Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 159145 kertaa)

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #75 : 22.03.06 - klo:16:10 »
Tungen tähän kysymyksineni. Eli uuden kasvoveden hankkiminen olisi edessä ja Cliniquen kasvovesi (2) kiinnostaisi. Haulla en löytänyt tuosta ainakaan tulosta, mutta jos olen väärässä, niin linkittäkää. Laiskotti, enkä ihan jaksanut tätä ketjua kahlata alusta alkaen läpi.

Eli onko se liian styrkkaa tämmöiselle suht normaalille, mutta kenties hieman pintakuivalle naamalle? T-alue kaipaisi kuitenkin vähän ärjympääkin tehoa kasvovedeltä. Niin, ja kesällä ihoni rasvoittuu sitten enemmänkin.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #76 : 22.03.06 - klo:17:00 »
Kasvovettä kannattaa käyttää aamuin illoin aina puhdistuksen jälkeen. Se poistaa viimeisetkin liat/meikinrippeet kasvoilta ja sen lisäksi valmistaa ihon hoitovoidetta varten ja tasapainottaa ihon pH:n. Eli ihan suositeltavaa olisi käyttää sitä ihan joka pesun jälkeen.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 22.03.06 - klo:18:55 »
Tungen tähän kysymyksineni. Eli uuden kasvoveden hankkiminen olisi edessä ja Cliniquen kasvovesi (2) kiinnostaisi. Haulla en löytänyt tuosta ainakaan tulosta, mutta jos olen väärässä, niin linkittäkää. Laiskotti, enkä ihan jaksanut tätä ketjua kahlata alusta alkaen läpi.

Eli onko se liian styrkkaa tämmöiselle suht normaalille, mutta kenties hieman pintakuivalle naamalle? T-alue kaipaisi kuitenkin vähän ärjympääkin tehoa kasvovedeltä. Niin, ja kesällä ihoni rasvoittuu sitten enemmänkin.

Onhan Cliniquen clarifying lotion aika ärtsyä. Siksi juuri käytänkin sitä, ja tykkään paljon, koska se antaa todella puhtaan tunteen iholle. :D Jossain on ollut keskustelua siitä, oliko se sitten täällä vai hs:n puolella, en muista. ??? Mielipiteet taisivat jakautua aika selvästi. Toiset tykkää, toisille se on ihan liian tujua. Jos on herkkä iho, niin ei kannata ehkä käyttää, mutta epäpuhtaalle iholle saattaa olla varsin passeli! ;) Itselläni on sekaiho, joka on talvella ollut hieman pintakuiva, mutta mustapäitä on paljon, ja kesällä rasvoittuu reippaasti. Ärsytystä tuo ei ole minulle aiheuttanut, enkä ole huomannut ihon kuivumistakaan, kun olen heti levittänyt kosteusvoidetta perään. :)

ulysses

• Vieras
« Vastaus #78 : 22.03.06 - klo:20:28 »
Kasvovettä kannattaa käyttää aamuin illoin aina puhdistuksen jälkeen. Se poistaa viimeisetkin liat/meikinrippeet kasvoilta ja sen lisäksi valmistaa ihon hoitovoidetta varten ja tasapainottaa ihon pH:n. Eli ihan suositeltavaa olisi käyttää sitä ihan joka pesun jälkeen.
Kiitos :) Ja eikun läträämään!

Poissa Viola

• Hiushörhö
« Vastaus #79 : 22.03.06 - klo:20:41 »
Mulla on myös Cliniquen 2 kasvovesi. Puhdistaa sekaihon hyvin, mutta ei kuivata. Tosin mä en oo ikinä oppinut käyttämään kasvovettä päivittäin, käytän silloin tällöin. En tiedä sitten, kuivattaisiko se, jos joka päivä käyttäisi.
Hiukset: Voimakkaasti luonnonkiharat, pituutta olkapäille, väriltään vaaleanruskeat

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #80 : 22.03.06 - klo:21:02 »
Minkä hintaista Cliniquen 2 kasvovesi on?

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #81 : 22.03.06 - klo:22:41 »
Kiitos tiedoista, Minni ja Viola!

Paronitar: Strawberryssä tuo Cliniquen kakkonen maksaa 15,50 euroa ja veikkaan, että Suomessa jotakin parin kympin hujakoilla. Siis se 200ml-koko.

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 23.03.06 - klo:10:52 »
Mulla on käytössä Biothermin vaaleanpunainen kuivalle iholle tarkoitettu kasvovesi. Se on ihan loistavaa näin talvella, vaikka ihoni onkin hieman rasvoittuva. Pintakuivalle iholle se on kuitenkin ollut pelastus, iho ei kiristä ja näyttää paremmalta.

Myyjä muuten neuvoi mua kostuttamaan vanulapun vedellä ennenkuin laittaa siihen kasvovettä. Tällä tavoin kasvovesi kestää pidempään, kun vanulappu  imee sitä itseensä sen verran paljon. Ja muutenkin kasvovedestä kuulemma saa kaiken paremmin irti. Sopii mulle, kun tuo Biotherm on kuitenkin kalliimman puoleista ainetta! :)
1bFii

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 23.03.06 - klo:13:32 »
Haluaisin kysyä teiltä kalliimpien kasvovesien ostajat, että ovatko ne oikeasti hintansa arvoisia vai mistä syystä olette päätyneet niitä hankkimaan? Ei siksi, että olisin vaihtamassa  ;) mutta kiinnostaisi vaan ihan muuten tietää. Itsellä ainakin on toimineet aivan erinomaisesti nuo halvemmatkin kasvovedet, esim. Nivean ja Garnierin vaaleanpunainen.

Poissa PoohBear

• Hiushörhö
« Vastaus #84 : 23.03.06 - klo:13:39 »
tykkään biothermin biosensitive kasvovedestä, joka rauhoittaa hyvin herkkää ja punoittavaa ihoa. tämä on helmikuun ajan sokoksella tarjouksessakin.

Tämä Biosensitive on ilmeisesti se hajusteeton sarja Biothermilta?
Minkähintainen tuo on tarjouksessa?

Mulla on ollut käytössä Lorealin vaaleanpunainen, joka kosteuttaa kyllä kivasti ja on riittoisaa, mutta haluaisin kokeilla parantaisiko hajusteettomuus ihon kuntoa. Muu ihokaan ei hajusteita enää kestä.

Edittiä Kasvoveden hinta löytyikin jo tuolta Hyvä tarjous- ketjusta :)

Olen käytellyt nyt reilun kuukauden Biothermin Biosensitiveä. Ihan hyvältä vaikuttaa. Ei ainakaan kuivata, eikä ärsytä ihoa mitenkään. Putelissa on myös kiva suihkimis systeemi.

Tästä ei näytä olevan oikein missään juttua, joten naputtelempa putelin tekstin tähän:
Rauhoittava suihkekasvovesi herkälle iholle

Biosensitive, rauhoittunut iho, vihdoinkin!
Allergiatestattu, 100% hajusteeton, väriaineeton, alkoholiton, lähellä ihon omaa ph-arvoa.
Välittömästi rauhoittava ja pehmentävä suihkekasvovesi on kehitetty erityisesti herkälle iholle. Käytä puhdistuksen jälkeen tai päivän mitaan ihoa rauhoittamaan ja raikastamaan.
Liposomien sisään kapseloitu puhdas Thermal Plankton lähdevesiuute rauhoittaa ihoa tehokkaasti, nopeammin ja pitkäkestoisesti"

Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.

Poissa Penny

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 23.03.06 - klo:14:06 »
Mulla on nyt käytössä Eucerinin kasvovesi. Ihan ok:n tuntuinen, ei ärsytä, mutta ei kyllä juuri kosteutakaan.

Mulla oli myös tuota kun vielä kasvovettä käyttelin, tykkäsin kyllä kun oli hajusteeton, eikä tosiaan ärsyttänyt kasvoja. Mulla kyllä kosteuttikin - tai ainakaan iho ei jäänyt yhtään kireän tuntuiseksi sen jälkeen, toisin kuin monilla muilla. Jostain syystä en bongannut sitä tuolta Eucerinin sivuilta(?), mutta tämä löytyi: http://www.ea.fi/luotietosivutuotteet.php?sarjanumero=107007&tarvo=3
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 23.03.06 - klo:14:12 »
Haluaisin kysyä teiltä kalliimpien kasvovesien ostajat, että ovatko ne oikeasti hintansa arvoisia vai mistä syystä olette päätyneet niitä hankkimaan? Ei siksi, että olisin vaihtamassa  ;) mutta kiinnostaisi vaan ihan muuten tietää. Itsellä ainakin on toimineet aivan erinomaisesti nuo halvemmatkin kasvovedet, esim. Nivean ja Garnierin vaaleanpunainen.

Kyllä ainakin Cliniquen kakkosessa huomaa, että se maksaa. Kasvovettä menee oikeasti vain liraus ja silti tuntuu, että se tehoaa. Vaikka markettikasvovedet hyviä ovatkin ja itsekin niitä pääasiallisesti käytän, niin ei ne silti tunnu iholla niin tehokkailta, vaikka niitä lotraisi kuinka.

Ja esim. TBS:n Tea Tree -kasvovesikin tuntuu paljon riittoisammalta kuin markettivedet. Kun oikeasti tuntuu, että pienikin määrä tuntuu iholla ja tehoaa. Markettikasvovettä saa lotrata eikä se siltikään tunnu missään.

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 23.03.06 - klo:14:24 »

No mulla tuo Biotherm on eka kalliimpi kasvovesi ja siitä poikkeuksellinen, että se on tarkoitettu kuivalle iholle. Pitkään olen käyttänyt Lumenen Matt Touch -kasvovettä kun ihoni on rasvoittuva. Se on vaan vähän liian tujua näin talvella.

Ostin Biothermiä ihan vaan sen takia, että teki mieli hemmotella itseäni. :) Siihen en osaa ottaa kantaa, että onko se jotenkin mullistavasti parempi kuin halvempi vastaava (ostin sen n. kuukausi sitten). Garnieria en ole kokeillut ja Nivea ei sovi mulle yhtään, siitä tulee aina hirveä finniattack. Iho on kyllä nyt paremmassa kunnossa eikä niin pintakuiva kuin aikaisemmin. Mutta tosiaan olen tuohon Lumeneenkin ollut tyytyväinen ja käyttänyt sitä monta vuotta putkeen.
1bFii

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #88 : 23.03.06 - klo:14:25 »
Voisin seuraavaksi kokeilla Cliniquen kakkosta. Jos se on nassulle liian ärtsy, käytän sen sitten selälle. Pyyhkäsen nimittäin aamusin selän epäpuhtauteen taipuvaisen ihon kasvovedellä. Illalla suihkussa putsaan aina selän rasvottuvan ihon putsarilla, mutta aamuisin se on niin hankalaa, kun ei suihkuun kehtais mennä   ::)

Poissa PoohBear

• Hiushörhö
« Vastaus #89 : 23.03.06 - klo:16:46 »
Mulla on nyt käytössä Eucerinin kasvovesi. Ihan ok:n tuntuinen, ei ärsytä, mutta ei kyllä juuri kosteutakaan.

Mulla oli myös tuota kun vielä kasvovettä käyttelin, tykkäsin kyllä kun oli hajusteeton, eikä tosiaan ärsyttänyt kasvoja. Mulla kyllä kosteuttikin - tai ainakaan iho ei jäänyt yhtään kireän tuntuiseksi sen jälkeen, toisin kuin monilla muilla. Jostain syystä en bongannut sitä tuolta Eucerinin sivuilta(?), mutta tämä löytyi: http://www.ea.fi/luotietosivutuotteet.php?sarjanumero=107007&tarvo=3

Tuotapa ostankin seuraavaksi kokeiluun. Hintakin on yli puolet edullisempi, kuin Biosensitiven.
Onko näitä hajusteettomia kuivan ihon kasvevesiä muitakin olemassa?

Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.