Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159138 kertaa)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #60 : 08.03.06 - klo:11:52 »
Minäkin kuivaan kasvot aina ennen kasvovedellä pyyhkimistä. Olen aina tottunut tekemään niin, joten en osaa edes kuvitella, että käyttäisin kosteisiin kasvoihin. Mutta kai tuo on ihan mielipidekysymys.
1b M ii

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #61 : 14.03.06 - klo:19:19 »
Minäkin ostin reilu viikko sitten kovasti kehutun body shopin tea tree kasvoveden. Tykkään kovasti, ei kuivata yhtään ja tuntuu miellyttävältä. Toivottavasti auttaa näppyihin pidemmässä käytössä. Tuoksu ei ole mitenkään miellyttävä, mutta katoaa onneksi iholta nopeasti eikä jää nenään vaivaamaan ollenkaan. Purkkikaan ei ole kätevä, päinvastoin, mutta kyllähän tuollaiset viat kestää jos tuote toimii :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 14.03.06 - klo:23:35 »
Minä olen aina kuivannut kasvot pyyhkellä ennen kasvoveden levittämistä. Jotenkin tuntuu paremmalta niin.
Sama täällä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #63 : 15.03.06 - klo:17:37 »
Ihan maxista, kaikki Maridermin  tuotteet 3,99/kpl.

Missä päin tuollainen Maxi on??
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #64 : 15.03.06 - klo:18:31 »
Ostin Anttilan tarjouksesta Nivean herkän ihon kasvovettä, en olekaan koskaan aiemmin kokeillut sitä. Monista muista Nivean tuotteista pidän, joten odotan innolla että saan otettua tuon käyttöön (kunhan olen ensin käyttänyt 1,5 purkillista vanhoja kasvovesiä pois  ;D). Tuo tuli ostettua lähinnä tämän ketjun kehujen perusteella heräteostoksena  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 15.03.06 - klo:19:15 »

Tämä Maxi on aika korvessa ;), mutta eiköhän niitä ole ympäri Suomen. En vaan tiedä onko valtakunnallinen tarjous, kun kyseissä Maxissa ei tarjousta edes mainosteta.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #66 : 15.03.06 - klo:19:16 »

Tämä Maxi on aika korvessa ;), mutta eiköhän niitä ole ympäri Suomen. En vaan tiedä onko valtakunnallinen tarjous, kun kyseissä Maxissa ei tarjousta edes mainosteta.

En edes tiennyt, että Maxeja enää on olemassakaan, tuntuu, että kaikki jotka tiedän ovat muuttuneet muiksi.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

JoHanna

• Vieras
« Vastaus #67 : 17.03.06 - klo:11:51 »
Osaisiko kukaan suositella hyvää kasvovettä kuivalle iholle? Nyt loppumassa Garnierin vaaleanpunainen, mutta jotenkin ei ihan vakuuttanut, sellasta peruskamaa. Testattu on myös mm. Lorealin kuivan ihon kasvovesi, joka sekään ei ollut hyvä.

Tietääkö kukaan mitään Lumenen valkaisevasta kasvovedestä? Löysin kaapista käyttämättömän pullon jonka olen joskus ostanut jostain alekorista (ei taideta enää valmistaa). Pullossa ei ollut oikein mitään muuta tietoa kuin että sopii kaikille ihotyypeille. Mitä tämä nyt sitten oikein valkaisee ja mihin tarkoitukseen on tehty? :)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #68 : 17.03.06 - klo:12:07 »
Olen käyttänyt nyt viikon verran Dermosilin Skin comfort maitomaista kasvovettä, enkä ole kovinkaan innoissani. Aine näyttää vähän liikaa eräältä vaalealta eritteeltä (sorry) ja tuoksu ei ole kovinkaan hyvä. Kasvoille jää oudon kirirstävä tunne, ei kuitenkaan sellainen kuivan kiristävä kuin pesun jälkeen ennen rasvausta. Lisäksi pullon suusta tulee kauheasti tavaraa jos ei ole tosi varovainen.

Ei tuosta nyt haittaakaan ole ollut, mutta ennemmin käyttäisin vaikka Lorealin vaaleanpunaista. Jätin Body shopin E-kasvoveden odottamaan, kyllästyin siihen 2/3 pullollisen jälkeen. Ei sekään kosteuttanut tarpeeksi, käytän sen sitten keväämmällä loppuun.

Olipas valitus... Mietin vaan onko mun järkeä käyttää kasvovettä, kun ei siitä tunnu olevan erityisesti hyötyä aamu- ja iltapesujen yhteydessä. Urheilun jälkeen ja kuumina kesäpäivinä onkin eri tilanne, silloin käytän kasvovettä kesken päivän. Ostoslistalla ovat Korresin Hamamelis ja Biothermin vaaleanpunainen, nämä ostan kesäreissuilta.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #69 : 17.03.06 - klo:14:48 »
Laitanpa minäkin kokemuksiani kasvovesistä, kun olen monenlaisia kokeillut.

Chanel rasvaisen ihon kasvovesi. Ihan ok mutta aika kuivattava jos on pintakuivuutta. En kyllä toista kertaa osta koska oli lentokentälläkin aika hintava, siinä 20e. Ei mitenkään ihmeellinen. Nätti purnukka tosin :)

Daily kasvovesi. Halpa perus, mutta itse tykkään hoitavammista.

L'Occitane immortelle. Kevyt, ihan mukava vesi. Mulla käytössä pieni suihkutettava pullo.

The Organic make-up company. Lumiruusulta tilattu rasvaisen ihon kasvovesi. Tästä tykkään kyllä tosi paljon. Virkistävä ja puhdistaa raikkaaksi. Pullo kestänyt jostain viime syyskuulta asti melkein jokapäiväisessä käytössä.

Lush:n Breath of fresh air-kasvovesi. Ihan ok tuote, mutta ei mitenkään ihmeellinen. Enpä välttämättä ostaisi normaalihintaisena (tämän sain puoleen hintaan).

Garnier vihreä sekaihon vesi. Näitä olen nyt käyttänyt pari pullollista ja tykkään kyllä. Perus halpis vesi, ei mitään ihmeellistä tässäkään mutta halpikseksi hyvä.

Garnier v.pun kasvovesi. Ihan ok tuote tämäkin halpikseksi.

Biotherm Biosource herkän ihon kasvovesi. Tilasin Strawberrystä tätä ison pullon. Tykkään, hellävaraista mutta silti tehokkaan tuntuista. Voisin kuvitella ostavani uudelleenkin, ainakin Strawberryn hinnoilla. Talvikäyttöön hyvää mutta ehkä kesällä voisin vaihtaa johonkin muuhunkin...vaihtelu virkistää.
« Viimeksi muokattu: 16.02.07 - klo:21:53 kirjoittanut Rory »

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 17.03.06 - klo:22:14 »
Minulla oli yhtä aikaa Garnierin vaaleanpunainen ja Phytomerin ruusukasvovesi. Hinnassa on suuri ero mutta on toimivuudessakin- Garnier kiristi naamaa niin pirusti ja ärsytti silmiä mutta Phytomer tuntuu rauhottavalta ja plussana se, että sillä saa silmämeikin putsattua pois. Hinta on ainut Phytomerin miinus :P mutta herkälle, kiristävälle iholle todella hyvä kasvovesi.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #71 : 18.03.06 - klo:07:59 »
Tietääkö kukaan mitään Lumenen valkaisevasta kasvovedestä? Löysin kaapista käyttämättömän pullon jonka olen joskus ostanut jostain alekorista (ei taideta enää valmistaa). Pullossa ei ollut oikein mitään muuta tietoa kuin että sopii kaikille ihotyypeille. Mitä tämä nyt sitten oikein valkaisee ja mihin tarkoitukseen on tehty? :)
Jos nyt oikein käsitin mistä purkista on kyse, ja muistan oikein, se on tarkoitettu pigmenttimuutosten vaalentamiseen, eli maksaläiskille.

ulysses

• Vieras
« Vastaus #72 : 22.03.06 - klo:14:56 »
Öööh. Mulle tippu just uusin trendi postiluukusta jonka kosmetiikkasivulla luki tällainen juttu:
"Japanilainen SK-II kuuluu kosmetiikan formula ykkösiin. Pyhäksi Vedeksi nimitettyä Facial Treatement Essencea ei saa Suomesta, mutta jos jostain kosmetiikkatuotteesta haaveilee niin tästä.Pitera-nimisen raaka-ainesosan sanotaan uudistavan ja parantavan ihon rakennetta. Saat omasi Harrodsin kosmetiikkaosastolta, kun pulitat pullosta n.108 e"

Menin kaapille ja sielähän se tökötti. Joku sukulainen oli tuonut pari vuotta sitten ulkomaantuliaisena, mutten tietenkään ollut kosmatiikka-ignoranttina tajunnut pätkääkään mistään. Käsittääkseni on kasvovesi? Miten tätä edes käytetään?! Liian kosmetiikkahifiä mun ymmärrykselleni  ??? ??? ???

Tigru

• Vieras
« Vastaus #73 : 22.03.06 - klo:15:43 »
Ulysses, www.sk2.com löytyy tuon merkin kotisivut ja tuo tuote & käyttöohjeet. Nuita saa tilattua mm. www.sasa.com. Jos päädyt kokeilemaan, niin infoa sitten, miltä tuntui :)

ulysses

• Vieras
« Vastaus #74 : 22.03.06 - klo:15:53 »
mä en löytänyt tuolta kuin noi yleiset höpö-höpöt siitä, et mun naamaani tulee sikana piteraa :D
ja pakkohan se o kokeilla kun noista purkkeja jostain saanut on.

olettais et jos laittaa puhdistuksen jälkeen naamaan, ei voi mennä kovinkaan paljon vikaan - mut entä kosteusvoide sitten? kuinka pian voi laittaa jälkeen ton jälkeen?
en oo elämässäni oikeesti ikinä käyttänyt kasvovettä, eikä mulla ole mtn ideaa miten se toimii? aamuisin? iltaisin?