Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet  (Luettu 159875 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet
« Vastaus #510 : 14.04.15 - klo:13:14 »
Nuxe Bion dödö oliskin just 3 + 1 päivillä alessa... Onko siitä tullut jollekin oireita?

Olen kokeilemassa uudellen Bio Nuxen ihoputsareita ja kosteusvoidetta. Outoa, ekan käyttökerran jälkeinen ihon pistely ja polttelu on lieventynyt, mutta ei poistunut. Noissa putsareissa näyttää olevan sitrushedelmiä... hmm. Raportoin uudemman kerran jos tuotteet sittenkin minulle sopisivat.

Miksiköhän eteerisiä tuoksuja käytetään luonnonmukaisissa tuotteissa niin paljon? Pelkät hajut tökkivät, luonnonmukaiseen siirtymisen jälkeen en juurikaan kestä enää tuoksuja, ja ehdottomasti en pysty hengittämään enää kemiallisesti tuotettuja hajuvesiä. Luojan kiitos olen päässyt niitä eroon!
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #511 : 16.04.15 - klo:17:03 »
Rasvoittuvan / sekaihon kanssa kipuilevien kannattaa kokeilla ainakin tätä kohtuuhintaista geeliä:

Andalou Naturals Natural Glow Argan Omega Brightening

Sanahirviönimestä huolimatta hyvältä vaikuttava sisältö Paulankin arvioiden mukaan. Pieni tuoksumäärä tuossa on.
Muutenkin sarja vaikuttaa lupaavalta!

Kuivalle iholle tarjolla esim. tällainen seerumi:
Stem Cell Revitalize Serum
« Viimeksi muokattu: 16.04.15 - klo:17:11 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #512 : 17.04.15 - klo:16:55 »
^ Itselläni on meikinalusvoiteena Andalou Naturalsin Clarifying BB Oil Control Beauty Balm. En tiedä, miksi kulkee BB:n nimellä, koska kyseessä on ihan tavallinen aurinkosuojallinen sävyttämätön voide.

Mutta tämä on siis ehkä suurin HG, jonka olen Iherbin ihonhoitopuolelta löytänyt... mulla on sekaiho, ja normaalisti meikit liejuuntuvat t-alueelta todella nopeasti. Olen kokeillut vuosien aikana ties mitä primereita, mutta niistä ei ole ollut mitään apua. Varsinkin silikoniset primerit tuntuivat vain pahentavan rasvoittumista. Viime kesänä tilasin Andaloun tökötin aurinkovoiteeksi, ja se osoittautuikin itselleni maailman parhaaksi meikinalusvoiteeksi. Naama pysyy siistinä tuntikausia, meikki ei liejuunnu, eikä rasvoitu. Voide on aika paksuhkoa, jättää ihon hieman kalpeaksi, eikä tunnu imeytyvän erityisen nopeasti. Lisäksi yksinään käytettynä jättää ihon hieman lähmäisen oloiseksi, eli en osaa sanoa, mihin tämän teho meikin kiinnityksen suhteen perustuu, mutta ihan heti en kyllä tästä luovu :D.

Olen testannut Andaloulta aika montaa muutakin tuotetta, ovat sijoittuneet lähinnä ihan kiva -osastoon, eli ei nyt mitään supererikoista, muttei huonoakaan. Monissa tuotteissa on kuitenkin luonnonmukaisuutta ajetellen aika hyvänoloiset incit, jos iho ei ärsyynny niistä sitrus-uutteista.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #513 : 17.04.15 - klo:17:17 »
Ajattelin laittaa tilaukseen muutaman Andaloun tuotteen, kunhan seerumeille tulee tarvetta - edullisia ainakin näyttävät olevan, verrattuna moneen laadukkaaseen (ja vähemmän laadukkaasen) kasvoseerumiin...

Haluan myös tukea tämän merkin saatavuutta iHerbin valikoimassa - monet luonnonkosmetiikkamerkit ovat täpötäynnä monenkirjavia myrkky-yrttejä ja allergeeneja...  0_0  Adrenaliinipiikkien menekki taataan..?
Tämä lukeutuu niihin 'laatua kohtuuhinnalla'-brändeihin.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 19.04.15 - klo:12:38 »
Oon nyt käyttänyt luonnonmukaisia naamajuttuja vissiin kolmisen viikkoa. Onkohan ihan normaalia että näppyä pukkaa vai eikö tuotteet vain sovi? Tai sitten johtuu näpyt jostain ruokavaliosta tms. Onko muilla tullut aluksi pahenemisvaihe ja miten kauan se kestää?

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #515 : 27.05.15 - klo:00:11 »
Mulla on nyt käytössä Weledan Baby Derm Weisse Malve-kasvovoide. Tuo on ilmeisesti tarkoitettu vauvoille, mutta sopii ainakin minun herkälle, helposti punoittavalle iholleni. Hajustamatonta ja tuntuu täyteläiseltä ja aika rasvaiselta. Mulla on myös Flown hamppuvoide, mutta siinä on aika tymäkkä yrttinen tuoksu ja voide on mielestäni liian paksua. Tää Weleda on kyllä luonnonkosmetiikkavoiteista lempparini tähän mennessä. Madarakin oli hyvä, mutta kallista ja mielestäni ei-riittoisaa - purkki ei kestänyt kahta kuukautta päivittäisessä käytössä.

Mulle ei tullut luonnonkosmetiikkaan siirtyessä mitään näppyvaihetta, vaan mielestäni iho on voinut paremmin ja ollut tasaisemman värinenkin. Olen yhdistänyt voiteisiin vaihtelevasti öljyjä - useimmiten arganöljyä, mutta myös kookosta ja kaktusviikunaa.

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #516 : 27.05.15 - klo:09:47 »
Ei mullakaan mitään näppyjä ole tullut.
Faith in Naturen syväkosteuttavasta kasvovoiteesta sain kamalan allergisen reaktion ja oli pakko pestä naamasta pois kaikki, minkä vaan sai pois vielä. Oli naama kuin tulessa olisi ollut. Aivan kamalaa.

Weledaa, Laveraa ja Madaraa olen käyttänyt ongelmitta. Laveran Basis sensitive-sarja on ihan mun suosikki. (Ja mieskin käyttää näitä nykyään.) Juurikin tämän basis sensitive-sarjan All round cream oli pitkään mun suosikki niin kasvoille kuin muullekin iholle, mutta menivät ryökäleet vaihtamaan sen koostumusta ja ei ole yhtään enää niin hyvä. Alkoholin määrää lisättiin ja sheavoita vähennettiin. Voide oli ennen paksua ja ihanan tuntuista ja nykyisin sellaista lirua, että sen voisi vaan kaataa metallipurkistaan ulos. Ennen ei siis tullut, vaikka purkin olisi kääntänyt ylösalaisin.

Tykkäsin kovasti myös Madaran pihlajavoiteesta, vaikka täällä jotkut taisivat sitä haukkuakin. Mun iholle se oli oikein hyvä.

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #517 : 27.05.15 - klo:22:18 »
Onko muilla tullut aluksi pahenemisvaihe ja miten kauan se kestää?

Miulla ei muistaakseni tullut mitään kun siirryin käyttämään luonnonkosmetiikkaa. Toisaalta miulla ainakin naaman näpyt menee ja tulee hormonien mukaan. Myös ruoka ja stressi voi vaikuttaa.
« Viimeksi muokattu: 28.05.15 - klo:07:46 kirjoittanut Mimi »
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 27.05.15 - klo:23:18 »
Olen käyttänyt Nuxe Bion puhdistusvaahtoa ja kasvovettä (http://www.bio-beaute.fr/en/nettoyants)
Aivan eka kerralla vahvaa pistelyä ja kuumotusta. Sitten se alkoi miedontua, mutta ei ole poistunut kokonaan. Kasvot ovat kylläkin hirveän hyvässä kunnossa!! Puhtaat, ei näppyjä. Mutta jokin noissa tuotteissa on, että en suosittele jos on herkkä iho, ja erityisesti jos on todettu sitrusallergia - no no.

Kokeilin myös sarjan sitruspohjaista naamiota, ja en osaa sanoa, oliko siihen liittyen samaa polttelua. Mutta tulos oli sama kuin yllä: tavattoman kirkas iho. Voi olla, että testaan vielä uudemman kerran näytteestä tämän naamion.

Kiinnostaisi kokeilla vielä nuo Cold cream-tuotteet. http://www.bio-beaute.fr/en/soins-au-cold-cream

Sarjaan kuuluva huulivoide on kiva, ihanan kosteuttava. Jotenkin mixed feelings tämän Bio-sarjan suhteen - pitäydyn edelleen hunajaputsariin, joka on Nuxen normaalissa valikoimassa.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 01.06.15 - klo:23:08 »
Ostin itselleni Madaran hollannin nettikaupan alesta syväkosteuttavan voiteen ja täytyy sanoa, että olen tosi tyytyväinen!

Oon etsinyt kosteuttavaa voidetta nyt vuoden päivät, kaikesta tulee aina kamalat näpyt ja kutinaa. Nyt mun iho on parin viikon jälkeen aivan tosi nättinä enkä oikeastaan tarvitse edes juuri meikkiäkään. Oon kyllä tosi tyytyväinen! Mun herkkä, allerginen ja kuiva iho kiittää :). Vähän pelotti ensin se voimakas tuoksu.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #520 : 04.06.15 - klo:11:03 »
Minä nyt kuitenkin uteliaisuudesta ostin muutaman luonnonkosmetiikkatuotteen, eli päivävoiteen, seerumin, yövoiteen ja silmänympärysvoiteen. En ole kaikkia vielä ehtinyt kokeilla niin, että osaisin sanoa voiko niitä pitää jatkuvassa käytössä, mutta kokeilut jatkuvat! Ainakaan muutaman käytön jälkeen akne ei ole mitenkään akuutisti reagoinut.

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #521 : 05.06.15 - klo:23:19 »
En nyt ole ihan varma, kuuluisiko tämä sijoittaa luonnonmukaisiin meikkituotteisiin vai ihonhoitotuotteisiin, mutta pakko iloita, että herkälle ja kuivalle naamalleni on löytynyt erinomainen puhdistustuote.

Cattierin misellivesi nimittäin. Tuntuu iholla niin hellävaraiselta, että ei meinaa uskoa sen poistavan yhtään mitään, mutta hyvin näyttää lähtevän. Meikkaan kyllä tosi harvoin, mutta se, mitä tulee laitettua, lähtee tuolla hyvin ja iho ei jää rutikuivan oloiseksi.

Ekstraplussaa siitä, että tuo ei haise oikein millekään. Hyvin heikosti havaittavaa ehkä ruusun tuoksua on, mutta todella todella mietoa jopa mun super-yliherkkään nenääni.

Tykkään myös siitä, että yksi tuote toimii sekä puhdistusaineena että kasvovetemä. Laiskan naisen unelmatuote.

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #522 : 06.06.15 - klo:09:15 »
Ostin jonku aikaa sitten Cattierin silmänympärysvoiteen. Jonkunlainen anti-age voide ja koostumus on täyteläinen ja todella kosteuttava. Ehkä liiankin kosteuttava ja anti-age minun silmilleni, kun tuote turvottaa liikaa  :-\
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 06.06.15 - klo:15:48 »
Mun pitäisi hankkia silmänympärysvoide luonnonkosmetiikan puolelta, enkä millään osaa päättää mikä olisi hyvä!  ;D Olisin valmis panostamaan pikkuisen enemmän kuin muihin kasvojenhoitotuotteisiin, ehkä joku n. 20-35 euroa. Mä tykkään The Body Shopin seerumista, niin olen vähän sitä saman sarjan sy-voidetta miettinyt. Samoin Madara ja Estelle & Thild on harkintalistalla. Osa noista Estelle & Thildin voiteista tosin tuoksui liikaa, Madaraa en ole vielä ehtinyt nuuhkia. Tykkään suhteellisen kevyestä koostumuksesta, varmaan toi Cattier olisi mulle liian rasvaista. Mieluiten tietty kokeilisin ensin näytteen verran muutamaa vaihtoehtoa, mutta kun luonnonkosmetiikkaa ei hirveän monesta liikkeestä saa, niin tuntuu hankalalta saada näytteitä. Mä voisin niistä hiukan maksaakkin, kun sitten ei tarvitsisi tehdä kalliita hutiostoksia. Olen ennen luonnonkosmetiikkaan siirtymistä käyttänyt lähinnä Lumenea, ja se oli hintatasoltaan edullisempaa ja tuotteet mun iholle niin hyvin sopivia, ettei huteja juurikaan tullut. Oletteko te muut pyytäneet näytteitä luonnonkosmetiikasta?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 06.06.15 - klo:15:55 »
Jos tykkäät suhteellisen kevyestä silmänympärysvoiteesta, niin voisin suositella Joik -merkin mangosilmänympärysvoidetta. Siitä on kirjoitettu vissiin silmänympärysvoideketjussa lisää.