Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet  (Luettu 161155 kertaa)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
Vs: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet
« Vastaus #615 : 14.10.16 - klo:16:02 »
Mulla oli alkuun punoitusta ja kiukkua ton Paveran Pore-Refining voiteen kanssa, mutta alkukankeuden jälkeen se on :ts. Yleensä mulle ei sovi mikään voide, joten plussaa siitä!

Mulla on vielä operaationa ostaa kassillinen voiteita kokeiluun, mutta jos tämä Alverden toimii pysyttelen tässä. Odottelen kauhulla näppyjä. :( Mä en tajua mikä mun kasvojen ihoa vaivaa, kun se joka helvetin kerta kun kokeilen mitään paksumpaa voidetta vetää ihan hurjat näppyraivot.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #616 : 14.10.16 - klo:20:39 »
 0_0

Mun kokeilu Ekopharma Professional-luomusarjalla sai nolon lopun. Kosmetologi valitsi putsariksi karpalogeelin, tyrnikasvoveden (vaihdettiin myöhemmin karpaloon), tyrnikuorinnan. Myöhemmin otin Karpalon kasvovoiteen päiväksi ja öljyputsarin Karpalogeelin rinnalle.

Muutamassa päivässä iho oli täynnä patteja ja valkopäisiä finejä (57-v.). Kuukauden jälkeen tilanne oli sama. Kiltti kosmetologi suostui ottamaan takaisin tuotteet. Ja palasin  Cattier-Melvita-Nuxe -linjalle, joka näyttää toimivan minulla.

Suurimmalla osalla mitä olen kuullut Ekopharma soveltuu hyvin. Olen ilmeisesti harvinainen poikkeus. En jaksanut sitäkään ajatusta, että kyse olisi ihon puhdistautumisreaktiosta. Paljon mahdollista, mutta en enää jaksa pidempää kokeilua.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #617 : 12.11.16 - klo:22:34 »
Tietääkö kukaan luonnonkosmetiikan puolelta Dermon hydrogeeliä tai Xylidermiä muistuttavaa tuotetta? Nuo ovat tuntuneet kosteuttavan mun ihoa paremmin kuin mitkään seerumit, mutta tökkii tuo niiden sisältämä muovi.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #618 : 13.11.16 - klo:20:54 »
^ Urtekramilla on aloegeeli, jossa on arabikumia sakeuttajana synteettisten sijaan. Se on hajustettu, ja aloekaan ei sovi kaikille, mutta aika harvassahan ne rasvattomat geelit ovat luonnonkosmetiikkamerkeillä.
1cFii, oma väri.

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #619 : 13.11.16 - klo:22:29 »
Kiitos, tuota pitää ehdottomasti kokeilla!

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 21.11.16 - klo:13:47 »
Mulla oli tuo Urtekramin aloegeeli tilauksessa ja sain sen viikonlopuksi. Koostumus tuntuu ihan miellyttävältä käyttää mutta on mun iholla niin kuivattavaa, ettei käytöstä tule kyllä yhtään mitään. En usko hajustuksen olevan ongelma, appelsiinia on tosi miedosti. Geelissä on mieto, makean siirappinen tuoksu, vähän niin kuin lakritsin ja appelsiinin yhdistelmä.
1cFii, oma väri.

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #621 : 21.11.16 - klo:15:02 »
Mäkin ostin sen geelin itselleni. Ihan ok - ei yhtä kosteuttava kuin nämä synteettiset vastineet, mutta ihan ok, sanoisin. Käytän itse tuota kosteusvoiteen alla, ja minusta iho kyllä vaikuttaa kosteutetummalta kuin ilman geeliä. Tuoksu on tosiaan tosi mieto eikä geeli ärsytä mun ihoa lainkaan, vaikka oon herkkäihoinen.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 01.12.16 - klo:17:11 »
Mä käytin Madaran SOS-voidetta monia vuosia sitten ja ainakin silloin siinä oli mineraaliväriaineita. Voide oli vaaleanpunaista rautaoksidin takia.

Sottaako esim. tuo rautaoksidi tyynyliinan tai jääkö sitä väriä ihon pinnalle siis?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #623 : 01.12.16 - klo:17:32 »
^ Ei sottaa, eikä siitä mitään huomattavaa sävyä ihollekaan tule. Tietysti jos laittaisi voidetta niin paljon, että siitä jäisi kunnon lieju iholle, niin saattaisihan siitä valkoisella tyynyliinalla nähdä jäljet, mutta sillä tapaa saa kyllä näkyvän rasvaläntin valkeastakin voiteesta... Ihan samalla tapaa nuo imeytyvät siististi kuin muutkin kosteusvoiteet, ovathan väriaineet voiteissa tosi tavallisia. :)
1cFii, oma väri.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #624 : 22.12.16 - klo:15:42 »
Tutustuminen Madaran Sos voiteen kanssa on alkanut  :)

Kaipailisin kokemuksia i+m Freistil Sensitiv Puhdistusmaidosta? Toinen vaihtoehto olisi Estelle & Thildin Biocleance Fragrance Free Cleansing Milk. Nyt käytössä EkoPharman mustaherukka puhdistusmaito, mutta musta on alkanut tuntumaan että se saa kasvot punottamaan, joten haluaisin kokeilla välillä muuta.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #625 : 11.01.17 - klo:01:11 »
Hehkutan tännekin kokeilleeni vihdoin Green People Vita Min Fix 24Hour Creamia ajat sitten saadusta näytepussukasta.  ::)
Ihana tuote - kaikin puolin miellyttävä, ei mitään pistävää yrttituoksua (sangen raikas, jopa lääkemäinen tuoksahdus), ja koostumus täydellinen talvioloihin. Sellainen pehmeä, luonnonkosmetiikalle ominainen, ei liian liukuva (kuten silikoniset voiteet), mutta silti hyvin levittyvä. Kermainen ja suojaava, jonka kanssa voi lähteä uloskin. Uskon tämän riittävän kylmäänkin säähän ihon suojaksi  <3
Sarjaa ei liiemmin ole viime vuosina julkisuudessa kehuttu, ja tämä antaa kyllä aiheen.. varteenotettava vaihtoehto koko luonnonkosmetiikan valtavan tarjonnan keskellä, eritoten kuivaihoisille herkkiksille.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #626 : 11.01.17 - klo:15:04 »
Oon alkanut yhä enemmän tilaamaan ihonhoitotuotteeni ja kosmetiikkani muutenkin Ecco Verdestä, koska hinnat on jopa puolet siitä mitä ne on Suomessa.
Ecco Verden kautta törmäsin ranskalaiseen Avril -merkkiin, jonka tuotteet on edullisia ja ihan pätevän oloisia. (Pakkaukset on vähän tylsiä, mutta se nyt on sivuseikka.) Nyt on käytössä merkin kosteusvoide ja silmänympärysvoide, jotka on molemmat tosi hyviä.

Kosteusvoide on paksuhkoa ja just hyvää talvikäyttöön. Ei kuitenkaan mitenkään liian paksua ja tönkköä vaan imeytyy myös hyvin. Tuoksuu kivasti vähän aprikoosille. Just silleen sopivasti, että tuoksun tuntee voidetta levittäessä, mutta ei enää kauan sen jälkeen.
https://www.ecco-verde.com/avril/organic-day-cream-for-dry-sensitive-skin
Näitä kosteusvoiteita on erilaisille ihotyypeille. Omani on kuivalle ja herkälle iholle tarkoitettu.

Silmänympärysvoide on kevyt, hyvin imeytyvä ja hajusteeton. Ja tosi edullinen. 40 ml:n tuubi maksaa EV:ssä 7,29€.
https://www.ecco-verde.com/avril/eye-contour-cream

En voi kuin suositella.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #627 : 11.01.17 - klo:22:20 »
^ Mäkin oon tutkaillut Ecco Verden valikoimaa ja näyttäis olevan kaikkee kivaa :) Kiitos tuosta Avril suosituksesta, pitääkin lukea siitä lisää ja varmasti silmänympärysvoide lähtee testiin! Ootko Aivina tilannut suoraan ulkomaisilta sivuilta vai Suomen sivuilta? Suomen sisällä postit ois 9,90 €, aattelin kysellä, onko eroa jos tilaa muualta.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #628 : 12.01.17 - klo:17:14 »
Oon tilannut Ecco Verdeltä aina niin, että tilauksen loppusumma ylittää 60€ niin saa ilman postikuluja. Tilaan suht harvoin ja enemmän kerralla. Ja siis sieltä ihan "alkuperäiseltä" sivulta koska suomenkielisellä ei ole kaikkia samoja tuotteita.

Avriliahan saa myös suomalaisesta House of organic -nettikaupasta.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 13.01.17 - klo:19:12 »
Hehkutan tännekin kokeilleeni vihdoin Green People Vita Min Fix 24Hour Creamia ajat sitten saadusta näytepussukasta.  ::)
Ihana tuote - kaikin puolin miellyttävä, ei mitään pistävää yrttituoksua (sangen raikas, jopa lääkemäinen tuoksahdus), ja koostumus täydellinen talvioloihin. Sellainen pehmeä, luonnonkosmetiikalle ominainen, ei liian liukuva (kuten silikoniset voiteet), mutta silti hyvin levittyvä. Kermainen ja suojaava, jonka kanssa voi lähteä uloskin. Uskon tämän riittävän kylmäänkin säähän ihon suojaksi  <3
Sarjaa ei liiemmin ole viime vuosina julkisuudessa kehuttu, ja tämä antaa kyllä aiheen.. varteenotettava vaihtoehto koko luonnonkosmetiikan valtavan tarjonnan keskellä, eritoten kuivaihoisille herkkiksille.

Niin on yksilöllistä. Mulle tän sarjan voiteet aiheutti hirveen allergian...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion