois olla just kasvojen virkistämiseen kivoja.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 27.05.12 - klo:21:17 »
Kiitos malic ja pinkpepper!

Noita suihkutettavia löytyykin näköjään enemmin mitä luulin, hyvä niin, niin on sitten valinnanvaraa!   :)

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #551 : 28.05.12 - klo:20:13 »
^Myös Favoralla on kosteuttava kasvovesisuihke, hintaa reilu 10€.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #552 : 29.05.12 - klo:20:28 »
Myös Clinique moisture surge. Tiedä sitten onko se olevinaan kasvovesi vai suihkutettavaa kosteutusta vai mitä.

Poissa Lavendar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #553 : 21.06.12 - klo:21:56 »
Hankin lahjakortillani hiukan summanmutikassa täälläkin esillä oleen Cliniquen Clarifying lotion 2:n. Voi herranjestas että oli kannattava heräteostos! Kasvot kirkastuivat silminnähden jo het ekasta kerrasta ja kirjavuus tasaantui. Pelkäsin alkon kuivattavuutta, mutta turhaan. Viikon jälkeen iho tuntuu sileämmältä, tasaisemmalta. Uskottava se on taas, että BHA sopii iholleni erinomaisesti.

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #554 : 22.06.12 - klo:01:11 »
Just olin tulossa kirjoittamaan pienen romaanin ylistyksne muodossa Cliniquelle mutta useat on ehtinyt eka, eikä ihme! Tällä hetkellä käytössä Neutrogenan anti-black head tmv ja Nivean Refreshing Toner.

Kummastakaan en tykkää, tosin Neutris poistaa meikin nopeammin mutta saa silmät punoittamaan ja vuotamaan vaikkei ainetta joutuisi lähellekään silmänympärysihoa :/ Neutrogenalla tuntuu olevan myös jonkinlainen kuivattava vaikutus... Nivea on pelkkää vettä. Oikeasti. Ei tee mitään, tuntuu jopa samentavan ihoa..?
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/