Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet  (Luettu 161156 kertaa)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
Vs: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet
« Vastaus #330 : 29.05.11 - klo:14:30 »
Olen taas selaillut vähän saksalaisia nettikauppoja ja olen tainnut aiemminkin katsella hyvin edukkaita Yalia -tuotemerkin kosteusvoiteita. Täältä en ole merkiltä löytänyt kokemuksia, mutta olisiko joku mahdollisesti kys. kosteusvoiteita testaillut?  :)

Tämän näköisistä purkeista on kyse;
http://www.bce-europe.com/Face-Care/Moisturizers/Anti-Aging/Yalia-Rose-Bamboo-Day-Cream-demanding-skin-40-ml-Organic.html

Mielelläni otan myös vinkkejä vastaan siitä, missä EUn nettikaupoissa tarjontaa olisi laajemmin ja postarit asiallisia, josko vielä päätän tilata.  :D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #331 : 30.06.11 - klo:22:18 »
Onko olemassa alkoholitonta luomuruusukasvovettä? Kaikissa tuntuu olevan alkoholia. Mikä on teidän suosikkiruusukasvovetenne? Onko noissa muuten miten voimakas ruusun tuoksu?

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 30.06.11 - klo:22:25 »
Ainakin Vihreän kosmetiikan ruusuvesi  <3. Tuoksuu ruusulle mutta ei ole minusta mitenkään "ällö" ja voimakas  :) Ei halpa mutta todella hyvä! http://www.vihreakosmetiikka.fi/product_info.php?products_id=89
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 01.07.11 - klo:15:37 »
^Täytynee jossain vaiheessa kokeilla tuota.

Onko joku kokeillut Blueberry Living sarjan mansikka vartalovoidetta? Jättääkö ihon öljyiseksi tai tahmeaksi?

Haussa olisi käsivoide, joka imeytyisi nopeasti, eikä jättäisi käsiä öljyisen tai lähmäisen tuntuisiksi. Suosituksia?

Mitkä suihkusaippuat on teidän suosikkeja? Ilmeisesti Weledan tyrni saippua on aika suosittu?

Marilou Bion puhdistusmaito ja -geeli kiinnostavat myös, samoin Elysambren putsarit kasvoille. Miten nuo kaksi merkkiä esimerkiksi eroavat toisistaan? Haussa olisi herkälle pintakuivalle sekaiholle joku mielellään hajusteeton putsari, joka ei jättäisi kasvoille mitään lähmä- tai kalvofiilistä.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 01.07.11 - klo:19:53 »
Haussa olisi käsivoide, joka imeytyisi nopeasti, eikä jättäisi käsiä öljyisen tai lähmäisen tuntuisiksi. Suosituksia?
Weledan tyrni-käsivoide imeytyy ihan muutamassa sekunnissa, jättää ihon pehmeäksi ja sileäksi muttei ollenkaan lähmäiseksi. Useampi tuubi käytettynä, mahtihyvä käsilaukkurasva :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Lauris

• Hiushörhö
« Vastaus #335 : 01.07.11 - klo:20:28 »
^Vastaava ja mielestäni Weledaakin vähemmän lähmäävä on Blueberry Livingin tyrnikäsivoide. Ainoa miinus pakkauksesta (pyöreä 100 ml purkki), joka ei sovi käsilaukussa mukana kannettavaksi.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 02.07.11 - klo:11:19 »
Onko olemassa alkoholitonta luomuruusukasvovettä? Kaikissa tuntuu olevan alkoholia. Mikä on teidän suosikkiruusukasvovetenne? Onko noissa muuten miten voimakas ruusun tuoksu?

Herbinalla on, mutta en ole varma onko luomua. Jotain ecocert-juttuja noissa uusissa ruusutuotteissa kuitenkin oli.  Ruohonjuuresta löytyy myös luomuruusuvettä, josta itse olen tykännyt :) Siinä ruusuntuoksu on aika tiivis, mutta laimentamalla saa niin kevyeksi kuin haluaa ja sopii tietenkin myös ruoanlaittoon.

Poissa sonjis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #337 : 04.07.11 - klo:13:58 »

Mun ehdoton suosikki on Ruohonjuuresta saatava Steenbergsin luomuruusuvesi. INCI on kaikessa lyhykäisyydessään: vesi, luomuruusu-uutteita. Eli ei sisällä alkoholia. Ruusun tuoksu on aika voimakas, mutta luonnollinen. Ja kuten Lalla totesi, sitähän voi halutessaan laimentaa.

Itse käytän ruusuvettä sellaisenaan: siirrän sen vain suihkepulloon, josta suihkin aamuin illoin puhdistuksen jälkeen pari painallusta kasvoille ennen kosteusvoiteen levittämistä.
2b/c-3a/b olosuhteista, muotoilusta ym riippuen, M ii, medium/high porosity, värjäämätön
- kuiva, kuriton, pörröisyyteen taipuvainen luonnonkihara
- tavoitteena kosteutetut, silkkiset, sileät, pehmeät, raskaasti laskeutuvat ja hoidetut hiukset, vähemmän volyymia

ensitilaajan iHerb-koodi: OTE827

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 04.07.11 - klo:21:36 »
^ Mutta tasoittaako se sitten enää ihon pH:ta, jos siihen laittaa vesijohtovettä tuoksun laimentamiseksi? Tai tasoittaako ruusukasvovesi ylipäätään ihon pH:ta, jos sitä käyttää vesipesun jälkeen kasvoille?

Olisiko teillä suosituksia hyvälle jalkavoiteelle, joka kosteuttaisi ja pitäisi kantapäät pehmeinä? Mun ehdoton lemppari on Schollin Deep Moisturizing Cream, mutta olen ajatellut siirtyä luonnonmukaisempiin voiteisiin, niin mietin korvaajaa tuolle. Ei mitään kovin voimakkaan hajuista tai mitään ällön öljyistä/rasvaista.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 04.07.11 - klo:22:51 »
Olisiko teillä suosituksia hyvälle jalkavoiteelle, joka kosteuttaisi ja pitäisi kantapäät pehmeinä? Mun ehdoton lemppari on Schollin Deep Moisturizing Cream, mutta olen ajatellut siirtyä luonnonmukaisempiin voiteisiin, niin mietin korvaajaa tuolle. Ei mitään kovin voimakkaan hajuista tai mitään ällön öljyistä/rasvaista.
Mä olen käytellyt jo useamman viikon La Claree Oliv' Moisturizing Foot Creamia. Todella positiivinen yllätys on ollut! Tää virkistää ja pehmentää jalkoja, olen jäänyt ihan koukkuun. Koostumus on suht perinteinen voide joka levittyy helposti. Jos on aivan megakuivat ja halkeilevat jalat, tehot ei ehkä riitä. Mutta itse tykkään että tää imeytyy nopeammin kuin Schollin jankkirasvat ja jättää jalat raikkaiksi. Nyt kesällä ainakin nappituote! Tuoksu on yrttimäisen oliivinen, ihan miellyttävä. https://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/8460/Oliv-by-La-Claree-Kosteuttava-jalkabalsami
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 05.07.11 - klo:17:50 »
Tilasin Biodellystä Marilou Bion tuotteita aika reilustikkin (7 putelia yhteensä), eli molemmat pakettitarjoukset. Tulivat kyllä tosi edulliseksi, kun nyt heinäkuussa on ilmaiset postikulut ja Nean blogin koodilla sai vielä pakettihinnoistakin alennusta.  :D

Hieman jo tuoksuttelinkin ja ihanalle vaikuttavat. Olen ihan innoissani kun on niin paljon uusia leluja, testaamaan en vielä ehtinyt, kun ihan tunti sitten hain postista. Raportti seuraa perästä. 

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 05.07.11 - klo:19:44 »
No jopas ovat HALVAT  :o Tässä muuten koodikin, jos joku muukin tarvitsee: Biodelly.com -10% koodilla FIF

jaa, mitäs minä tarvitsen tuolta?  Postikuluttomuus kiinnostaa aina :D

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 05.07.11 - klo:20:55 »
No mutta minähän sanoin, että oli tosi edullista.  ;D Oli hyvä syy tilailla kokeiluun vähän muutakin, kuten niitä Ecotoolsin kasvopesimiä, tykkään käyttää vanulappua pestessä varsinkin puhdistusemulsioiden kanssa ja noiden pitäisi sopia juuri siihen tarkoitukseen, toivottavasti pelittää tuon Marilou Bion puhdistumaidon kanssa.

Joudun ehkä tilaamaan loppukuusta toisenkin kerran, jos oikein tykästyn noihin. Kun halvalla saa!  ;D

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #343 : 06.07.11 - klo:18:29 »
Luin, että pesupähkinöitä voi käyttää myös ihonhoidodssa esim. hiusten- ja kasvojen pesuun ja että ne olisivat hyviä hilseeseenkin. En ole ikinä kuullutkaan ennen tämmöisestä, mutta jos täällä jollekkin on jo tuttu juttu niin olisi kiva  kuulla käytännön kokemuksia. Tässä muuten linkki, jossa tähän pesupähkinäjuttuun törmäsin. http://myhomemadebeauty.com/2010/09/26/soap-nuts-recipes/. Ymmärsin, että pähkinöitä tulisi keittää jonkun aikaa, jotta kasvojen pesuun ym. käytettävää ainetta syntyy. Aika jännää  ::)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 06.07.11 - klo:20:13 »
Ruusuvesissä on on tosiaan erilaisia, osa sisältää hydrolaattia (eteerisen öljyn tuotannossa syntyvää tislettä), osa alkoholia ja osa taas sitten sisältää esim. ruusu-uutetta sekoitettuna veteen. Esim. Vihreän kosmetiikan versio on pelkkää hydrolaattia, se on muistaakseni osana Melvitan ruusuvettäkin ja samoin Frantsilan ruusuvesi sisältää sitä. En tiedä miten nuo sitten käytännössä eroavat, itse tosiaan tykkään Vihreästä kosmetiikasta niin paljon, että sitä on tullut ostettua useampi pullo jo :)

Otin nyt tuon herbinankin testiin, vaikkei luomuruusu nimestään huolimatta toki täyttä luomua ole. Tämä sisältää jopa hajustetta vaikka onkin todella miedon tuoksuinen. Testiin se pääsee piakkoin.