Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet  (Luettu 159917 kertaa)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
Vs: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet
« Vastaus #75 : 28.02.09 - klo:16:39 »
Urtekramia pitääkin testata! Minulla on se ruusu vartalovoide ja ainakin se on ihana  :-*.

Kaupungilla oli esittelyssä (hyvällä tarjouksella) Ideal Choicen tuotteita ja ostinkin sen paketin. Olen vasta pari päivää käyttänyt eli ei parane nuolaista ennen kuin tipahtaa mutta se päivävoide tuntui erittäin miellyttävältä! Pehmoinen ja hyvin imeytyvä. Toivottavasti saan tuota nyt käytettyä (iho vähän turhan herkkä) mutta oikein hyvä mielikuva jäi. Kyseessä siis tämä tuote:

Erittäin hoitava päivävoide kuivalle ja/tai ikääntyvälle iholle

Suojaa ihoa, imeytyy hyvin ja tekee ihon pehmeäksi.

inci: Aqua, Aloe Barbadensis (aloe) Leaf Juice, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Polysorbate 60, PEG-150 Stearate, Steareth-20, Stearic Acid, Persea Gratissima (avocado) Oil, Cetyl Alcohol, Potassium Sorbate, Aurantium Dulcis (orange) Peel Oil, Aniba Rosaeodora Oil, Aroma, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Tocopherol, Anthomis Nobilis (chamomille) Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Citrus Grandis (grapefruit) Seed Extract, Ascorbyl Palmitate, Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Limonene, Linalool, Geraniol, Citral, Benzyl Benzoate.

Täällä lisää firmasta: http://www.valanni.fi/index.php?page=136, myös verkkokauppa.

Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #76 : 28.02.09 - klo:21:39 »
Kiva kuulla että Urtekram toimii teillä Tiiti ja *pim*. Täytyy etsiäkin kyseinen tuote kun Sokokselle seuraavan kerran eksyn.  :)

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 28.02.09 - klo:21:50 »
Mä tykkään suihkauttaa ruusuvettä kasvovoiteen joukkoon  :)
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 02.03.09 - klo:08:30 »
Urtekramin hajuton vartalovoide on tosiaan hyvä meikin alle, imeytyy hyvin ja ainakin mulla jättää suht mattapintaisen ihon.

Mulla on myös Weledan mantelivoide, se kevyempi versio, ja se on itselleni ainakin tarpeeksi kosteuttava eikä jätä kovin rasvaista ihoa.

Truce, en ole mikään ekspertti antamaan vinkkiä herkän akneihon hoitoon, mutta ainakin Laveralla on "nuorelle" iholle tarkoitettu sarja (Young faces tms), jota itse olen käyttänyt. Sisältää minttua, teepuuöljyä ja maitohappoa, joiden pitäisi auttaa epäpuhtauteen. Sarjan puhdistusgeeli tuntui itselläni ekalla pesulla hieman kuivattavlalta, mutta ei enää tokalla pesulla ja oon käyttäny pari putkiloa jo. Kosteusvoide jättää mattapinnan ja olen itse käyttänyt sitä toisen kosteusvoiteen päällä otsaan ja leukaan. Olen kyllä noista tykännyt.

Jos ihosi on tosi herkkä, kannattaisi ehkä kokeilla Weledan mantelisarjaa, sehän on tarkoitettu herkälle ja epäpuhtaalle iholle.

Itselläni on sekaiho, jossa ei juurikaan näppyjä. Rasvoittuu ihan tarpeeksi.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Satu81

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #79 : 02.03.09 - klo:13:38 »
Paketti Lovelula:sta tuli yllätysnopeasti! Tilasin Pai:n kosteusvoidetesterit perjantaina 20.2. ja perillä ne olivat jo tiistaina 24.2. Voiteita on tullut testattua nyt muutamia kertoja ja tilasin lauantaina valmistajan omilta sivuilta sen aloituspaketin. Päädyin sekaihon voiteeseen, koska se oli niin miellyttävän kevyt, mutta kuitenkin sopivasti kosteuttava. Yllättävää oli, että kaikki neljä voidetta (herkän, normaalin, kuivan ja sekaihon) olivat aika kevyen oloisia ja "ohuita": Kaikki levittyivät helposti eikä mistään jäänyt liian rasvaista/öljyistä ihoa (kosteutustehoissa oli tietenkin eroja).
« Viimeksi muokattu: 02.03.09 - klo:13:40 kirjoittanut Satu81 »
1c M ii    <3 Chagrin valley, Sola, Ekologisuus

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 05.03.09 - klo:12:31 »
Löysin briteistä ihanan sarjan, Naturaleve. Ostin sarjan huulirasvan ja huomasin, että merkillä on myös Soil association organic standard. Tässä vielä inciä:

Butyrospermum parkii (Shea butter), Helianthus annuus (sunflower) seed oil, cera alba, oenothera biennis (evening primrose) oil, olea europaea (olive) fruit oil, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, calendula officinalis flower extract, vanilla planifolia fruit extract, tocopherol.

Poissa Satu81

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #81 : 06.03.09 - klo:22:29 »
Starttipaketti Pai:lta tuli tänään. Mukavasti oli pakattu ekologisiin "styroksipalasiin" (maissitärkkelyksestä tehdyt) ja puuvillapussukkaan, kuten yrityksen nettisivuilla näkyy. Tiistaina oli paketti postitettu (la tilasin) eli nopsasti ehti perille. Nyt vain testaamaan (sekaihon voide ja puhdistusvoide+puhdistuspyyhe)! Mukana oli myös 10% alennuskuponki seuraavaa ostosta varten. Pitää miettiä, josko tilaisi myös kuivan ihon voiteen (ei sisällä jojobaöljyä, kuten muut voiteet): Voisi sekoitella noita kahta voidetta yhteen eri sekoitussuhteessa aina sen mukaan, kuinka paljon iho kosteutta tarvitsee.
1c M ii    <3 Chagrin valley, Sola, Ekologisuus

Poissa Debs

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #82 : 07.03.09 - klo:11:38 »
^Minä kokeilisin jotain puhdistustuotetta jota ei tarvitse huuhdella vedellä, jos vesi kuivattaa. Mielellään herkälle iholle tarkoitettua. Onko samaa ongelmaa ollut muidenkin kuin Dr. Hauschkan tuotteiden kanssa? Ehkä olet yliherkkä jollekin sen aineosalle tai sitten tuotteet on liian kuivattavia ihollesi. :-\ Mikä on ihotyyppisi?

Olen myös etsimässä uusia kasvotuotteita. Nyt käyttämiäni Living Nature tuotteet on ihan ok mutta ei mitään kovin ihmeellisiä hintaansa nähden vaikka INCI:t onkin hyvät. Eniten olen pitänyt tästä Purenuffstaffin kosteuttavasta puhdistusvaahdosta (moisturewash) http://www.purenuffstuff.co.uk/face/foaming-facewash--foaming-moisturewash.htm Käytän sitä ilman kasvovettä. Pidän kuitenkin enemmän puhdistusemulsioita (ja vaihtelu virkistää ;D) joten hakusessa uusia kasvotuotteita.

Voihan se niinkin olla. Lisäksi tuo Hauschkan emulsio ei pese kunnolla, iholle jää meikkiä. LactoLinen kasvovettä kokeilin tilapäisesti, huonoin seurauksin, ihonalaisia näppäjä tuli enemmän kuin koskaan. Dermoshopin uutta Puhdistusvaahto Luonnonkosmetiikkaa oon kokeillu, se on ollut aivan kiva, ainakin iltapesussa kun lähtee meikitkin. Kasvovesi edelleen pannassa. Eri vaihtoehtoja oon miettiny, aina kun alkaa incejä lueskellä niin tulee epävarmuus, mutta kokeilemallahan se selviää. Mistäs noita Purenuffstaffin tuotteita saa? Hauschkan naamarasvoihin oon kyllä ollut tyytyväinen, kaikkia oon kokeillut, ja sopivat eri vuodenaikoihin. Tuo kosteusvoide yllätti. Oli tosi litkumaista (oon käyttänyt perinteistä ruusuvoidetta talvet), mutta kosteutti tosi hyvin, ainakin nyt kun pahimmat pakkaset on takana. Puhdistusvoidetta oon käytellut myös, oon senkin jättänyt näin talvisin pois, etten osaa sanoa onko sekin aiheuttanut oireita, kuivatti kovasti talvella. Oon ajatellut kans noita tuottteita joita ei tarvitse vedellä pestä pois, vaan en ole löytänyt. Ihoni on herkkä ja ohut, talvisin kuiva ja poskista hilseilevä. Ihon rasvaisuusongelmia en oo ikinä kokenut.=) Toisaalta hyvä näin.
« Viimeksi muokattu: 07.03.09 - klo:14:16 kirjoittanut Debs »

Poissa Debs

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #83 : 07.03.09 - klo:14:18 »
^ Pure Nuff Stuffia voi tilata joko suoraan valmistajalta jolla tietysti laajin valikoima tai sitten The Organic Body Care Shopista. Molemmissa postarit painon mukaan. Suosittelen jälkimmäistä jos siellä on sitä mitä haluaa. Tilaaminen helpompaa. Postarit näkyy ostoskorissa. Pure Nuff Stuffilta taas tulee sähköpostiviestissä tieto postareista ja sinne pitää lähettää vastausviesti että hyväksyy ne. Molemmissa hyvä asiakaspalvelu ja nopea toimitus.

http://www.theorganicbodycareshop.com/
http://www.purenuffstuff.co.uk/

Olen todella tyytyväin Pain tuotteisiin  :-*. Satu81, kerro sitten mitä pidit niistä kun olet testannut :) Puhdistusemulsio on aivan ihana. Siinä aika jännä mieto  miellyttä ruusuntuoksu ja koostumus tosi hellävarainen.

edit. Pait voisi sopia myös Debsille. Ne sopii herkkäihoisille ja voisi rauhoittaa ihoa.

Kuinkas, ootko kokeillu Snuffin kasvovoiteita, tai esim. shampoita? Mikä ettei, voishan sitä Pai:takin kokeilla. :D

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 08.03.09 - klo:00:32 »
Ehkäpä Lidlin Suhadat kelpaavat tänne, BDIH-serfikaattikin kun niiltä löytyy. Pidin tosiaan muutamasta ostamastani tuotteesta (cream soap ja vartalovoide), ostan huomenna lisääkin jai tuotteet tuntuivat "Logonamaisilta". Ei tietenkään asiasta oikeaa tietoa, ihan mutua vaan :). Made in Germany ovat nuo. Pullot ovat kauniit ja ihana, kun vartalovoiteessakin on pumppu. Käytän varmaan pullot uudelleenkin!

Siis mitä? Lidlin Suhadat ovat saaneet BDIH-seritifikaatin?  ::)
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #85 : 08.03.09 - klo:21:54 »
http://www.facehelsinki.fi/tuotteet.html

Onko kellää kokemusta näistä Ziaja tuotteista?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 08.03.09 - klo:22:00 »
^ On, haulla löytyy ja Ziajalle on oma ketjunsakin.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 08.03.09 - klo:23:17 »
Siis mitä? Lidlin Suhadat ovat saaneet BDIH-seritifikaatin?  ::)

Ei kaikki sentään, vaan vähän aikaa sitten oli joku Suhada Nature -kausikokoelma jotka oli BDIH-sertifioitu :) Ei taida löytyä enää Lidleistä, ellei sitten ole jotain jämiä jonnekkin jäänyt.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 08.03.09 - klo:23:23 »
Meidän Lidlissä oli tosi paljon noita jäljellä, siis luulin tähän asti, että ovat jääneet pysyvästi kun niillä oli oma pahviständi x2 ja siinä niitä oli ihan täynnänsä. Eli jos mahdollista kannattanee tsekata pikkupaikkojen Lidlit.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 09.03.09 - klo:06:44 »
Mitä mitä? Olivatko Suhada Nature -tuotteet tosiaan vaan kausikokoelma? :( Olen tykästynyt siihen pumppupullossa olevaan vartalovoiteeseen, vaikka se sisältääkin suht paljon alkoholia. Ei kuitenkaan ärsytä ihoa ja imeytyy supernopeasti. Loistotuote kiireisiin hetkiin, kun ei ole aikaa odotella vartalovoiteen imeytymistä, vaan pitää päästä pukeutumaan saman tien. Todella kevyt voide, mutta kosteuttaa riittävästi normaalia ihoa. Ainakin jos käyttää välillä jotain tuhdimpaa voidetta.

Sen sijaan saman sarjan yövoide ei vakuuttanut. Liian tuhti voide sekaiholleni. Ei tuki tai aiheuta epäpuhtauksia, mutta jättää kasvot ikävän rasvaisen tuntuiseksi.
1b M ii