Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet  (Luettu 161247 kertaa)

Poissa Midnight

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet
« Vastaus #675 : 25.12.17 - klo:09:40 »
Sain joululahjaksi Konjac- sienen ja nyt sitä pariin kertaan kokeiltuani olen ihan  :l
Sieni haisee epäilyttävälle ja on ensituntumalta ihmeellisen limainen kädessä. Iholla se on kumminkin pehmeä ja tekee nassusta kirkkaan, pehmoisen ja myös tavallista kuivemman ( ehkä kuorin sillä nenänpieliä yhden kerran liikaa ::) )
Tämä kuitenkin pääsee kyllä luomutuotteena ihonhoidon vakituotteeksi  :-*
Midnight Blue

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #676 : 27.12.17 - klo:12:29 »
^Jännä miten ihmisillä voi olla erilaisia kokemuksia samasta tuotteesta. Mulla konjac-sieni ei toiminut ollenkaan. Ei se puhdistanut edes kevyttä pohjameikkiä, jota käytän. Pitäisi aina käyttää sientä puhdistusaineen kanssa ja en näe järkeä miksi tekisin niin.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #677 : 27.12.17 - klo:14:56 »
^Mä olen ymmärtänyt, että konjac-sientä kuuluukin käyttää yhdessä putsarin kanssa? Toimii itselläni oikein hyvin, käytän geelimäisten, vaahtoavien puhdistusaineiden kanssa, menossa taitaa olla nyt neljäs sieni. Tuo tavalliseen pesuun verrattuna lisätehoa, kuorivuutta ja kirkastaa ihoa.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #678 : 27.12.17 - klo:20:24 »
Mä teen myös samoin, että puhdistan Konjac-sienellä ja putsarilla kasvot (kakkosvaiheena, ensin öljyllä meikit). Olen tykännyt siitä ihan älyttömän paljon, enkä osaa olla ilman. Erityisesti parin päivän reissujen jälkeen, jolloin sieni ei ole ollut mukana, kaipaa oikeen sienen jättämään puhtauden tuntua.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #679 : 02.01.18 - klo:09:03 »
^^ Niinkö? Itse olen vain kuullut hehkutuksia, että konjacilla kun pesee, ei tarvitse puhdistusainetta ollenkaan ja lähtee meikit ym. Jokatapauksessa sen tiedon perusteella sienen ostin, viehätti ajatus että meikkivoiteen saisi pelkällä sienellä pois.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Xhex0879

• Haiven
  • *
« Vastaus #680 : 02.02.18 - klo:14:24 »
Kukaan kokeillut CHOICE Finland sarjan tuotteita? Kokemuksia...

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #681 : 02.02.18 - klo:20:26 »
^^ Niinkö? Itse olen vain kuullut hehkutuksia, että konjacilla kun pesee, ei tarvitse puhdistusainetta ollenkaan ja lähtee meikit ym. Jokatapauksessa sen tiedon perusteella sienen ostin, viehätti ajatus että meikkivoiteen saisi pelkällä sienellä pois.

Näin mäkin olen ymmärtänyt ja ajatellut, että tuo sieni + putsari -kombo on keksitty vasta jälkikäteen.  :P Ehkä se toimis putsarina meikittömälle iholle esim. aamupuhdistuksessa?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #682 : 25.02.18 - klo:07:57 »
Ostin Mossan vitamin cocktail naamio/yövoiteen (on muuten hajusteeton, toki ainesosat tuoksuvat jonkin verran), kun tuntuu että Lily Lolon yövoiteessa ei riitä tehot vaan aamulla leuka hilseilee. No, tätäkin joutuu laittamaan pari kerrosta ja päälle vielä Lily Loloa. Lopputulos: Poskiin pieniä tukkeumanäppyjä. Lily Lolon yövoide ei tuota yksinään tehnyt ja nämä ilmestyivät muutaman peräkkäisen Mossan käyttökerran jälkeen, joten ei jatkoon. Ääh, mä olisin niin tykännyt tästä muuten. :(

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #683 : 25.02.18 - klo:13:42 »
Mä oon aivan hullaantunut Dermosilin uudesta kanervaseerumista, joka on siis ilmeisesti luonnonkosmetiikkaa(?). Yleensä käytän hajusteettomia tuotteita, mutta tässä on aivan ihana vaniljavanukas tuoksu. Tuoksu on mielestäni tosi mieto, ja kestää vain hetken. Imeytyy tosi sukkelaan eikä jätä mitään jälkiklähmä fiilistä, mutta silti tuntuu kosteuttavan tosi hyvin. Tästä tuli ihan lempparituote!!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #684 : 25.02.18 - klo:19:17 »
Minäkin ihastuin tuohon  :) .. vaikka vastaava Kanervavoide ei aiheuttanut mitään erityisiä väristyksiä, seerumi ylitti odotukset. Kokeilin vain parin näytteen verran, mutta voin hankkia joskus.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #685 : 25.02.18 - klo:22:17 »
Kuulostaa hyvältä. :o pitäisiköhän itsekin tilata!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #686 : 07.03.18 - klo:14:24 »
Löysin itselleni ihan uuden sarjan luonnonkosmetiikkaa: Lovely Day Botanicals. Tilasin testiin HYALURON + BLOOM kasvoveden ja nektarin (seerumin). Ihanan tuntuiseksi jättää ihon, pehmeä ja jotenkin notkeampi iho. Melkein en tarvitsisi kosteusvoidetta tämän jälkeen. Myös ihmetys sille miten hyvin supistaa ihohuokoset, en ole millään tuotteilla aiemmin saanut näin pieniä huokosia!  :ts Olen luullut että ne nyt vain on jättikokoiset eikä niitä mitenkään voi pienentää. (Olen kokeillut jotain kalliita apteekkituotteita, Paula's Choisen tuotteita, muut luonnonkosmetiikkaa tuotteet jne. eikä niistä ole ollut näkyvää apua.) 

Ja ihan mahtavaa, että tuotteet pakattu lasipulloihin. Toki näissäkin muoviosia on, mutta vain ne ulos-turautus osat. Itseä on kismittänyt esim. Laveran tuotteissa, että ne on minulle sopivia mutta kaikki muovipakkauksissa.

Miinusta kasvovedelle ruusuveden tuoksusta, itse en ole sen tuoksun ylin ystävä. Mutta ei jää tuoksumaan iholle, joten pystyn sen kanssa elämään, vaikka aika tuoksuherkkä olenkin.

Onko muilla kokemusta Lovely Day tuotteista, kannattaako sieltä tilata jotain muutakin kokeiluun? Plussaa vielä, että tilaus lähetettiin nopeasti, tilaukseen tuli mukana ilmainen näyte kasvovoiteesta (jota en kyllä nyt löydä nettikaupasta, kun kotin katsoa normikokoisen tuotteen hintaa) ja ihana tarra.  ;D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #687 : 07.03.18 - klo:17:01 »
Mulla on Lovely Day:lta se toinen kasvovesi, oliko se nyt joku after beach? Hoitaa hommansa, ei mitenkään maata mullistava. Mulla on myös se putsari, meillä on tutustumisjakso vielä meneillään, mutta tykkään kyllä. Ei kuivata, mikä on mulla iso ongelma suurimman osan putsareista kanssa.

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #688 : 12.03.18 - klo:11:14 »
Ah, putsareita en edes tullut ajatelleeksi. Mutta minulla on vielä Paula's Choice putsaria vielä varmaan puoleksi vuodeksi eteenpäin jäljellä.

Mutta vielä näihin käyttämiini tuotteisiin, 2 viikkoa tuotteiden kanssa takana ja yhtäkkiä naama alkoi kukkimaan. Isoja finnejä yhtäkkiä ilmestyi viime viikon lopulla ja lisää viikonloppuna. Eli eikö naama nyt muuten tykkääkään näistä tuotteista? Pieniä näppyjä on normaalistikin, mutta nämä on jotenkin erilaisia kuin nuo pienet normi-finnit. Aaargh, ärsyttävää kun luulin jo löytäneeni HG-tuotteet kasvoille. Paitsi kasvoveden ruusutuoksu edelleen ärsyttää, se voi olla toinen asia jonka takia en ehkä uudelleen tilaa vaikka tuo huokosten pienennys ominaisuus olisi kyllä muuten todella mukava.  :-[

Mutta toinen ongelma: täällä on alkanut kevät ja pitäisi taas alkaa käyttämään päivävoidetta jossa isompi aurinkosuojakerroin. Onko millään luonnonkosmetiikka sarjalla mitään hyväksi havaittua?

« Viimeksi muokattu: 12.03.18 - klo:11:16 kirjoittanut Hanzku »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #689 : 12.03.18 - klo:11:22 »
Itse asiassa mullakin ilmestyi muutamia näppyjä tässä näin, ja mietinkin johtuvatko uudesta kasvovedestä... Tosin naama on jo ehkä rauhoittumaan päin eikä uusia ole enää tulossa, joten on voinut johtua jostain muustakin. Toinen epäily on Dermosilin Kanerva seerumi jonka otin samaan aikaan käyttöön. Tykkään siitä ku hullu puurosta, joten toivottavasti se(kään) ei ole syypää.

Seuraavaksi himottaisi kokeilla Nuori sarjan kasvoputsaria ja Essen herkän ihon kasvovettä.

Kosteusvoiteena oon käyttänyt jo monta vuotta putkeen Estelle&Thild herkän ihon päivä- ja yövoidetta. Ihan lemppareita!