Kirjoittaja Aihe: Kasvovedet  (Luettu 160049 kertaa)

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
Vs: Kasvovedet
« Vastaus #150 : 14.11.06 - klo:15:11 »
Oliskohan ollut 4,60e. Ostin viime torstaina kun sai vielä sen alennuksen s-etukortilla. Alle viiden euron se oli.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #151 : 14.11.06 - klo:15:13 »
^Eipä ole sitten pahan hintainenkaan. Kiitos tiedosta!  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 13.12.06 - klo:17:59 »
Kumpaa sitä nyt ostaisi, Eucerinin kasvovettä vai TBS:n Aloe Vera -kasvovettä? Tähän asti olen käyttänyt Favoran kasvosuihketta ja ihan tyytyväinen olen ollut. Tekisi vain mieli välillä kokeilla jotain muuta. Mulla on siis herkkä ja pintakuiva sekaiho. Kasvovedeltä toivon että se on alkoholiton, mineraaliöljytön, hajusteeton, väriaineeton ja tukkimaton.

Tepsu

• Vieras
« Vastaus #153 : 28.12.06 - klo:22:25 »
The body shopin seaweed kasvovesi on ihan hyvää :) (tämä ei sitten ole vastaus tuohon ylempään.)
« Viimeksi muokattu: 28.12.06 - klo:22:58 kirjoittanut Tepsu »

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 29.12.06 - klo:14:45 »
Mä oon käyttänyt Eucerinin tasapainottavaa kasvovetta jo varmaan 4 vuotta. On se kyllä hyvää.  :-*

Vaihtelun vuoksi ostin taannoin Garnierin vihreen pullon, mutta siitä en pidä. Tuntuu niinku siitä jäis joku kalvo iholle, ei kiva. Eli käyttämättä on jäänyt.

Kauheesti tekis mieli kokeilla jotain uutta, mutta sopivaa ei tunnu löytyvän. Kun ei saisi olla alkoholia eikä mitään tukkivaa (silikonit, mineraaliöljyt jne.). Ja tuo 10e on aika kipuraja hinnan suhteen... Minkä hintaisia TBS:n kasvovedet on? Siellä vois kyl käydä tutkailemassa tarjontaa.

cinzie

• Vieras
« Vastaus #155 : 30.12.06 - klo:01:32 »
TBS:n Aloe Vera -kasvovesi on ainakin mun superherkälle iholleni toiminut hyvin.  :) Suunnilleen yhtä hyvää se on musta kun toi Favora jota oon myös käyttänyt.

Ja TBS:n kasvovedet maksaa n. kymmenen euroa vähän sarjasta riippuen muistaakseni  :P

Tepsu

• Vieras
« Vastaus #156 : 30.12.06 - klo:19:30 »
Mä oon käytelly TBS:n  Seaweed ja Tea tree kasvovesiä ihan hyvällä kokemuksella. Lumenenkin alkoholiton oli ihan hyvää mutta taisi olla vähän liian mietoa rasvaiselle iholleni. 

Tea Tree kasvovesi maksaa ainakin 8,90e ja seaweed kasvovesi kai vähän enemmän. Siinä ne kasvovesien hinnat alle 10€ pyörii.
« Viimeksi muokattu: 31.12.06 - klo:12:42 kirjoittanut Tepsu »

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #157 : 30.12.06 - klo:22:07 »
Mä kyllä tykkään lumenen vanhan mallisesta matt touch-kasvovedestä. Tuntuu oikeasti supistavan ihohuokosia ja jättää ihanan raikkaaksi. Oon käyttänyt ainakin vuoden pelkästään herkälle iholle tarkoitettuja, mutta kyllä nää(mulla on koko sarja käytössä) tuntuu paljon paremmilta. Ei ärsytä yhtään ihoa, vaikka olin ihan varma että alkaa kuumottamaan ja kirvelemään. Onneks hamstrasin noita kasvovesiäkin 3 kpl. Onkohan se uudistunut yhtäänkään samanlaista? Ei sillä että nuo ihan heti loppuisi...

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #158 : 31.12.06 - klo:14:48 »
Tiistaina pitää käydä katsomassa Lidlstä jos olisi niiden omaa kasvovettä. Mulla on loppumassa Nivean kuivalle iholle vesi ja on tuo ollut hyvää, mutta se Lidlen tuntui niin ihanan raikastavalta ja toimi hyvin. Toivottavasti on, koska parilla kertaa en ole löytänyt, toivottavasti ei ole lopetettu.  :-\

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 31.12.06 - klo:15:33 »
Mun pitäis löytää nyt joku hyvä kasvovesi tuolle "edesmenneelle" lumenen Milky Touch kasvovedelle. Kasvovedessä saa olla jonkin verran alkoholia, muttei alkohol Denat.:a eikä muita kuivattavia alkoholeja. Pitäis olla tosi kosteuttavaa, kun mun iho hilseilee tosi herkästi. Osaisiko joku suositella mulle kasvovettä?

Onkos kellaan kokemuksia sekä Jojoba että Aloe Vera kasvovedestä? Kumpi on kosteuttavampaa, parempaa?
Mulla on ollu sitä vanhaa sarjaa olevaa Aloe Vera kasvovettä ja siitä kyllä tykkäsin. Onkos uudistettu parempaa?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #160 : 31.12.06 - klo:16:22 »
Itse olen pitänyt kasvovesistä eniten Dermalogican Multi Active Tonerista. Se raikasti ja virkisti ja samalla rauhoitti ihoa. Ostan sitä joskus lisää, mutta nyt ei ole varaa. Tuo oli myös todella riittoisaa.

Muut joista olen pitänyt:
- Lumiruusu: Kukkais-kasvovesi. Tosin ensimmäisen pullon jälkeen koostumus oli muuttunut ja uudessa haju tuntui todella voimakkaalta ja vastenmieliseltä. Muuten sopi minulle todella hyvin.
- Korres: Hamamelis. Ei ehkä niin "ihmeitä tekevä" kuin olin odottanut, mutta peruskasvovetenä oikein hyvä. Ostan varmasti uudestaan. Olen nyt muutenkin siirtynyt käyttämään Korresia. Tuotteet tuntuvat käyvän omalle iholleni tosi hyvin.

Nyt minulla on käytössä Garnierin vaaleanpunainen kasvovesi, josta olen pitänyt. Edullinen ja toimii.
Olen aina tykännyt käyttää enemmän kuivan ihon kasvovesiä, vaikka ihoni on rasvoittuva, koska akneihon kasvovedet ovat aivan kamalia ja kuivattavia (ja denaturoidin alkoholin haistaa jo pitkälle).
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
« Vastaus #161 : 01.01.07 - klo:17:39 »
Olen käyttänyt jonkin aikaa Biotiquen Cucumber Water -kasvovettä. Se on kyllä toimivan oloista; raikastaa ihon tosi tehokkaasti ja kosteuttaa hiukan. Ostan varmaan toistekin  :)

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 01.01.07 - klo:18:56 »
Mulle on jäänyt kammo kasvovesiä kohtaan. Muutamia vuosia sitten käytin niitä vielä, sitten kokeilin kai L'Orealin Pure Zonea ja naama meni aivan kauheaksi... Sen jälkeen en ole käyttänyt aktiivisesti.

Kävin muutama päivä sitten Stocmann Beautyssa ostamassa kosteusvoudetta ja myyjä antoi mukaan Clarinsin kasvovesinäytteen sekaiholle. Päätin kokeilla pitkän tauon jälkeen mutta aika kamalaa toikin oli vaikkei edes sisätänyt alkoholia... En tykännyt siitä tunnusta mikä iholle jäi. Ihmeellisen nahkea ja kiiltävä.

Olisko jollain suositella herkälle ja pintakuivalle, rasvoittuvalle iholle kasvovettä? Ei siis missään nimessä mitään akneiholle tarkoitettua koska iho on herkkä. Mulla kun ei ole niitä hyviä kokemuksia kasvovesistä niin en haluaisi kokeilla jotain ihan huvikseni toimiiko.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #163 : 01.01.07 - klo:20:18 »
^ Mä oon tykännyt Lorealin Ideal balancesta, tarkoitettu norm/sekaiholle. Jää raikas tuntu, eikä kirvele tai kuivata. Mulla on muuten kamalat kokemkset myös tuon pure zone sarjan tuotteista, pahentaa ainakin mun ihoa vaan. Nyt käytössä lumenen matt touch(vanha versio) ja tykkään siitäkin, mutta tuo loreal tuntuu kyllä hellemmältä.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 01.01.07 - klo:22:54 »
^ Okei, täytyy katsella tota jospa uskaltaisin ostaa. :)
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.