Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet  (Luettu 160354 kertaa)

NastyBlackie

• Vieras
Gardenofwisdom ihoystävälliset tuotteet
« Vastaus #15 : 13.09.08 - klo:13:39 »
Tee omat voiteet alusta alkaen itse tai osta valmiita luonnollisia tuotteita. Halpoja raaka-aineita ja ihania tuotteita.

http://www.gardenofwisdom.shoppingcartsplus.com/home.html

Olen tilaillut ja tykännyt kaikista tuotteista ja aineista. Mukaan saa aina ilmaisen lahja  näytteen.

Sopinee tän ketjun jatkoksi keskustelu tästä tuotteesta - Kikka
« Viimeksi muokattu: 13.09.08 - klo:15:22 kirjoittanut Kikka »

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Gardenofwisdom ihoystävälliset tuotteet
« Vastaus #16 : 13.09.08 - klo:13:45 »
^ Kuulostaa mielenkiintoiselta, vaikuttaa oikein kivalta putiikilta ja idealta! Kerro ihmeessä lisää, mitä kaikkea olet kokeillut ja sekoitellut yms. :) Millaiset postikulut tuolla suunnilleen ovat, eivät varmaan kovin halvat? Vaikuttaa ihanalta idealta, että voi sekoitella oman kosteusvoiteensa, pitänee ruveta tankkaamaan lisää tietoa päähäni, jotta osaan joskus ideoida ihan täydellisen voiteen itselleni, kun sitä ei muuten tunnu löytyvän. 8)

NastyBlackie

• Vieras
Vs: Gardenofwisdom ihoystävälliset tuotteet
« Vastaus #17 : 13.09.08 - klo:13:54 »
Olen ostanut niiden valmistuotteita ja myös joitakin raaka-aineita.

Glycoli happoa kuorintaan, hiuksiin silkkiä, vaalentavaa voidetta iholle, hiusverisuonia vahvistavaa seerumia, hyaluronic happoa kosteutukseen iholle, kosteuttavaa helmipuuteri geeliä.

Muutakin kai mutta en muista ::)

Edit. Ainiin ne postarit ei ole korkeat. Ne voit tarkistaa kyllä ostoskorista vaikket ostaisikaan mitään.
« Viimeksi muokattu: 13.09.08 - klo:13:57 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Amber

• HAIRahtanut
Vs: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet
« Vastaus #18 : 14.09.08 - klo:21:09 »
Eksyin tonne Garden of Wisdomin sivuille SheSpacen forumin kautta. Tekis mieli kokeilla ainakin Majik Fruity Moisturising Maskia ja noita Fruit Hydrating Mistejä. Coconut Creamiakin voisi tilata. 13 USD näyttää olevan flat rate envelope mutta kerrotaanko tuolla jossain, mitä siihen mahtuu?

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #19 : 15.09.08 - klo:17:22 »
Kannattaa kysyä.. Kirjekuoressa on tullut monta tuotetta. Muistaakseni ainakin kahdeksan mutta riippuu varmaan paljon saa tungettua että pysyy vielä kiinni.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 25.09.08 - klo:16:36 »
Täytyy palata kommentoimaan aiemmin haukkumaani Laveran huulivoidetta.

Puikko tuntui aluksi kamalan kovalta, mutta nyt se on jotenkin vähän pehmennyt, että käyttö onnistuu. Vieläkin sitä saa aika lujaa hieroa huuliin, mutta huulet on nyt paremmassa kunnossa, kuin aikoihin. Ei enää yhtään rohtuneet. Tykkään tästä sittenkin :)
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Psaikku

• Haiven
  • *
« Vastaus #21 : 04.10.08 - klo:02:59 »
Kauankohan kestää toimitus tuolta gardenofwisdomista?

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #22 : 10.10.08 - klo:22:59 »
Oliko joku viikosta kahteen viikkoon muistaakseni.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #23 : 09.11.08 - klo:17:46 »
Onko kellään kokemusta Kama Ayurveda -sarjasta, intialainen, mut myydään netissä ja joissain maissa Intian ulkopuolellakin?

Mä oon törmännyt tohon joskus aiemmin reissuilla ja nyt Intiasta mukaan lähti niiden Essential Beauty Box -lahjalaatikko, jossa oli kasvoputsari, ihoöljy sekä naamio. Toi putsari ja naamio ovat yrttijauheita, joita sekoitetaan veteen tai ruusuveteen ja käytetään sellaisenaan.

Olen ollut aika yllättynyt, että erityisesti ihoöljy Kumkumadi vaikuttaa oikeasti tosi hyvältä. Se on saanut kai jotain palkintojakin, mutta yleensä mun iho reagoi ikävästi kaikenlaisiin öljykokeiluihin (joko tulee näppyjä tai iho alkaa kuivua entisestään tmv), mutta nyt olen käyttänyt tätä miltei aamuin illoin ja iho on tosi hyvä ja terveen värinen. Sahrami ei kuitenkaan tee naamasta mitenkään keltaista, mitä pelkäsin aluksi. Myös tässä säässä iho on pysynyt hyvänä.

Naamiosta (Lavanya) en osaa vielä sanoa oikein mitään, mutta putsari (Mridul) tuntuisi toimivan myös. Sarjalla ei ole vielä kasvovoidetta, mutta kysyin firmasta ja sanoivat, että monet käyttävät vartalotuotteita myös kasvoille ja parabeenitön ym ym kasvovoide on tulossa (jo kehittelyssä). Näissä ei ole formaldehydiä, ei testata eläinkokeilla ja noiden putsareiden ym incit on kutakuinkin "linssejä, fenkolia, lakritsijuurta" -tyyppisiä.

Intiassa tuotteet olivat tosi paljon halvempia kuin Euroopasta tilattaessa eli esim. Kumkumadin hinta oli 45€ yhdessä hollantilaisessa nettikaupassa, jota minulle suositeltiin (ja kyseessä on pieni pullo, joskin vaikuttaa riittoisalta).

EDIT:
Ajattelin jatkaa tähän samaan postaukseen, että olen nyt käyttänyt tavallisten kosteusvoiteiden ym sijaan vaan tän sarjan putsaria ja tuota öljyä ja laittanut naamion pariin kertaan ja naama on ihan uskomattoman hyvässä kunnossa. Iho on pehmeä, ei ole hilseilyä (olen ollut nyt pakkasilmassa ja kuivissa, ilmastoiduissa sisätiloissa), ei kutinaa, ei näppyjä, väri on tosi tasainen eikä mitään negatiivisia reaktioita. Olen tuolla putsannut myös siis meikit pois, ripsarit olen putsannut vedellä, mutta noin muuten olen putsaria käyttänyt aamuin illoin ja vaikka on "rakeista" eli jauhetta, johon lisätään vettä niin en ole huomannut ihon mitenkään ärtyvän. Aion todellakin tilata näitä lisää, koska erit. nyt lentäessä ja matkustellessa jauhe on kätevää ja kevyttä, öljypullo on tosi pieni eli menee siihen käsimatkatavaroiden muovipussiin. Laitan lisäraporttia vielä myöhemmin, jos joku muuttuu, mutta nyt ainakin tuntuu siltä, että kaikki hypersupervoiteet voi jäädä hyllyyn, jos öljypullo ajaa saman asian (kesä voi olla erilainen, kun tätä ei sais käyttää jos altistuu vahvalle valolle).  ::)
« Viimeksi muokattu: 24.11.08 - klo:18:04 kirjoittanut Mitlu »
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Copper

• Vieras
« Vastaus #24 : 09.11.08 - klo:21:37 »
Mä alan olla nyt todella kiinnostunut näistä tässä ketjussa mainituista tuotesarjoista. Olen koko viikonlopun lukenut Rita Stiensin Totuus kosmetiikasta -kirjaa, ja mielenkiinto kasvaa vain kasvamistaan. Täytyy vain nyt hankkia vähän enemmän lisää tietoa ja alkaa vertailemaan eri tuotteita. Ensi viikonloppuna aion ostaa Sokokselta jotain tuotteita sitten kokeiluun. Hakusessa ovat ainakin kasvoputsari ja -voide. Stiensin kirjaa kyllä suosittelen! :)

Luonnonystävä

• Vieras
« Vastaus #25 : 27.11.08 - klo:14:41 »
Minä tilasin myös tuon Stiensin kirjan. Kyllä oli silmiä avaava lukukokemus!! Suosittelen kaikille kosmetiikan "terveysvaikutuksista" ja ympäristövaikutuksista kiinnostuneille. Tuli todistettua, että kalliinkin purkin sisältö voi olla täyttä roskaa..
« Viimeksi muokattu: 02.12.08 - klo:10:41 kirjoittanut Luonnonystävä »

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 28.11.08 - klo:09:00 »
Vitsi, minkä teitte taas. Nyt mäkin tilasin sen kirjan! Toivottavasti on hyvä :)

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 28.11.08 - klo:09:02 »
^Tuskin tulet pettymään. Melkein voi sanoa että se kuuluu jokaisen tosi juureksen peruskirjastoon!

Luonnonystävä

• Vieras
« Vastaus #28 : 28.11.08 - klo:11:45 »
Vielä kirjasta sen verran, että sen luettua tuli kieltämättä itselle kyllä sellanen olo, että tekis mieli heittää kaikki vanhat markettipurkit (tms ei luontaiskosmetiikkatuotteet) suoraan roskiin. Etenkin hiusten muotoilutuotteiden inci-luetteloa tutkiskellessa tuli sellanen olo että mitä hittoa sitä on päähänsä syytänytkään... ihan hirvittää.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 28.11.08 - klo:13:01 »
Kyllähän kosmetiikka kaikenlaista sisältää, ex-kemistinä jotain tiedän minäkin. Odotan kyllä kirjaa innolla! Varmaan tieto lisää tuskaa taas vaihteeksi.