Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159137 kertaa)

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #585 : 08.06.13 - klo:03:18 »
Jos vaan on vielä saatavilla, niin Lorealin vaaleanpunaisessa putelissa oleva, jonka nimeä en tähän hätään keksi? Nimenomaan pikemminkin geelimäinen eikä ainakaan alkoholia sisällä, muista en voi juuri nyt mennä takuuseen.
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #586 : 08.06.13 - klo:09:15 »
 ^ Dermosilin uusi E-sarjan kasvovesi - lähes kuin seerumia koostumukseltaan.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #587 : 08.06.13 - klo:11:57 »
Aco Cliniderm Balancing Skin Tonicissa on myös geelimäinen koostumus.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 10.06.13 - klo:08:50 »
Ostin joskus keväällä Lumenen sensitive-sarjan kasvoveden ja olen kyllä pettynyt. Toi kihelmöi iholla ja tuntuu aiheuttavan tolla ärsytyksellään myös lisääntynyttä rasvoittumista. Harmittaa kun piti mennä edes kokeilemaan jotain muuta kuin suosikkia, eli Herbinan luomuruusua. Nyt ei olisi varaa mihinkään ylimääräiseen, niin ärsyttää alkaa sitten ostamaan kuitenkin sitä Herbinaa.

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #589 : 13.06.13 - klo:16:31 »
Mä en ole oikein ikinä huomannut kasvovesissä sen kummempia eroja, muuten kuin että alkoholilliset ovat kuivattaneet naaman ihan kamalaan pisteeseen. Oikeastaan minkä tahansa sarjan herkälle/kuivalle iholle tarkoitetut kasvovedet ovat ajaneet asiansa, eikä mikään ole pompannut esiin ylivoimaisena suosikkina.

Vakkarikäytössä mulla on vuosia ollut Nivean Soothing Toner, josta olen aina välillä poikennut testaamaan muita vaihtoehtoja. Talven ajan käytössä oli Lumene Hydrating Touch, jonka sanoisin olevan hippasen tuota Niveaa kosteuttavampi ja auttoi talvella pitämään naaman kuosissa. Tuota on toinenkin pullo jemmassa, eli ensi talvena palaan taas siihen.

Hetki sitten kaivoin laatikosta kesäkäyttöön Garnierin Nordic Essentialsin normaalille iholle tarkoitetun (vihreä pullo), sekä Herbinan virkistävän kasvoveden, jossa on mukana alkoholia. Aion nyt pienellä riskillä testata miten naama kestää tuota Herbinaa, ja olisi ainakin näiden jemmojen kuluttamisen kannalta kivaa jos voisin käyttää näitä kasvovesiä aina hieman vuorotellen. Jäädään katselemaan miten iho reagoi :)
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 17.06.13 - klo:09:36 »
Onko joku kokeillut Emma S. Moisturizing Facial Mist suihkutettavaa kasvovettä?

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #591 : 17.06.13 - klo:15:11 »
^ Mä ostin tuon joku aika sitten. Mun iholle (herkkä, pintakuiva sekaiho) tuntuu ihan ookoolta. En osaa sanoa, että kosteuttaako se kuinka, mutta ei nyt ainakaan oo kuivattanut ja iho tuntuu jotenkin sileämmältä.
Tuoksu hieman häiritsee suihkiessa, mutta ei muuten. Tuoksu ei oo voimakas, eikä mitenkään paha, mutta mä oon vaan tottunut viime aikoina tuoksuttomiin tuotteisiin.
Veni, vidi, Visa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 17.06.13 - klo:17:27 »
Kävin tuota testailemassa ja mulla oli se jo kädessä ja olin kassalle menossa, kunnes huomasin että siinä taitaa olla jotain pienen pieniä hileitä  ??? Muuten vaikutti ihanalta kädelle kokeiltuna, mutta ne himskatin hileet! Ne oli kyllä minimaalisia, mutta mä inhoan yli kaiken hileitä ja glitteriä.

Onkohan Nuxen pinkissä pullossa oleva kasvovesi hyvää?

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 06.07.13 - klo:20:26 »
Tänään ostin kasvoveden ekaa kertaa vuosikausiin. 80 senttiä maksanut Riva de Loopin kuivan ja herkän ihon kasvovesi tarttui mukaan, kun se oli alkoholiton, halpa ja suht lyhyt inki. RdL:n tuotteet ei mun mielestä ole mitään kauhean laadukkaita (sen näkee jo hinnasta), mut ajattelin nyt kokeilla. Hajustetta tässä kyllä oli (eikä mikään hyvä hajuste, toivoisin kasvoveteni olevan mieluummiin raikasta kuin tällaista tunkkaista). Käytin nyt suihkun jäljiltä ekaa kertaa ja iho jää vähä talmean tuntuiseksi, mutta ei kiristele juurikaan. Kosteusvoiteen tarvitsee kuitenkin. Saa nähdä jatkossa, päättääkö iho ärtyä tästäkin. Suomessa ostan luultavasti Erisanin kasvoveden tai jonkin muun hyvin kosteuttavan, alkoholittoman vaihtoehdon.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #594 : 06.07.13 - klo:21:08 »
^Mulla on tuo sama, ostin Puolasta kun hintaa oli just joku euron paikkeilla ja inci oli ihan hyvän oloinen. Ajaa asiansa, iho ei ole mitenkään ärtynyt ja mua ei tuoksukaan haittaa. Tällä voi hyvin läträtä vähän enemmänkin, jos kaipaa virkistystä, kun hinta oli niin huokea.

Suosikkikasvoveteni on Thayersin Rose Petal.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 06.07.13 - klo:21:20 »
^ Voi vitsi tota Thayersia pitää tilata iherbistä kokeiluun! (iherb-tilaus alkaa kasvaa uhkaavasti. ;D)
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #596 : 26.09.13 - klo:19:51 »
Yves Rocherin herkän ihon kasvovesi on yllättävän hyvää tavaraa ja siinä on niin söpö tuoksukin. Olisiko vinkkejä muista herkälle iholle sopivista kasvovesistä? Estelle & Thildin herkän ihon kasvovesi mulla oli pitkään käytössä, mutta ehkä se kuitenkin vähän ärsytti kasvojen ihoa. Samoin Lumenen herkän ihon kasvovesi on ollut ihan ookoo hyvää, mutta haluaisin jotain muuta välillä. Apteekin tuotteet tulee itselle ekana mieleen, olisko siellä joku hyvä herkälle pintakuivalle sekaiholle?

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #597 : 27.09.13 - klo:23:13 »
Pirkka hoitava kasvovesi on ollut nyt käytössä. Tuo on erinomainen INCIltään ja edullinenkin vielä. Ihoni on sekaiho, jossa paikoittain pintakuivuutta. Tämä kasvovesi  sopii kaikille ihotyypeille, myös herkälle iholle pitäisi sopia, on jopa hieman pesevä tuote. Hinta oli n. 4 e.

« Viimeksi muokattu: 06.10.13 - klo:11:33 kirjoittanut Angelie »

Poissa jinna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #598 : 09.11.13 - klo:14:59 »
Olisiko vinkkejä muista herkälle iholle sopivista kasvovesistä? Estelle & Thildin herkän ihon kasvovesi mulla oli pitkään käytössä, mutta ehkä se kuitenkin vähän ärsytti kasvojen ihoa. Samoin Lumenen herkän ihon kasvovesi on ollut ihan ookoo hyvää, mutta haluaisin jotain muuta välillä. Apteekin tuotteet tulee itselle ekana mieleen, olisko siellä joku hyvä herkälle pintakuivalle sekaiholle?

Samaa kyselen kuin pinkpepper, eli herkälle iholle sopiva kasvovesi haussa, mielellään vielä kosteuttava. En uskalla kokeilla monien hehkuttamia Thayersin kasvovesiä niiden sisältämän hamameliksen takia. Paula Begounin mukaan se voi aiheuttaa ärsytystä iholle.

Viimeisin (pieleen mennyt) kokeiluni oli Lumenen Hydrating Touch kosteuttava kasvovesi. Koostumus on paksua ja hiukan geelimäistä, ja tuote tosiaan tuntui kosteuttavalta. Se kuitenkin valitettavasti kirveli ihollani todella paljon. Silmät myöskin ärtyivät ja kirvelivät jos tuotetta joutui lähellekään niitä. En ymmärrä mikä incistä sen voi aiheuttaa, sisältö vaikuttaa varsin neutraalilta, eikä selviä irritantteja ole lukuunottamatta ruusunsiemenöljyä. Se on kuitenkin aiemmin sopinut itselleni ainakin suoraan iholle laitettuna.
2a M ii. Iho kuiva, herkkä ja atooppinen.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #599 : 09.11.13 - klo:15:01 »
Jos LactoLinen kasvovettä ei ole lopetettu, niin sen pitäisi ainakin olla ihan mainiota herkälle iholle.