Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet  (Luettu 159881 kertaa)

Poissa Louna

• HAIRahtanut
Vs: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet
« Vastaus #435 : 02.10.12 - klo:12:33 »
Onko kellään kokemusta ihonhoitotuotteista, jonka vaikuttavana aineena on "activated charcoal"? Ainakin kasvosaippuoissa se näyttäisi olevan yleensä bambuhiiltä, kun olen etsyssä noita saippuaoita tutkinut. En löytänyt ainakaan foorumin haulla mitään tästä, mutta linkatkaa toki jos jostain löytyy jo samasta aiheesta :)

"I have infused this soap with activated charcoal for extra cleansing, detoxing and purifying. Activated charcoal has high adsorptive powers, which means that it can trap particles onto itself. Impurities can thus be effectively trapped and washed away, leaving the skin smooth and cleansed. Charcoal has been reported to be of benefit to acne sufferers, by cleansing bacteria and dirt from pores and preventing infection*." (drksoapcompany/etsy)

Mulle on tulossa tuosta kaupasta saippua kokeiluun, otin sieltä kun oli kohtuullisimmat postikulut Suomeen :D Muilta valmistajilta löytyi houkuttelevampia incejä, mutta kun olin tilaamassa vain yhden saippuan, en raaskinut maksaa niin isoja postikuluja kuin monet pyytävät.

"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #436 : 15.12.12 - klo:12:01 »
Ostin Benecos Q10 päivävoiteen ja kokeilin sitä tänään ensimmäisen kerran. Se imeytyi nopeasti, eikä jättänyt rasvaista pintaa. Iho tuntuu matalta ja voi olla talvella liiankin kevyt voide. Mitään tuoksua en huomaa, vaikka siinä jokin tuoksu incin mukaan on.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 15.12.12 - klo:16:15 »
^^^Päivitän tähän suhteeni luomuun. Yllä olevasta käyttämäni tuotteet ovat vaihtuneet seuraaviksi: L'Atelier Delices, osin Argital, osin Lavera (+mineraalimeikit tietyin poikkeuksin). Alussa (siis ^) kaikki meni OK, sitten leuka räjähti täyteen finnejä, ja menin kosmetologin pakeille. Tuolloin siirryin LDelicen tuotteisiin, ja ongelma hävisi. Ihoni kunto on kaiken kaikkiaan silti hurjasti parempi kuin pre-luomu -aikaan. En vaihtaisi näitä tuotteita enää kemikaalihöttöön...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Punapää

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #438 : 16.12.12 - klo:23:32 »
Aattelin itekin vaihtaa nyt jonkin meikinpoisto-tuotteen ihan luomumaailmaan. Mikäs teidän kokemuksella on ollut paras? Etsiskelisin sellasta, joka sopii pintakuivalle iholle. Toiveena olis että akne vois pikkasen rauhottua kun meikkiä poistaessakin käyttäs luonnollisempia tuotteita.  :)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 05.01.13 - klo:11:08 »
Nappasin Tallinnasta taas pitkästä aikaa mukaan Cattierin Caresse D'herboriste-puhdistusmiadon ja on kyllä yhtä hyvä kuin muistinkin. Ehdottomasti tähänastinen suosikki kokeilemistani puhdistusmaidoista: pehmeä koostumus, hajusteeton ja miellyttävän kevyt tuoksu (ei haise vanhalle öljylle niin kuin monet muut). Myös cattierin vihreä savi-naamio on ihan ok ja tosi edullinen. Harmi ettei näitä saa Suomesta, mutta toisaalta saattaisivat olla ihan ylihintaisia kaupan hyllyssä. Tallinnassa puhdistusmaito maksaa n.8 euroa ja tuubi vihreää savea n. 2 euroa.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 06.01.13 - klo:18:00 »
^Tarkoitat tätä http://www.beaute-test.com/caresse_d_herboriste_cattier.php? Tuossa linkissä on myös eurooppalaisia kauppoja hintoineen.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 06.01.13 - klo:21:40 »
^
Näyttäisi olevan sama, mutta oma purkkini on erinäköinen. Toimii hyvin ihon talvihoidossa :)

Bristow

• Vieras
« Vastaus #442 : 19.01.13 - klo:18:25 »
Aattelin itekin vaihtaa nyt jonkin meikinpoisto-tuotteen ihan luomumaailmaan. Mikäs teidän kokemuksella on ollut paras? Etsiskelisin sellasta, joka sopii pintakuivalle iholle. Toiveena olis että akne vois pikkasen rauhottua kun meikkiä poistaessakin käyttäs luonnollisempia tuotteita.  :)

Oon itse poistanut meikit niin että hieron kasvoille kookosöljyä ja pyyhin paperilla pois, lopuksi pesen kasvot afrikkalaisella mustalla saippualla ja laitan manteliöljyä. Mulla on herkkä, pintakuiva ja helposti tukkeutuva iho ja tuo pesutapa sopii todella hyvin, ei ärsytä ihoa yhtään  :) Kookosöljyllä lähtee myös silmämeikki tosi hienosti mutta mun silmät alkaa punoittamaan siitä. Aktiivihiilisaippualla oon myös pessyt ja se oli kans hyvä, mut ei niin mullistava että ostaisin lisää kun olen niin tyytyväinen tuohon mustaan saippuaan  <3

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #443 : 27.01.13 - klo:15:54 »
En tiedä, onko tämä nyt oikea ketju kysyä inci-tulkintaa, mutta miltä teidän silmään näyttää seuraava:

Ingredients (INCI): Aqua, Helianthus Annuus Hybrid Oil*, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Calendula Officinalis Flower Extract*, Arctium Lappa Fruit Extract*, Tilia Cordata Flower Extract*, Rosa Canina Fruit Extract*, Sambucus Nigra Fruit Extract*, Hypericum Perforatum Flower Extract*, Urtica Dioica Root Extract*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Helianthus Annuus Seed Oil*, Glycerin*, Sodium Salicylate, Sorbitan Caprylate, Tocopherol, Potassium Hydroxide, Ascorbyl Palmitate, Xanthan Gum, Glyceryl Stearate, Sodium Phytate, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Parfum**.

Kyseessä on siis Benecosin Day Cream for happy days. Noista öljyistä olisin lähinnä kysynyt, että onko joukossa sellaista, mikä on havaittu tukkivaksi? Benecoshan on käsittääkseni luonnonkosmetiikkaa halvimmasta päästä ja olen kiinnostunut tuosta laadusta.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #444 : 27.01.13 - klo:16:33 »
Nyt on ihon pintakuivuus sellaista tasoa, että oli pakko laittaa yöksi ja päiväksi Cocovin kookosöljyä. Ainakin toistaiseksi toimii... kuivuudesta ei tietoakaan. Jatkan käyttöä.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 27.01.13 - klo:21:12 »
Kokeilin tänään ensimmäistä kertaa Alba Botanican rainforest acai-vartalovoidetta ja se on koostumukseltaan aika juoksevaa. Se imeytyi nopeasti ja iho tuntuu pehmeältä. Tuoksu on imelä, muttei mielestäni häiritsevä kuitenkaan.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #446 : 27.01.13 - klo:21:35 »
^ Onko toi joku lopetettu tuote vai miksen mä löytänyt sitä iHerbin sivuilta? Vai ootko hankkinut sen jostain muualta?

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 27.01.13 - klo:21:53 »
^ Onko toi joku lopetettu tuote vai miksen mä löytänyt sitä iHerbin sivuilta? Vai ootko hankkinut sen jostain muualta?

Ostin Tallinnasta, Kaubamajasta.

Edit. Kaubamajassa on myynnissä muitakin lunnonkosmetiikkamerkkejä. Siellä menee aivan pää sekaisin :P.
« Viimeksi muokattu: 28.01.13 - klo:19:45 kirjoittanut Marie Corelli »

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #448 : 28.01.13 - klo:16:48 »
^ Okei, täytyypä pitää mielessä!

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #449 : 28.01.13 - klo:21:40 »
Jos joku kaipailee talviselle korppunaamalle erittäin kosteuttavaa ja rasvaista voidetta, niin Flow kosmetiikan Hamppu hoitovoide on superhyvä! Itse käyttelin myös pari viikkoa kookosöljyä, mutta nähtävästi iho kaipaa myös sitä kosteutta ja pakko palata Hamppuvoiteeseen takaisin. Saatan laittaa kyllä myös päällekkäin näitä iltaisin ja aamulla iho on oikein tasaisen ja kosteutetun oloinen  :)