Laitanpa minäkin kokemuksiani kasvovesistä, kun olen monenlaisia kokeillut.
Chanel rasvaisen ihon kasvovesi. Ihan ok mutta aika kuivattava jos on pintakuivuutta. En kyllä toista kertaa osta koska oli lentokentälläkin aika hintava, siinä 20e. Ei mitenkään ihmeellinen. Nätti purnukka tosin

Daily kasvovesi. Halpa perus, mutta itse tykkään hoitavammista.
L'Occitane immortelle. Kevyt, ihan mukava vesi. Mulla käytössä pieni suihkutettava pullo.
The Organic make-up company. Lumiruusulta tilattu rasvaisen ihon kasvovesi. Tästä tykkään kyllä tosi paljon. Virkistävä ja puhdistaa raikkaaksi. Pullo kestänyt jostain viime syyskuulta asti melkein jokapäiväisessä käytössä.
Lush:n Breath of fresh air-kasvovesi. Ihan ok tuote, mutta ei mitenkään ihmeellinen. Enpä välttämättä ostaisi normaalihintaisena (tämän sain puoleen hintaan).
Garnier vihreä sekaihon vesi. Näitä olen nyt käyttänyt pari pullollista ja tykkään kyllä. Perus halpis vesi, ei mitään ihmeellistä tässäkään mutta halpikseksi hyvä.
Garnier v.pun kasvovesi. Ihan ok tuote tämäkin halpikseksi.
Biotherm Biosource herkän ihon kasvovesi. Tilasin Strawberrystä tätä ison pullon. Tykkään, hellävaraista mutta silti tehokkaan tuntuista. Voisin kuvitella ostavani uudelleenkin, ainakin Strawberryn hinnoilla. Talvikäyttöön hyvää mutta ehkä kesällä voisin vaihtaa johonkin muuhunkin...vaihtelu virkistää.