Vastaan omaan kysymykseeni, jos vaikka jotakuta muutakin kiinnostaa Mahalo. Eli sain näytteet Rare indigo-balmista, oranssinvärisestä balmista, vihreästä puhdistusbalmista ja pinkistä Rose petal maskista.
Rare indigo oli suosikkini, aivan ihana balmi!!! Tuoksu mahtava ja tuote imeytyi suht hyvin ihoon. Iho tuntui ja näytti hyvältä balmin jälkeen. Tätä haluan ostaa täysikokoisen purkin.
Oranssinvärinen Mahalo balm oli ihan ok. Laitoin tätä aamuisin meikin alle, ja kyllä se ihan hyvin toimi. Mutta ehkä kuitenkin mieluummin käytän jotakin emulsiovoidetta meikin alle. Tuoksu oli jotenkin porkkanamainen/heinämäinen ja tosi luonnollinen, en osaa sanoa tykkäsinkö vai en.
Vihreä puhdistusbalmi oli myös lemppareitani. Se ei kuivattanut ihoani ollenkaan, vaikka huuhdoin aineen vedellä pois. Tosin en ole ihan vakuuttunut, että minulle riittäisi suositeltu herneen kokoinen nokare / kerta. Tämä puhdisti meikinkin hyvin (eli meikkivoiteen ja peitevoiteen). Tämä tuoksui jotenkin nurmikolta

Mahdollisesti ostan täysikokoisena!
Rose petal mask: tästä en tykännyt yhtään. Tuoksu oli vahva, yrttinen ja "itämainen", en osaa sanoa oliko se mielestäni hyvä vai huono tuoksu. Koostumus oli se itselleni todella hankala asia, aine on jotenkin kumimaista ja könttiä oli tosi vaikea saada kasvoille levitettyä mitenkään. Ei jatkoon mulla.
Mahalon tuotteet ovat todella kalliita, mutta myös todella kehuttuja. Monet sanovat, että tuotteita tarvitsee kerralla todella pienen määrän ja näkisin että omalla kohdallani se pätee ainakin noihin kasvoille jätettäviin balmeihin - puhdistusbalmia ehkä kuluu vähän enemmän. Tuotteet ovat tosi luonnollisia, siitä tykkään. En osaa sanoa tuotteiden tehosta vielä mitään, koska minulla tosiaan oli vain pienet näytteet käytössä.
Onko kellään juureksella kokemusta Mahalon tuotteista? Hawaijilla pienellä tuotannolla tehtyä luonnonkosmetiikkaa ja Suomessa niitä myy Naturelle.fi.
Vaikuttavat kivoilta, mutta ovat kyllä kalliita. Itseä kiinnostaisi rare indigo-voide ja puhdistusbalmi. Voi olla että jossain vaiheessa kokeilen. Kovasti noita on hehkutettu, mutta ovatko sitten hintansa väärtejä, sitä en tiedä. Tata harperit olivat musta ylihintaisia eivätkä ihmeellisesti eronneet ihan perustuotteista suuresta hehkutuksesta huolimatta.