Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet  (Luettu 161146 kertaa)

Poissa marenki

• Tukkaguru
Vs: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet
« Vastaus #105 : 25.03.09 - klo:10:21 »
^ Juu siis päivävoiteita tarkoitin, mutta ihan hyvä jos tulee kokemuksia ihan aurinkovoiteistakin, kun pitäähän niitäkin kesäksi olla. Kuitenkaan en voi vetää mitään jankkia suojakertoimella 30 olevaa rasvaa seuraavaa viittä kuukautta naamaan joka aamu, joten peruskäyttöön joku päivävoide olisi passeli.

Itse en aurikoa siedä lainkaan, vaan palan heti ja lapset nyt on lapsia, joten eiköhän osteta joku vähintään SPF 25 rasva yhteiskäyttöön. Luonnonkosmetiikkaa aion ostaa ihan siksikin, että poika on saanut ihottumaa/näppylöitä tavallisista aurinkovoiteista, joten toivon todellakin, että löytyisi joku hyvä voide hänenkin käyttöönsä.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 25.03.09 - klo:11:09 »
Ja jos sopivaa voidetta ei löydy, MAD Mineralsilta löytyy SPF puuteri. En tuolla rannalle grillaamaan lähtisi (no en muillakaan  :D) mutta eiköhän tuokin vähän lisäsuojaa anna. Värittömältä/näkymättömältä näyttää, pitääkin testata vielä  ihan puhtaalle iholle! Siis puhdas=meikkipohjaton  ;).
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #107 : 25.03.09 - klo:11:20 »
Ole Henriksellä on tämmöinen Herbal Day Creme – Anti-Oxidant Formula SPF 15. http://www.nailfix.fi/nailfix/verkkokauppa/tuotetiedot.tmpl?id=60;navi_id=13

Mä olen ihastunut noihin Olen tuotteisiin. Tuoksuvat hyvälle ja toimivat mulla. Suomi hinta on paha hinta, mutta englannin ihmemaasta tilaamalla saapi kohtuu hinnalla.

kultanen

• Vieras
« Vastaus #108 : 26.03.09 - klo:09:38 »
Mä tykkään kanssa Olen tuotteista, mutta yksi kasvorasva kirveli mulla tosi pahasti. En oikein tiedä vieläkään, että miksi. Toisaalta käytän nykyään vielä yksinkertaisempia tuotteita, joten en Olea enää tilaa Englannista.

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #109 : 03.04.09 - klo:10:30 »
Annemarie Börlindin tuotteet kiinnostaisi. Olisiko kokemuksia niistä? 
http://www.boerlind.com/en/Home.html
2c M i

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 03.04.09 - klo:10:45 »
Päädyin sitten tilamaan Aubrey Organicsin 'Green tea & Ginkgo Moisturizer SPF15' ja nyt on ko. "mönjä" ensimmäistä kertaa nassussa. Voiteen "tuoksu" ja koostumus olivat aikalailla mielenkiintoisia näin ensikertalaiselle. Ruskeahko mönjävoide ( ;D) kuitenkin levittyi ihan suosiolla ja tuoksukin katosi suht nopeaan iholta. Ihon pintä jäi hieman rasvaiseksi eikä voide ole ollenkaan niin kevyttä kuin luulin/toivoin/pelkäsin sen olevan, eli epäilen ihoni rasvoittuvan päivän mittaan reilustikin. Toisaalta ihoni ongelma on paha pintakuivuus, mutta nyt ainakaan ei kiristele yhtään.

Tosi selkeä arvio siis, eli tuntui kosteuttavan ihan hyvin, mutta olevan hieman rasvaista. Mun naaman suosikki on ihan selkeästi Urtekramin hajusteeton vartalovoide, joka vaan on ihan täydellistä niin päivä- kuin yökäyttöönkin, kosteuttaa kuin unelma, mutta on tosi kevyt.

Paketista löytyi myös näyte Aubreyn Rosa Masqueta vartalovoiteesta ja oon siihen ihan in lööv ja tilaisin heti kymmenen pulloa jos suinkin olisi mitään tarvetta tai järkeä tehdä niin. Voide imeytyi tosi nopeaa, vaikka oli täyteläistä. Tuoksu oli ihana ja 5ml näyte oli tosi riittoisa eli sain sillä rasvattua koko yläkroppani, jossa on tällä hetkellä mahani ansiosta aika hyvin pinta-alaa.

kultanen

• Vieras
« Vastaus #111 : 03.04.09 - klo:20:46 »
Ainiin, piti vielä sanomani noista aurinkotuotteista, että siinä Rita Stiensin kirjassa sanottiin, ettei kannata ostaa yli 20:n suojakertoimia, koska siitä eteenpäin suojaavan vaikutuksen määrä suhteessa suojakertoimeen ei enää nouse paljoakaan.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 04.04.09 - klo:09:01 »
^
Niin väittävät.

Ihan hirvittää ajatella, millaisia myrkkyjä oon hölvänny itseeni ja luontoon taannoisilla lomareissuilla, kun käytin ulkomailta ostettuja SK90- ja SK120-voiteita! Niissä mitään englanninkielisiä INCEjä edes ollu, vain jotain aasiankielisiä koukeroita. No, enpähän palanu kertaakaan...
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 06.04.09 - klo:18:08 »
Päädyin sitten tilamaan Aubrey Organicsin 'Green tea & Ginkgo Moisturizer SPF15' ja nyt on ko. "mönjä" ensimmäistä kertaa nassussa. Voiteen "tuoksu" ja koostumus olivat aikalailla mielenkiintoisia näin ensikertalaiselle. Ruskeahko mönjävoide ( ;D) kuitenkin levittyi ihan suosiolla ja tuoksukin katosi suht nopeaan iholta. Ihon pintä jäi hieman rasvaiseksi eikä voide ole ollenkaan niin kevyttä kuin luulin/toivoin/pelkäsin sen olevan, eli epäilen ihoni rasvoittuvan päivän mittaan reilustikin. Toisaalta ihoni ongelma on paha pintakuivuus, mutta nyt ainakaan ei kiristele yhtään.

Tää onkin yllättävän  hyvä, iho ei rasvoitu oikeastaan sen kummemmin kuin muutenkaan eli jatkan hyvillä mielin tämän käyttöä. Ainut vaan se, että pulloa on syytä ravistella ennen jokaista käyttökertaa, nyt en ollut ravistanut ja pullosta tuli jonkinmoista öljy-mönjä-seosta, mutta sekin levittyi ja imeytyi hyvin.

Mutta, katsokaa mitä löytyi ja mihin hintaan!
http://www.bce-europe.com/index.php?cPath=280_540

Noi on näemmä lisätty putiikkiin tänään! Ja joku tommonen ekomerkki (en nyt jaksa muistaa mikä toi on nimeltään) niillä näyttää olevan kun klikkaa yksittäisen tuotteen kuvaa isommaksi. Incejä eikä edes mitään esittelyä tuotteista ole lainkaan, joten aika sokkona pitäisi tilata. Mutta vitsit miten halpoja!

Muok. BDIH-sertifikaatti noilla Nature friend's tuotteilla siis on.
Muok2. vähänkö oon pätevä, täältä löytyy incejä: https://www.naturkosmetik-deutschland.de/catalog/index.php?manufacturers_id=51
« Viimeksi muokattu: 06.04.09 - klo:18:35 kirjoittanut *pim* »

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 09.04.09 - klo:07:24 »
Päädyin eilen tilaamaan organic body caresta mm. aubreyta näytepakkaukset herkän, normaalin, rasvaisen ja sekaihon tuotteista. Sarjaa saa vain niin edullisesti, että pakko kokeilla. Tällä hetkellä käytössä on Weledan mantelisarjaa, jota fanitan kyllä ihan täysiä, mutta se on turkasen kallista. Eikä kosteusvoide ole kovinkaan riittoisaa, vaikka muuten ihan täydellistä onkin.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 15.04.09 - klo:23:01 »
Mä oon nyt pikkuhiljaa hankkinut loppuneitten tuotteiden tilalle vähän luonnollisempia tuotteita, nyt aluksi ollut käytössä osaksi vanhoja rinnalla Akamutin musta saippua kasvojen puhdistukseen, Akamutin organic Fasial (rose) mist kasvovetenä, Trevarno organic eye cream yöksi sy-alueelle, Trevarno organis rose ja jojoba cream yövoiteena.

Kaikki tuotteet on toimineet loistavasti, oikeastaan vaan ruusun tuoksu noissa muutamassa (etenkin ruusuvedessä) tökkii.

Musta saippua puhdistaa hienosti kuivattamatta liikaa, öljy puhdistuksen jälkeen. Vähän epäilyttää, että tukkiiko tuo, mutta syyllinen voi kyllä olla joku muukin, toinen epäilty on MACin MSF:t. Vähän inhan näköistähän tuo saippua on, ja siitä lähtee ruman ruskea vesi pestessä, ei sentään iholle :)

Trevarnon voiteet on ihanan kermaisia, mutta ei kuitenkaan rasvaisia, molemmat. Kuivempi ihoinen voi varmasti käyttää noita ihan päivälläkin, tuntuvat imeytyvän nopeasti, kuitenkin kosteuttaa tarpeeksi.

Varmasti hankin jatkossa lisää näitä kun loppuvat, ja toiveena olisi jossain vaiheessa olla pääasiassa luomutuotteilla, meikkejä lukuunottamatta.
1b M ii

Poissa Debs

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #116 : 21.04.09 - klo:00:41 »
No nih, Pai:n näytteet tuli perille. Yllätyin näytteiden isosta koosta. Tuoksu oli mieto, aika yrttinen, otin sen herkän ihon satsin. Kivan tuntuisia aineita ainakin näin ensi kokeilun jälkeen. :)

Nuo näytteet on melkein loppu, oon niitä käytellyt lähes päivittäin. Tuotteet on olleet iholle tosi hyviä. Mutta en oppinut sietämään tuota kamomillan hajua, ikävä kyllä... En oo siitä kyllä ikinä piitannut, eikä tämä siedätyshoitokaan tepsinyt. :( Eli näillä näkymin en oo sitten tilaamassa lisää, ainakaan juuri tuota samaa.. Ja se PureSnuffkin on vielä testaamatta. Dermoshopin (eko) kasvojen puhdistusvaahto on ollu jatkuvassa käytössä, ja kovasti oon tykännyt. ::)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #117 : 22.04.09 - klo:16:51 »
Laitoin uudesta nettikauppatuttavuudesta ecorium.co uk:sta tilaukseen Kimberly Sayer Ultra Light Facial Moisturiser SPF25 -kasvovoiteen, joka lukemieni arvostelujen mukaan on kevyt ja raikas, kunnon aurinkosuojalla varustettu päivävoide. Mielenkiinnolla jää odottamaan tuoteuutuutta, odotukset ovat ainakin kovat.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 22.04.09 - klo:17:31 »
Onkohan kukaan kokeillut tällaisia tuotteita: (saksalaisia)

http://www.iundm-shop.de/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=23&Itemid=80

Merkki on i+m, kiinnostaisi kokeilla, sillä ymmärsin niin, että nuo ovat parabeenittomia, silikonittomia, hajusteettomia ja mineraaliöljyttömiä. Kokemuksia? :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 22.04.09 - klo:21:35 »
Mä olen joskus käyttänyt yhden purtilon Kimberly Sayerin Anti-oxidant Daily Moisturiser SPF25 -voidetta, ja pidin kyllä siitä todella paljon. Yritinkin löytää tuota kommenttiviestiäni ko. voiteesta, mutta se on tainnut joutua siivouksen kohteeksi. Voide imeytyi todella hyvin, kosteutti kevät/kesäihoa sopivasti, ja tuoksukin oli luomutuotteeksi maltillinen. Suuri aurinkosuojakerroin oli tietysti iso plussa. Testasin myös ko. merkin puhdistusmaidon ja laventelikasvoveden, joihin en ihan niin paljon ihastunut. Puhdistusmaito oli vielä ihan ok: puhdisti kasvot (myös silmämeikin) hyvin, mutta kasvovesi tuntui kuivattavan ja ärsyttävän ihoa.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!