Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet  (Luettu 161248 kertaa)

Poissa -j-

• Tukkaguru
Vs: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet
« Vastaus #645 : 16.02.17 - klo:12:26 »
Huomasin, että mun Aubrey Organics-puhdistusaineiden purkeissa ei ole BDIH-logoa, vaikka paikasta, josta tilasin, tuotekuvauksen yhteydessä logo on:
http://www.waku-organics.fi/ihonhoito/luonnonkosmetiikka-kasvojenhoito/puhdistus-ja-kasvovedet/luonnonkosmetiikka-puhdistusvoide-aubrey-everyday-basics-normaali-kuiva.html

Että sapettaa. On taas hiukan harhaanjohdettu olo. Luulin, että tuotteet on BDIH-sertifioituja, mutta ne ei ole ja haisevat pahalle ja ärsyttävät ihoa.

ETA. Sain vastauksen maahantuojalta. Tuotteet ovat BDIH-sertifioituja kuulemma, mutta jenkkimarkkinoilla ei käytetä pakkauksissa BDIH-logoa, koska jenkkejä ei kuulema kiinnosta kuin oman maan sertifioinnit. Vain osaan tuotteista kahdenlaisia pakkaustarroja, kansainvälisesti myydyimmille tuotteille on raaskittu painaa omat etiketit, joissa BDIH-logo on. Älytöntä ja harhaanjohtavaa.
« Viimeksi muokattu: 21.02.17 - klo:16:33 kirjoittanut -j- »
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #646 : 23.02.17 - klo:00:18 »
Onko juureksilla millaisia kokemuksia Patykan Huile Absolue -öljystä? Erityisesti vartalolle käytettynä kiinnostaisi miten imeytyy ja millainen tuoksu.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #647 : 23.02.17 - klo:15:38 »
Estelle&Thild rauhoittava seerumi on uusi ihastukseni! Mulla posket punottaa koko ajan, mutta ihan kuin tuo vähän hillitsisi sitä. Innolla odotan miten pidempiaikainen käyttö vaikuttaa, vaikka pienikin helpotus punoitukseen on enemmän kuin tervetullutta. Hajustamaton puhdistusmaito taas tuntuu jotenkin ärsyttävän ihoa ja siinä on paha muovimainen hajukin. Se taitaa jäädä käyttämättä.

Tilasin Essen herkän ihon kokeilupakkauksen,  sen testausta odotan innolla.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #648 : 24.02.17 - klo:16:02 »
^ Minä en suostu enää luopumaan tosta seerumista. Ihanaa ainetta.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 28.02.17 - klo:10:19 »
Vihdoinkin sain käytettyä vanhat tuotteet pois ja pääsin kokeilemaan Mossa Youth Defence Moisturizing Antioxidant Day Creamia (mustikka). Voide oli täyteläisen tuntuista, mutta imeytyi heti ja iho jäi sametinpehmeäksi. Ei jäänyt mitään rasvaista tunnetta ja aamullakin iho oli tasaisen värinen. Hienoa, että tässä voiteessa ei ole mitään huomattavaa tuoksua. Jännitin silti, että tuleeko ärsytysoireita, mutta mitään sellaista ei ilmennyt. Voide ei edes kirvellyt kuivalla nenänalusiholla. Jos tämä ei aiheuta pitkäaikaisessa käytössä ihon tukkeutumista, niin olen löytänyt uuden HG-tuotteen. Alku on ainakin lupaava ja kiinnostus Mossan tuotteita kohtaan lisääntyi.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #650 : 01.03.17 - klo:17:22 »
Mossan mustikka- ja lakkavoiteet on mun ihan lemppareita kesällä. Imeytyy hyvin, ei ärsytä, ei haise pahalle eikä ole ihan megakallistakaan. Talvella ei kosteutustehot ihan riitä, koska mulla on tosi kuiva iho, mutta kesällä ihan parasta.
Ainoa miinus noissa on se, että pumppupullosta on vaikea arvioida, miten paljon voidetta on jäljellä. Joskus loppunut vähän yllättäen.

Mutta noin muuten kyllä voin suositella. Varsinkin sitä mustikkaa päädyn ostamaan aina uudelleen ja uudelleen.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #651 : 01.03.17 - klo:19:13 »
Mun lemppari puolestaan on Mossan tyrni-vadelma. Kosteuttaa sopivasti, mulle riittää talviaikaankin, tuoksu on hyvä ja imeytyy hyvin eikä jätä mitään kalvoa iholle. Ei tuki ja meikki levittyy nätisti päälle. Mossan Bb-voide on myös ihan huippu, kunhan levittää sen beautyblenderillä tai vastaavalla  <3.

Mutta täytynee kokeilla noita muitakin voiteita, hinta-laatu suhde aivan huippu näissä!

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #652 : 06.03.17 - klo:09:34 »
^Täytyy kokeilla muitakin Mossan tuotteita. Tuo käyttämäni voide tuntuu kyllä aika kevyeltä.

Sokokselta sai ottaa näytteitä Cîmen kasvovoiteista. Otin kaikkia kolmea ja nyt olen testannut Daisy Delightia. En huomaa voiteessa tuoksua tai tuoksu on hyvin heikko. Oikeastaan huomaan tuoksun vain testeristä haistellessa, on vähän sellainen hunajais-kukkainen tuoksu. Kosteuttaa ihan mukavasti, mutta tuntuu tähän vuodenaikaan liian kevyeltä. Käytin ongelmitta myös silmänympäryksille. Nämä tuotteet ovat minulle liian kalliita, joten en aio ostaa täysikokoista tuotetta.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #653 : 13.03.17 - klo:08:17 »
Onko kukaan muu kokeillut Tata Harper-tuotteita? Niitä myy Suomessa Naturelle. Hankin kokeilupakkauksen alennuksesta. Merkki on tosi kallis, mutta brändin ideologia kiehtoi minua, mahdollisimman "puhtaita" luonnonkosmetiikan tuotteita.

Olen vähän pettynyt. Tuotteet olisivat varmaan ihan hyviä, mutta tuoksu on järkyttävän voimakas osassa tuotteita! Esim kasvosuihkeessa, kasvoseerumissa ja öljyseerumissa. Jos käyttää montaa eri tuotetta samanaikaisesti, se hajujen sekamelska on ihan kamala. Olen noita nyt kuitenkin koittanut käyttää, eikä ne mun mielestä mitään ihmeellisiä ole, ei siis hintansa väärtejä todellakaan. Hyvä puoli on se, että saan purkeista hyvät matkapakkaukset joihin voin täyttää käyttämiäni muita tuotteita  :P

https://naturelle.fi/collections/tata-harper/products/tata-harper-natural-antiaging-skincare-discovery-kit-matkapakkaus
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #654 : 19.03.17 - klo:19:49 »
Muutamia uusia tuttavuuksia ihonhoidossa: Patyka ja Mia Höytö Cosmetics. Patykalta nyt käytössä kolmivaiheinen Biokaliftin puhdistus. Eli ensiksi kasvoille hierotaan puhdistusöljy, sen jälkeen puhdistusvaahto ja huuhtelun jälkeen viimeistellään kasvovesisuihkeella. Ihanat pakkaukset ja muutenkin tosi ekslusiivisen tuntuinen setti. En ehkä silti ole ihan niin ihastunut tuohon, kun hinnan perusteella pitäisi olla. Ehkä yllättävän kuivattava oman makuuni. Pidän kyllä tuosta öljypuhdistuksesta meikille silti.

Mia Höydöltä on käytössä aamuisin Sievä puhdistusvoide sekä yövoiteeksi Unelma, johon sekoitan mukaan Lempeä Uni tippoja. Unelma ja Lempeä Uni ovat mielestäni ihan hyvät tuotteet. Sievä on taas omaan makuuni turhan kuivattava. Pikkumiinus kyllä pakkauksista. Tuotteet ovat aika kalliit, ja pakkaukset ovat vähän kotikutoisen oloiset, joihin on liimattu halvan oloiset tarrat päälle. Valmistettu tosin Suomessa, ja sitä tekee mieli tukea kyllä.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #655 : 20.03.17 - klo:08:57 »
Jolie boxin myötä on tullut tutustuttua tosi moniin luomumerkkeihin, esim. lynxin mainitsemaan Patykaan vartalovoiteen ja kuorinnan muodossa. Kuorinta on aika perus, rouheaa ja ihanan pehmeän ihon jättävää merisuolapohjaista kuorintaa. Sen laventelisesta tuoksusta en niin välitä. Vartalovoide (Almond Blossom Body Milk) taas on ihan huippu, ihan mun makuun tehtyä ohutta ja ihanan tuoksuista ohutta voidetta. Koostumus on melko juoksevaa, levittyy ja imeytyy todella nopeasti ja kosteuttaa silti erinomaisesti. Koostumuksen vuoksi tämä ei kuitenkaan ole erityisen riittoisaa ja näin kovaa hintaa en vartalotuotteelta maksaisi, mutta miellyttävä tuttavuus kaikin puolin.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #656 : 20.03.17 - klo:18:25 »
Ainiin olen myös Patykan suihkugeeliä käyttänyt, ja se on aivan ihanaa. Ton sarjan hinnat ovat aika korkeat, mikä estää pahempia hurahtamisia. Mutta toisaalta musta on kiva, että luonnonkosmetiikassakin on joku "luxus" sarja. Kuitenkin osa kuluttajista selkeästi hakee semmoista arjen luksusta ihonhoitotuotteista, eikä moni perinteinen luonnonkosmetiikkamerkki vaan oikein kolahda tähän porukkaan.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #657 : 21.03.17 - klo:17:20 »
Onko juureksilla millaisia kokemuksia Patykan Huile Absolue -öljystä? Erityisesti vartalolle käytettynä kiinnostaisi miten imeytyy ja millainen tuoksu.
Mun HG-tuote. Tuoksu on voimakas mutta en osaa verrata sitä mihinkään. Mut veikkaan että on mielipiteitä jakava. Ei yrttinen tai imelä. Yksinään vartalolle laitettuna jättää öljyisen tunteen vaikka imeytyykin hyvin. Iho jää tosi pehmoiseksi. Oon käyttänyt öljyseerumia sekoitettuna johonkin vartalovoiteeseen. Pakkasen kuivattamaan korppuihoon toimi ja kasvot saattaa ärtyä saunomisesta tai kuorimisesta niin on rauhoittanut ihoa. Tuoksu jää vaatteisiin ja jos illalla laittaa niin tuoksuu seuraavanakin päivänä.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #658 : 29.04.17 - klo:17:33 »
Jolie boxista tuli joskus taannoin minipurkki Acorellen Sun Gel SPF 30:ä. Kaivoin sen tänään esiin ajatuksena kokeilla kasvoille meikin alle, koska nimi lupasi kevyttä koostumusta. Totuus oli aika järkyttävä, tämä on ihan kuin jähmeää vaseliinia ja väriltään keltaista, haisee kuvottavalta. Miten ihmeessä tuote on voitu nimetä noin pieleen geeliksi, kun se on tuollaista tatinaa? Oli pakko pyyhkiä saman tien pois, kelmeä ja värjäävä ja iholle räikeän kiiltäväksi tuote ei kuulu minnekään muualle kuin roskiin.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 29.04.17 - klo:17:45 »
;D

Aika huonoja kokemuksia Acorellen aurinkotuotteista täälläkin. Ostin viime vuonna SPF 30 aurinkovoiteen. Kiva pumppupullo ja ohut juokseva koostumus (selvästi ei siis geeliä, toisin kuin Triinalla  ;) ). Hajua en muista, mutta väriltään voide oli aavistuksen kellertävää. Levittyi kyllä helposti, mutta ei koskaan imeytynyt ihoon. Niinpä käsivarren osuminen auton oveen jätti autoon vaalean rasvaläiskän vielä tuntien kuluttuakin. Myös vaatteet saivat osansta aurinkosuojasta.