Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet  (Luettu 160304 kertaa)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
Vs: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet
« Vastaus #315 : 01.05.11 - klo:15:17 »
Millaisessa pullossa tuo ruusuvesi on? Tahtoo :) Olen nyt käytellyt Vihreän Kosmetiikan versiota, on loistava mutta kallis... Ihoni rakastaa ruusuvettä  :l
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #316 : 01.05.11 - klo:15:21 »
Steenbergs organic rose water - pieni ruskea pullo pinkillä etiketillä. 100ml 6-7 euroa eli ei ihan halvin, mutta luomuahan tuo on ja voi myös laimentaa. Oli muistaakseni siellä maustehyllyn lähellä. Laimennettuna toimii myös kasvovesinaamioissa  :)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #317 : 01.05.11 - klo:22:55 »
Mä oon sekoitellut riisijauhoa ja rhassoulsavea keskenään ja ne kyllä tekevät myöskin ihosta kivan pehmeän. Tuo savi on muutenkin tosi kätevää kun sitä voi käyttää kasvojen pesuun ja tehdä myös naamion. Putsaa meikitkin tosi kivasti  :ts Tuota ruusuvettäkin voisi kokeilla kunhan saa entisiä vesiä pois kaapistä  ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Soven

• Vieras
« Vastaus #318 : 04.05.11 - klo:16:49 »
Onko kellään kokemuksia Ruohonjuuresta saatavista Neem-kasvovoiteista? Kokeilin päivävoiteen testeriä tänään ja mukavalta tuntui :) En huomannut katsoa että mitä kaikkea sisältää.

Poissa sonjis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #319 : 14.05.11 - klo:11:14 »
Mä oon sekoitellut riisijauhoa ja rhassoulsavea keskenään ja ne kyllä tekevät myöskin ihosta kivan pehmeän. Tuo savi on muutenkin tosi kätevää kun sitä voi käyttää kasvojen pesuun ja tehdä myös naamion. Putsaa meikitkin tosi kivasti  :ts Tuota ruusuvettäkin voisi kokeilla kunhan saa entisiä vesiä pois kaapistä  ;D

Fii, mistä olet hankkinut rhassoul-savea? Saako sitä jostain kotimaisista kaupoista ihan sellaisenaan? Mua kiinnostais kokeilla käyttää sitä kasvonaamioissa, kun huomasin että sitä on monissa Lushin naamioissa, joista olen tykännyt. Kiitos vastauksesta jo etukäteen!
2b/c-3a/b olosuhteista, muotoilusta ym riippuen, M ii, medium/high porosity, värjäämätön
- kuiva, kuriton, pörröisyyteen taipuvainen luonnonkihara
- tavoitteena kosteutetut, silkkiset, sileät, pehmeät, raskaasti laskeutuvat ja hoidetut hiukset, vähemmän volyymia

ensitilaajan iHerb-koodi: OTE827

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #320 : 16.05.11 - klo:21:04 »
Ostin juuri tänään kasan luomukosmetiikkaa, tarkoitus on päästä naaman alueella käytettävässä kosmetiikassa synteettisistä eroon. Laveran Basis Sensitiv -sarjan puhdistusaineet sekä jo aiemmin hyväksi toteamani Madaran puhdistusvaahto tulivat mukaan Ekolosta, Kicksistä Estelle & Thildin Face Cream. Tosta Estelle & Thildin voiteesta mulla on näyte vielä purkissa, mutta tykkäsin voiteesta huomattavasti enemmän kuin muista sekaiholle suositelluista tuotteista. Dr. Hauschkan Sitruunamelissavoiteen kanssa sai odotella imeytymistä kauan ja Madaran sekaihon fluidin tuoksu on kauhea :-X

Ruusuvesi on muuten ihanaa :l Löysin sen vasta. Eikä oo muuten kallista, alle 2 €/190 ml! Harmi vaan kun on jo aiempia kasvovesiä yksi täysi ja yksi vasta avattu, niin pitkäaikaisemmin tätä ei pääse testaamaan.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #321 : 20.05.11 - klo:23:46 »

Fii, mistä olet hankkinut rhassoul-savea? Saako sitä jostain kotimaisista kaupoista ihan sellaisenaan? Mua kiinnostais kokeilla käyttää sitä kasvonaamioissa, kun huomasin että sitä on monissa Lushin naamioissa, joista olen tykännyt. Kiitos vastauksesta jo etukäteen!

se on Logonan savea, ja ruohonjuuresta ostettu. Ruskeassa pahvipurkissa. Aika paljon siinä on tavaraa ja vähän kuluu kerralla ettei varmaan heti tartte ostaa uutta  :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

kivi

• Vieras
« Vastaus #322 : 21.05.11 - klo:11:14 »
Ruusuvesi on muuten ihanaa :l Löysin sen vasta. Eikä oo muuten kallista, alle 2 €/190 ml! Harmi vaan kun on jo aiempia kasvovesiä yksi täysi ja yksi vasta avattu, niin pitkäaikaisemmin tätä ei pääse testaamaan.

Misä löysit ruusuvettä tähän hintaan?

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #323 : 21.05.11 - klo:11:45 »
^Punnitse & Säästä Jyväskylän liikkeestä. Vai muistankohan hinnan väärin! Se oli 1,70, jos en tosiaan väärin muista. Pullo oli aika kolhon näköinen.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

kivi

• Vieras
« Vastaus #324 : 21.05.11 - klo:20:09 »
^ Ok, pitääkin tsekata Tampereen P&S.

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #325 : 22.05.11 - klo:12:36 »
Kysyisin teiltä suosituksia puhdistusaineelle ja kasvovoiteelle :) Kokeilisin mielelläni jotain muuta merkkiä vaikka olen kyllä erittäin tyytyväinen nykyiseenkin, käytän nyt Erisanin tuotteita. Ihossa ei ole oikeastaan mitään ongelmia eli mihinkään se ei sinänsä tarvitse apuja mutta haussa olisi mahdollisesti jopa parempi tuote kuin nykyinen. Löytyykö luonnonmukaisista ihonhoitotuotteista opiskelijabudjetille soveltuvia? 

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #326 : 22.05.11 - klo:12:55 »
Itse olen tykännyt kokeilemistani luonnollisista kosteusvoiteista eniten BeSaven (ent. S.A.V.E) kasvovoiteesta, joka minulla on nyt käytössä:
http://www.ekolo.fi/s_a_v_e_kasvovoide_pr_3760195830000.html

Hintaa on n. 15e ja ainetta on 75ml, eli ihan hyvä määrä mun mielestä. Ihoni on rasvoittuva ja tämä voide jättää ihon kivan mataksi. Tosin aamuisin iho on vähän rasvaisen tuntuinen, mutta se ei minua haittaa. Voide kosteuttaa hyvin pintakuivaa ihoani, eikä tuotetta välttämättä tarvitse laittaa kuin ohuelti. Paksustikin laitettuna voide imeytyy todella hyvin ja jos haluan illan mittaa lisätä voidetta uusia kerroksia, ei voide rullaannu tai jää kalvoksi pinnalle.

Minulla on siis uudistetun merkin versio kasvovoiteesta, joten en tiedä miten tuote eroaa entisestä. Voide sisältää kuitenkin mm. tyrniuutetta, piparminttuvettä, e-vitamiini ja karitevoita eikä voide ole ärsyttänyt ihoani millään tavoin. Ei ole tullut epämääräistä punoitusta tmv. Jos ihosi on minua normaalimpi ( :D) voisin kuvitella tällaisen perusvoiteen sopivan.  :)

Puhdistuaineesta en osaa muuta sanoa kuin että olen kuullut BeSaven puhdistusmaidon olevan toimiva tuote, ja tässäkinhän hinta ja tuotteen määrä kohtaa mukavalla tavalla. Itse en ole vielä puhdistuksessa siirtynyt luonnollisempaan suuntaan kun epäilen miten ne puhdistaisivat silikonisempia päivävoiteita.  ::)

S.A.V.E.n puhdistumaito, joka siis nimeltään muuttunut:
http://www.ekolo.fi/s_a_v_e_puhdistusmaito_pr_3760195830031.html

Edit. Sellainen huomio muuten jos olet siirtymässä luonnonmukaisempiin kosteuttajiin. Olen nimittäin omalla kohdalla huomannut niiden jättävän hetkeksi levityksen jälkeen kiristävämmän tunteen iholle, mutta se kuitenkin on hälvennyt vähän ajan päästä. Olisiko sitten kun ei ole silikoneja, mutta omissa kokeilemissani voiteissa olen huomannut tällaista. Tällainen epämääräinen huomio.   8)
« Viimeksi muokattu: 22.05.11 - klo:13:03 kirjoittanut purppura »

Soven

• Vieras
« Vastaus #327 : 23.05.11 - klo:23:41 »
^^

Olen pitänyt Providan voiteista. Käytän kehäkukka- ja jasmiinivoiteita sekaiholleni. Ohut kerros riittää, eikä ihoa kiristele. Tuubien koko on 50 ml ja maksoin niistä n. 18 € / kappale. Puhdistukseen olen käyttänyt Vihreän kosmetiikan kuivalle iholle tarkoitettua kasvosaippuaa. Puhdasta tulee ja hinta-laatusuhde on loistava!

Niin ja täällä myös yksi tyytyväinen ruusuveden käyttäjä :) Tuntuu pehmentävän ihoa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 24.05.11 - klo:18:53 »
Olisi kiva kuulla lisää kokemuksia Elysambren kosteusvoiteista kasvoille.

Poissa Heluna

• Haiven
  • *
« Vastaus #329 : 27.05.11 - klo:22:14 »
Pesuun Inkuton afrikkalainen musta saippua, kuorintana Vihreän Kosmetiikan sokeri-suklaakuorinta, naamiona Providan Myrttinaamio, kosteusvoiteena päivisin Hauschkan sitruunamelissavoide (yöllä ilman voiteita) ja kasvovetenä Avenen lähdevesi. Meikkinä pelkät mineraalit ja iho tuntuu tykkäävän.