Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet  (Luettu 161151 kertaa)

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
Vs: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet
« Vastaus #165 : 15.10.09 - klo:08:45 »
^ Mä kattelin Ideaparkin  Kicksissä jotakin tuon merkin kosteusvoidetta ja muistaakseni hinta oli jotain 21,50€. voi olla, että hinta heittää, mutta musta ne ol kuitenkini ihan sopuhintasia verrattuna vaikka juuri RENiin.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #166 : 15.10.09 - klo:19:03 »
Onko kukaan kokeillut tuota Vihreän kosmetiikan kasvosaippuaa seka-rasvoittuvalle iholle? http://www.vihreakosmetiikka.fi/product_info.php?cPath=23&products_id=231

Mua kiinnostaisi tuo, mutta epäilyttää että tukkiiko tuo ihoa, kun tuossa on tuota shea- ja kaakaovoita... Mun iholla on myös taipumusta pintakuivuuteen, joten saippua ei saisi olla kuivattavaakaan jotta voisin sitä käyttää.

Tilasin tuon saippuan, ja se on ollut nyt kolmisen viikkoa käytössä. Tykkään kovasti :) Ei kuivata ihoa, eikä myöskään ole tukkinut sitä ollenkaan. Näillä näkymin tulen ostamaan tuota lisääkin, sitten kun joskus loppuu.

Ostin myös vajaa viikko sitten aprikoosinkiviöljyn (luontaistuotekaupasta) kasvojen ihonhoitoon, ja olen siitä lähtien käyttänyt sitä iltaisin yövoiteen alle. Illalla se toki jättää ihon rasvaisen tuntuiseksi, mutta imeytyy yön aikana ihoon hyvin, otsaa lukuunottamatta. Eikä ole tukkinut ihoa ollenkaan, mitä alkuun pelkäsin. Kosteuttaa kyllä enemmän kuin pelkkä yövoide :)

Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 25.10.09 - klo:16:11 »
Onko kellään kokemuksia noista Estelle&Thild -tuotteista? Varsinkin se hajusteeton yövoide houkuttais.. :P
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 28.10.09 - klo:11:07 »
Lainaus käyttäjältä: purppura
Ja niin hei, vielä olisi kyllä kiva kuulla mitä mieltä olet puhdistustehoista. Nimittäin kun kirjoitit, että kesällä ei makuusi kuivattanut kunnolla niin puhdistiko kuitenkin hyvin esim. nenän aluetta?

Ei tuo Frantsilan savinaamio kyllä niitä kaikkein puhdistavimpia ole ollenkaan. Supistaa kyllä jonkun verran ihohuokosia ja kirkastaa ihon sävyä mutta mitään ihohuokosten syväpuhdistusta tällä ei saa aikaan. Yleensä olen käyttänyt Body Shopin Blue Corn 3-in-1 Deep Cleansing Scrub/Maskia ja siihen verrattuna Frantsilan puhdistusteho on varsin mitätön, mutta toisaalta TBS:n tuote sitten onkin tosi ärhäkän tuntuinen ja kuivattavakin. Nyt kun on molempia kaapissa niin on kätevää kun voi laittaa TBS:n jos tuntuu että iho tarvitsee syvempää puhdistusta ja Frantsilan jos tuntuu että hellempi ja pinnallisempi puhdistus riittää tai on iho niin herkällä päällä että pelottaa TBS:n aiheuttamat reaktiot.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #169 : 28.10.09 - klo:13:48 »
Onko kellään kokemuksia noista Estelle&Thild -tuotteista? Varsinkin se hajusteeton yövoide houkuttais.. :P

Ostin kyseisen sarjan hajusteettoman Face Creamin KICKSin 15 % alennuskupongilla  :) Odottelen nyt jonkin aikaa, ennen kuin korkkaan sen, kerron sitten kokemuksia.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #170 : 02.11.09 - klo:17:41 »
Löysin Prismasta urtekramin ruususaippuapalan,onkohan se käsisaippuaa vai kasvo..siinä ei lue mitään ;DNo,kasvoja olen pessyt sillä silloin,kun olen meikkejä joutunut poistaan.Tuo saippua ei aiheuta finnejä,ihana tuote :-* Onko joku käyttänyt kasvoille urtekramin hajustamatonta body lotionia?Mä laitan sitä kasvoille,vaikka tuo vartalolle on tarkotettukin.Naama on kyl tykänny  :)     
« Viimeksi muokattu: 03.11.09 - klo:19:25 kirjoittanut The Siren »

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 03.11.09 - klo:20:08 »
käyttänyt kasvoille urtekramin hajustamatonta body lotionia?Mä laitan sitä kasvoille,vaikka tuo vartalolle on tarkotettukin.Naama on kyl tykänny  :)     
Joo olen, hyvin se sopii myös kasvoille.

Oma väri takaisin.

Strix

• Vieras
« Vastaus #172 : 06.11.09 - klo:21:56 »
Tulipa tehtyä aikamoinen cocktaili! Lirutin tyhjän kasvovesipullon puoliksi täyteen Lacto linen kasvovettä, sitten pieni loraus omenaviinietikkaa. Kaadoin päälle lähes täyteen ruusuvettä ja puristin vielä hieman glyseriiniä ja aloe vera geeliä.
Ruusu peittää etikan tuoksun täysin. Ei kuivata yhtään, mutta tuntui silti putsaavan sopivasti pumpulitukosta päätellen :)

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #173 : 06.11.09 - klo:23:20 »
Onko kukaan kokeillut tuota Vihreän kosmetiikan kasvosaippuaa seka-rasvoittuvalle iholle? http://www.vihreakosmetiikka.fi/product_info.php?cPath=23&products_id=231

Mua kiinnostaisi tuo, mutta epäilyttää että tukkiiko tuo ihoa, kun tuossa on tuota shea- ja kaakaovoita... Mun iholla on myös taipumusta pintakuivuuteen, joten saippua ei saisi olla kuivattavaakaan jotta voisin sitä käyttää.

Tilasin tuon saippuan, ja se on ollut nyt kolmisen viikkoa käytössä. Tykkään kovasti :) Ei kuivata ihoa, eikä myöskään ole tukkinut sitä ollenkaan. Näillä näkymin tulen ostamaan tuota lisääkin, sitten kun joskus loppuu.

Tietääkö kukaan saako tuota saippuaa muulta kuin netistä? Postikulut näyttivät aika isoilta.

En Ruohonjuuressa ainakaan ole nähnyt, vaikka siellä on muita Vihreän kosmetiikan tuotteita (ostin couperosa-iholle sopivan vaaleanpunainen savi-naamion ja se on tosi hyvä)

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 06.11.09 - klo:23:34 »
^Oisko Ekolosta, sieltä mä oon ostanu ainaki Vihreän kosmetiikan huulivoiteen:)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 07.11.09 - klo:00:26 »
^^Eilen kävin Ruohonjuuressa ostamassa seka-rasvaisen ja kuivan-normaalin ihon palat. Molempia oli reilusti, eli eiköhän muihinkin Ruohonjuuriin ole tuloillaan ihan pian. Yksi pesukerta vasta kuivan ihon palalla takana, mutta ihan kivalta vaikuttaa.  :)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

jouhanna

• Vieras
« Vastaus #176 : 12.11.09 - klo:11:36 »
Hankin reilu viikko sitten ko. sarjan puhdistusmaidon nerolin tuoksuisena. Koostumus lähentelee ennemminkin voidetta kuin maitoa, puhdistaa meikinkin hyvin, ei kuivata ja tuoksuu miellyttävältä. Tähän mennessä ei ole ilmaantunut mitään ärsytykseen viittaavaa ja toimii tohtori hauskojenkin kanssa. INCIt omassa ketjussaan. Seuraavana aion hankkia (ainakin...) sarjan päivävoiteen.

Dandylion

• Vieras
« Vastaus #177 : 13.11.09 - klo:11:58 »
Uusi haiven liittyy mukaan keskusteluun  :)

Olen ihonhoidossa käynyt läpi kaaren Clearisilista Lumeneen, ja kosmetologien erikoissarjoista apteekin tuotteiden kautta Paula's Choiceen, mutta kun mikään ei ole auttanut pintakuivaan sekaihooni, niin nyt viimein ekat ikääntymisen merkit ja kosteusköyhyys ajoivat minutkin luonnonkosmestiikan pariin. Vielä en ole päässyt kokeilemaan muuta kuin extra virgin kookosöljyä kuivaan ja ihottumaiseen naamaani (auttoi!), mutta tänään tilasin mypurelta A'kinin herkän ihon tuotepaketin, lähinnä Shi Shin innoittamana. Tiedoksi muuten, että törmäsin A'kinin tuotteita etsiessäni semmoiseenkin nettikauppaan kuin www.nicetouch.co.uk, josta näyttäisi saavan edullisemmin noita A'kinin normituotteita. En tosin ole sieltä itse mitään tilannut, eli kokemusta ei ole.

Odotan innolla mypuren pakettia, käyttökokemuksia myöhemmin.

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #178 : 13.11.09 - klo:14:44 »
Tervetuloa joukkoon, Dandylion!  :)

Raportoithan sitten tuloksista, itsellä samansuuntaiset ongelmat, jotka oikein puskivat päälle pakkasten tultua. Pintakuivuutta ja kosteusköyhyyttä ei mikään tunnu kunnolla poistavan, kuivan ihon tuotteet eivät köy ollenkaan - ja ryppyjäkin pitäisi jotenkin hillitä...

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 13.11.09 - klo:22:23 »
Myydäänkö A'kinin tuotteita Suomessa jossain?