^ Itse asiassa ostin viimeinkin tuon Cliniquen kasvoveden pari viikkoa sitten.

Ihoni on ollut harvinaisen puhdas jo joitain viikkoja, mutta Cliniquen kasvovesi tuntuu kyllä edesauttavan sitä, että nenä ja poskipäät ovat pysyneet puhtaampina eikä posket ole täynnä sellaista röpeläistä tukkeumaa. Nenässä on siis vain tietynlaista pientä tukkeumaa, jota ei pysty puristamaan pois ja poskipäiden ihohuokoset vaikuttavat pienentyneen.
Kerrankin koen, että jokin tuote auttaa selvästi ja jatkankin kiinnolla käyttöä. Itse olen levittänyt kasvovettä koko kasvoille ja käytän tätä myös selkään. Kaulaan kokeilin kasvovettä eilen toista kertaa ja tällä kertaa kaulan iho ei ärsyyntynyt, joten jatkossa voisin käyttää tätä ehkä myös kaulallekin.
Nämä muutamat viikot ovat olleet oikeasti melko ihania, vaikka iho on edelleenkin omaan silmään ikävän näköinen. Finnejä tulee, mutta on ihana kun en ole iltaisin pystynyt puristelemaan talipalloja nenästä enkä ole pystynyt rapsuttelemaan kynnellä poskissa olleita kovia tallitukkeumia. Toivon mukaan tästä tuotteesta on iloa myös myöhemminkin.