Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet  (Luettu 161144 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet
« Vastaus #450 : 30.01.13 - klo:22:03 »
Mulle ei muuten musta saippua käy, vaikka on öljyinen iho. Tekee kiristelevän kuivan olon. En ole meinannut saada pintakuivuutta millään kuriin, joten olen jonkun päivän käyttänyt kookosöljyä. Se lievittää yhdessä yössä oireita. Käytän samaa myös päivävoiteena mineraalien alla. Toimii erittäin hyvin (muutoin voiteet Atelier Deliceltä, mutta ne eivät välttämättä pidättele pahinta kiristelyä).

Kookosöljy on ihme ainetta...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #451 : 25.03.13 - klo:21:24 »
En keksinyt kysymykselleni parempaakaan ketjua, joten nakkaan sen tänne  :) Eli onko kellään muulla tullut luonnonkosmetiikkaan siirtymisen jälkeen sellaista, että iho alkaa hilseilemään sellaista "pois kuoriutuvaa" ihoa. Iho siis hilseilee, mutta se hilseily ei ole sellaista kuivaa, vaan ihan kuin iho jotenkin uusiutuisi ja siitä lähtisi kuollutta ihoa pois. Koska minulla tuollaista on nyt parina päivänä ollut, ja olen viimeisen viikon aikana pikkuhiljaa vaihtanut päivittäiset ihonhoitotuotteeni (ainakin niin suurelta osaa kuin toistaiseksi mahdollista) luonnonkosmetiikkaan. Pientä näppyyntymistä osasin odottaa, mutta tuo vaikuttaa oudolta  ??? Minkäänlaista ihon ärtymistä tai muuta en ole huomannut paria pientä näppyä lukuunottamatta (ja nekin varmasti johtuvat ihon puhdistumisesta).
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 25.03.13 - klo:23:42 »
^Voi olla ihon reaktiota tai sitten jotain muuta. Itselläni oli n. parin kuukauden siirtymävaihe normikosmetiikasta luomuun, ja iho räjähti täyteen finnejä - sitten alkoi kiristelevä pintakuivuus. On vaan vaikea sanoa, mikä minkäkin aiheuttaa.

Pitkällä aikavälillä katsottuna ihoni kunto on nyt 90 % parempi nyt kuin silloin kun käytin normikosmetiikkaa. Ihon puhdistuminen on selvin tulos muutoksesta. Sen takia jopa olen kärsinyt nuo siirtymävaiheen ongelmatkin...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #453 : 26.03.13 - klo:07:54 »
^ Kiitos mingtang :) Sitä ajattelinkin että iho varmaan vain reagoin muutuneisiin ja puhtaampiin ihonhoitotuotteisiin. Aion kuitenkin joka tapauksessa jatkaa luonnonkosmetiikan käyttöä, vaikka inhottava siirtymävaihe tulisikin  :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 26.03.13 - klo:22:18 »
Emma Noël Aleppo Soap suihkugeeliä kokeiltu ensimmäisen kerran. Hankin tämän, koska halusin kokeilla luonnonmukaisia tuotteita. Tässä ei ole mielestäni mitään tuoksua, eikä tämä vaahtoa. Koko vartaloa en tällä pessyt, mutta mm. kasvot pesin. Jos osoittautuu hyväksi tuotteeksi, niin vien tätä kotiin. Sarjassa oli muitakin suihkugeelejä, joita tekisi mieli kokeilla.

Tekisi mieli kokeilla myös Biomarketin palasaippuoita. Myös Joik-sarjan tuotteet kiinnostaisivat. Sitä löytyy useimmista kaupoista.

Edit. Tuo suihkugeeli tuntuu jättävän ainakin kasvojen ihon pehmeäksi, mutta se kirvelee silmiä. Käsien ihosta en osaa sanoa mitään, sillä iho on todella huonossa kunnossa, hilseilee ja karhea.

Edit 2. En voinut vastustaa kiusausta, vaan hankin Joik-sarjan lastenvoiteen, jota olen käyttänyt muutaman kerran ja myös kasvoille. Tämä imeytyy nopeasti ja jättää ihon pehmeäksi, ei rasvaiseksi. Aamulla osaan sanoa, miten tehot riittävät vartalon iholle. Tuote on tuoksuton. En tiedä, kuinka luonnonmukaisia nämä tuotteet ovat, mutta katson aina incit ostoksilla ollessa.
« Viimeksi muokattu: 30.03.13 - klo:20:32 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #455 : 01.05.13 - klo:12:14 »
Onko joku käyttänyt Michael Todd -tuotteita? Ainakin Youtubessa monet kauneusgurut ylistää sarjaa.
Tutkailin kyllä randomisti joitain incejä ja ihan ok ne minusta näytti (vaikkakin olivat aika pitkiä), mutta koska minä en mikään experttikään ainesosien suhteen ole, niin pystyisikö joku muu sanomaan onko tuotteet niin luonnonmukaisia kuin tuotemerkin sivuilla niiden kehutaan olevan :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 09.06.13 - klo:20:34 »
^Jep, olisi kiva kuulla jotain kommentteja sarjasta.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #457 : 09.06.13 - klo:20:59 »
Päädyin itse tilaamaan tuolta... Normal/combination skin discovery kitistä olen tähän mennessä kokeillut seuraavia:

Citrus cream moisturizer – Jättää kasvot aika kiiltäviksi, joten en viitsi käyttää kuin yövoiteena. Pidän muutenkin kevyemmistä voiteista kuin tämä, joten käyttö jää tähän yhteen pikkutuubiin.

Pumpkin mask – Näyttää ja tuoksuu aivan siltä kuin jotain kurpitsa-Pilttiä laittaisi naamaansa :P
Levittäessä vähän kihelmöi iholla mutta tästä on mainittu tuotteen kuvauksessakin. Harmi että tuoksu on niin paha, koska muuten pidän naamiosta. Vaikea eritellä mitään tiettyjä juttuja joita naamio mun kasvoille tekee, mutta jälkikäteen iho vaan tuntuu ja näyttää vähän paremmalta kuin naamiota ennen :)

Honey & oat cleanser - Varsinaista huokosia syväpuhdistavaa vaikutusta en ole huomannut, mutta meikin poistossa on toiminut hyvin.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #458 : 23.08.13 - klo:12:43 »
Joko juureslaiset ovat lukeneet tämän? :
Tämä halpissaippua on tähtien kauneuden salaisuus - hintaa muutama euro
"Tämän superhalvan saippuan nimeen vannoo esimerkiksi Lady Gaga(!!)"
"Saippua on sekoitus ekstraneitsytoliiviöljyä, jojobaa, hamppua sekä eteerisiä öljyjä, ja sen kerrotaan syväpuhdistavan ihoa kuitenkaan häiritsemättä sen kosteustasapainoa."

Eli kyseessä oleva tuote on Dr. Bronner's Magic Soaps.

Nopealla googlettelulla iHerbistäkin löytyi jotain Dr.Bronner's Magic Soaps tuotukkeita, muttei tuota palasaippuaa :/
Täytyypä etsiä tuo ja laittaa tilaukseen :ts
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #459 : 23.08.13 - klo:13:50 »
Tuohan on varsinainen kuuluisa kulttituote, Dr. Bronner's Magic soap  :D Suomessa ei vaan taideta tuntea..
Pidän itse siitä kropan ja tiskien pesussa, mutta kasvoilla aika tujakkaa, jopa se vauvalle tarkoitettu...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 23.08.13 - klo:17:00 »
Raahasin Saksasta Cattierin ihonhoitotuotteita Laveran ja Alverden lisäksi: http://www.bce-europe.com/index.php?stoken=98E582E0&force_sid=&lang=1&cl=search&searchparam=&searchmanufacturer=54101aedb49414ae3d6485912d25463a

Onks kukaan koklannu (=kokeillut) aiemmin?

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #461 : 23.08.13 - klo:17:35 »
Tuohan on varsinainen kuuluisa kulttituote, Dr. Bronner's Magic soap  :D Suomessa ei vaan taideta tuntea..
Pidän itse siitä kropan ja tiskien pesussa, mutta kasvoilla aika tujakkaa, jopa se vauvalle tarkoitettu...

Aaaa, mä en oo ennen tosta kuullutkaa ::) Mistäs olet tilannut noita Dr. Bronner'sin "ihmesaippuoita"? (:
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #462 : 24.08.13 - klo:01:35 »
Raahasin Saksasta Cattierin ihonhoitotuotteita Laveran ja Alverden lisäksi: http://www.bce-europe.com/index.php?stoken=98E582E0&force_sid=&lang=1&cl=search&searchparam=&searchmanufacturer=54101aedb49414ae3d6485912d25463a

Onks kukaan koklannu (=kokeillut) aiemmin?
Mä ostin kesäkuussa Tallinnan Kaubamajasta Cattierin kasvojenpuhdistusvaahdon. Mukava tuote, kevyen meikin poistaa ihan hyvin. Tuoksu on aika yrttinen mutta voisi kai se pahempikin olla :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 24.08.13 - klo:16:52 »
Mulle tuttuja on Cattierin pundistusmaito ja vihreä savi naamiotuubi. Molemmat hyviä tuotteita ja tuo savituubi varsinkin kun maksaa 2 e  ;D Ja myös se, ettei ole sellainen järkyttävän kokoinen leka kuten muut vastaavat, eli tulee myös käytettyä loppuun. Puhdistusmaito on yks suosikeista. Alverdeltä on myös ollut puhdistusmaito, joka oli ihan hyvä, sitten taisi olla myös ruusukasvovoide, käsivoide ja joku hiuksien tehohoito. Hiustenhoitoaine oli ihan hyvä, mutta nuo voiteet eivät olleet superhyviä mutta ihan ok kuitenkin. Eivät jotenkin imeytyneet ihoon vana jäivät kelmuksi kasvoille. Tuotteissa oli sellainen "laveramainen" tuoksu eli eivät tuoksuneet luonnonkosmetiikalta vaan joltain keinotekoiselta. Ei siis mitenkään pahalta, mutta ei miltään kasveilta tai yrteiltä. Jos ei siis tykkää luonnonkosmetiikkatuoksuista, niin noissa ei ainakaan ole sitä ongelmaa  :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #464 : 07.10.13 - klo:11:43 »
Noi Cattierit on muuten vasta tulleet myyntiin Suomessa Ruohonjuureen ja Ecodealiin.

Sain viime vuonna kauneusmessuilta pari näytepussukkaa Sante 24h Balance Cremestä. Tuote on siis tarkoitettu sekaiholle. Korkkasin voidenäytepussukat nyt vasta. Aivan ihana voide! Tuoksu on pehmeän vaniljainen, odotin jotain tuhtia yrttipläjäystä. Riittoisa, täyteläinen koostumus. Imeytyy nopsaan ja jättää ihon himmeäksi. Käyttäisin tätä mielelläni lisääkin :ts
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com