Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159185 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #615 : 12.11.14 - klo:18:35 »
Onko Lumene lähiaikoina (öö, ehkä vuoden - parin vuoden sisällä) muuttanut herkän ihon kasvoveden sisältöä? Muistelisin incin joskus olleen erilainen tai sitten vaan muistan väärin?

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #616 : 23.12.14 - klo:13:14 »
Löysin vihdoin kasvoveden joka ei jätä sitä inhottavaa nihkeää tunnetta iholle: Simple-kasvovesi! Syynäsin marketin kaikki kasvovedet ja misellivedet läpi ja tän inci näytti hyvältä - ei liian kosteuttavalta - ja hinta oli kohdallaan :) Käytän kasvovettä aamuisin kun en halua pestä vedellä ja tämä puhdistaa lian ja jättää kasvot puhtaiksi mutta kosteuttaa kuitenkin sen verran, etten tarvi enää kosteusvoidetta :) Ennen olen käyttänyt alkoholia sisältäviä kasvovesiä koska muista tuntui aina jäävän se nahkea tunne, tästä onneksi ei!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #617 : 16.01.15 - klo:11:16 »
Posti toi eBayn kautta tilatun japanilaisen Rohto Labo Super Hyaluronic acid-nesteen. Oletan ainakin, että kyseessä on se, japaninkielisestä pullosta ei näe mitään johtolankaa...  :D INCI-listan puute kertoo, että tätä ei ole suunnattu kansainvälisille markkinoille, mutta silti tämä on kai aika suosittu kotimaansa ulkopuolellakin..

Koostumus on hyytelömäinen ja hoitava, aivan kuten Lancomen / L'Oreal Parisin vaaleanpunainen kasvovesi - oletan, että tämä on todella tehokas, on saanut nimittäin aikamoisen maineen kulttituotteena... Kosteutta talvi-iho tarvitseekin, ei pelkkiä paksuja voiteita.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #618 : 24.01.17 - klo:08:39 »
Nostellaanpas vanhaa ketjua. Onko juureksilla tuoreita kokemuksia kasvovesistä? Itseäni kiinnostaisi nimenomaan herkälle ja ärtyneelle iholle tarkoitetut, marketeista saatavat kasvovedet ja niiden arviot :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #619 : 24.01.17 - klo:09:18 »
^ Erisanin kasvovesi on hyvää tavaraa, oon käyttänyt sitä jo monta pullollista, kun sitä voi edullisuutensa vuoksi holvata reilustikin. INCI on yksinkertainen, mutta täynnä hyviä aineosia.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 24.01.17 - klo:11:25 »
Mä käytän Lactolinea. Välillä se tuntuu olevan tosi hyvää, välillä se ei tunnu tekevän oikein mitään. Ihan ok-hintainen, Tokmannilta oon ostanut neljällä eurolla.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #621 : 24.01.17 - klo:15:04 »
catjuska, mun lemppari ollu vuosia LV, ei jätä kiristävää tunnetta ja on riittoisa. Eli nyt on vaihtoehtoja :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #622 : 24.01.17 - klo:18:58 »
Kiitoksia juureskaiset, näillä pääsee varmasti alkuun :D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Evakkosiili

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #623 : 29.04.17 - klo:17:10 »
Nappasin Cittarista testiin Garnierin pinkin uutuuden. Sarja on nimeltään PureActive Sensitive ja se on suunnattu epäpuhtauksiin taipuvaiselle, herkälle iholle.

Kasvovesi on paksua, geelimäistä, ja sisältää salisyylihappoa. Olen käyttänyt aikanani tyytyväisenä Clarinsin Mild Clarifying Lotionia ja toivoin löytäneeni halpisvastineen.

Viikon käytön jälkeen en ole huomannut vielä muutosta mustapäiden määrässä, mutta ainakaan uusia finnejä ei ole ilmestynyt eikä iho ole kuivunut tai ärtynyt. Pitää seurailla tilannetta.

(Itselläni on suht hyväkuntoinen pintakuiva sekaiho, nenässä mustapäitä ja silloin tällöin komedoaknea leukalinjassa, poskissa ja otsassa.)

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #624 : 13.05.17 - klo:20:37 »
Tuleeko kellekään mieleen halvemmasta hintaluokasta mitään samanlaista kuin Paula's Choicen Earth Sourced - kasvovesi?

Poissa elly

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 24.09.20 - klo:21:18 »
Mun uusin ihastus on Rimita Greenin Rimita Triple -kasvovesi. Oon suihkutellut tätä kasvoille runsaalla kädellä aamuin illoin ja oon saanut siitä valtavasti apua ihon kosteustasapainon säilyttämiseen. Läträän yleensä melko paksuilla rasvoilla, mutta nyt oon painellut iltaisin kasvoille kaksi runsasta kerrosta kasvovettä ja päälle hyarulonihapposeerumi, ja se on riittänyt pitämään ihon kosteutettuna. INCI on luonnollinen (sisältää tyrniä, piharatamoa ja siankärsämöä) ja melko lyhyt, mieto tuoksu ja kohtuuhintainen. Ostan toisen pullon heti varastoon.