Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet  (Luettu 161145 kertaa)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
Vs: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet
« Vastaus #90 : 09.03.09 - klo:08:59 »
^ Juu kyllä ne oli ihan kausituotteita. Yritin juuri viime viikolla katsoa josko vielä olisi löytynyt, mutta ei ollut enää.
Harmi, koska oli kivantuntuisia tuotteita.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 09.03.09 - klo:21:13 »
^ Löysin tällaisen linkin http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/print/c.o.Teemaviikko.teema1.prod.Suhada_Nature_Shea_vartalovoi

ikäänkuin tuotteet olisivat vielä myynnissä..

EDIT. Kun seuraa tuota teemaviikko-linkkiä, sieltä tulee koko joukko Suhada Nature-tuotteita. Täytyypä tästä lähteä lähimpään Lidliin :)

EDIT2. Lidl näyttää pyörittävän samoja sarjoja vuodesta toiseen erilaisin teemaviikoin. Saattaa olla että tämäkin sarja palaa jossakin vaiheessa taas valikoimiin vuoden päästä  joten keep eye on...
« Viimeksi muokattu: 09.03.09 - klo:21:18 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 09.03.09 - klo:21:18 »
Häh, mulle tulee teemaviikosta vaan "perheen pienimmille" vauvatuotteita.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 09.03.09 - klo:21:26 »
Varmaankin Lidl ostaa jättisuuren erän joltain saksalaiselta valmistajalta (tulee Logona väkisinkin tuotteista mieleeni  :D), myy erän loppuun ja jossain vaiheessa tilaa  taas lisää. Pidin noista kyllä paljon (paitsi hiustuotteista) ja ostan jatkossakin, toivottavasti tulisi myös tuoksuttomia vaihtoehtoja...
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 09.03.09 - klo:21:38 »
Onko kellään mitään kokemusta Weledan Skin foodista? Edes sen vertaa, että olisi kaupassa sörkkinyt testeriä? Mä jotenkin haluaisin kuvauksen perusteella kuvitella, että se olisi jotenkin Bepanthenin kaltainen yleispelastaja, mutta todellisuudessa ei ole mitään käsitystä aiheesta, kun en edes putelia ole koskaan livenä nähnyt.

Tuli hankittua Skin Food vieläpä ihan isommassa koossa ja mitenkään erityisen ihastunut en ole. Vaikka tää olisi miten luonnonmukainen, niin Bepanthen on vaan parempi suunnilleen kaikkeen. Vaikka Weledan sivuilla sanottiin Skin Foodin soveltuvan myös huulille, niin ei se vaan ole hyvä siinä käytössä, ei pysy huulilla kovinkaan kauaa. Lasten poskien kuivat läiskät eivät kadonneet yön aikana kuten Bepanthenilla, lisäksi tuli vastalauseita pahasta hajusta (omasta mielestä haju on selkeä, mutta ei varsinaisesti paha). Voisin kuvitella käyttäväni tätä todella kuiviin käsiin öisin, mutta kuiviin kynisnauhoihinkaan tällä ei ollut juuri vaikutusta. Imeytyy ihoon nopemmin kuin Bepanthen, jos nyt jotain pitää keksiä.

Toki kokeilut eivät ole olleet tähän mennessä kauhean laajamittaisia lähinnä pikku koekaniinien vastustuksen vuoksi, mutta hieman pettynyt olen. Elättelen toiveita, että tota saisi jotenkin käyttöön sitten vauvalle tai että keksisin itsestäni jonkun rasvattavan paikan johon toi sopisi.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 09.03.09 - klo:21:55 »
Häh, mulle tulee teemaviikosta vaan "perheen pienimmille" vauvatuotteita.

Ohos, siis tästä linkistä näppäilemällä eteen- ja taaksepäin tulee koko repertuaari esille
http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c.o.Teemaviikko.teema1.prod.Suhada_Nature_Kosteusvoide
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Satu81

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #96 : 15.03.09 - klo:20:23 »
Olen nyt käytellyt tuota Pai:n puhdistusemulsiota ja olen tykännyt Letun tavoin kovasti. Olen käyttänyt sitä tällä hetkellä vain iltaisin: Aamulla pesen kasvot käsintehdyllä luonnonsaippualla ja illalla Pai:lla, koska olen yrittänyt jo pitemmän aikaa olla yön ilman voiteita (Hauschkan ihonhoito-ohjelman mukaisesti). Pai jättää ihon kosteutetummaksi kuin saippualla pestessä, niin "yö"voiteettomuuden sietää hiukkasen helpommin tällä tavoin.

Tuoksu on miellyttävä ruusuun vivahtava ja emulsio pesee hellästi, mutta hyvin, varsinkin kun käyttää mukana tullutta musliinipyyhettä kaverina. Pyyhe kuorii kivasti ja poistaa emulsion/lian rippeet. Vedelläkään ei tarvi isommasti lotrailla, kun käyttää kostutettua pyyhettä.

Ihovoide vaan on vielä tästä sarjasta hakusessa: Sekaihon voide on alkanut tuntua liian kevyeltä nyt talvella, joten täytyy miettiä, joskos tilaisi sen kuivan ihon voiteen tässä myöhemmin tuon toisen voiteen rinnalle.

Lovelulasta tilasin aiemmin näytteet Pai:n voiteista ja samalla katselin muuta valikoimaa mielenkiinnolla. Silmiini osui mm. Organic Apoteke:n Active face hydrating gel sekä Trilogy:n Cleansing cream ja Energising face lotion. Kuulostivat nämäkin mukavilta sarjoilta ja plussaa myös siitä, että pakkauskoko on isompi ja hinta alhaisempi kuin Pai:lla. Kutkuttelisi tilata ja kokeilla myös näitä...  ::)

Onkos joku teistä kokeillut noita yllä mainittuja (Organic apoteke/ Trilogy)? Näistäkin olisi kiva kuulla muiden kokemuksia, ennen kuin itse tilaa. Jos jollakin on kokemuksia myös AM luonnontuotteen kasvovoiteista, niin antakaa kuulua käyttökokemuksista!  ;D

1c M ii    <3 Chagrin valley, Sola, Ekologisuus

Poissa Satu81

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #97 : 17.03.09 - klo:23:11 »
Olen tässä aina välillä vilkuillut Pai:n sivuja, että josko raaskisi tilata toisen aloituspaketin, mutta kuivan ihon voiteella, jotta iho saisi tarvitsemaansa kosteutta, kun tuo sekaihon voide on hieman liian kevyttä (ainakin nyt talvella).

Ja tänään koin pienen pettymyksen käydessäni Pai:n sivuilla, kun aloituspaketti oli kallistunut 5 punnalla: Aiemmin se maksoi £35 ja nyt £40!  :(  Höh, olisi pitänyt kuitenkin heti perään tilata toinen paketti, niin olisi säästänyt hieman.

Poissa Satu81

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #98 : 18.03.09 - klo:11:50 »
^
Kiva, kun informoit löydöstäsi Lettu! Höh, itse en ikinä löydä tällaisia paikkoja, vaikka kuinka googlettaisin.

Katselin This fair earth :in sivut tarkasti läpi ja googlettelin vähän tietoja firmasta ennen kuin pistin tilauksen menemään. Ihan luotettava nettikauppa tuntuisi olevan, raportoin sitten tarkemmin, (jos ja) kun paketti saapuu perille.

Hinnat ovat kyllä epäilyttävänkin  :o alhaiset noilla Pain:n tuotteilla, mutta toivottavasti on ihan rehellinen kauppa. Kauneudenhoito- ja kylpytuotteet ovat firman newsletterin mukaan tässä kuussa alennuksessa (äitienpäivän takia varmaan).

Edit. No olipas nyt tosi huono tuuri! :( Koska hinnat olivat noin naurettavan alhaiset, pistin aiemmin mainitsemaani tilaukseen kaksi puhdistusemulsiota (á £8,81), yhden kuivan ihon ja yhden herkän ihon voiteen (á £9,68) sekä yhden huulirasvan (á £2,64). Vähän ajan päästä putiikista tuli sähköpostia, jossa ilmoitettiin ja pahoiteltiin, että nuo voiteet myytiin eilen loppuun ja uutta satsia ei ole tulossa, koska Pai poistuu heidän valikoimistaan kokonaan: Pai:t eivät kuulemma sovi yhteen muun valikoiman kanssa... Niin minun tuuria. No, myyjä ehdotti, että voi myydä nuo puhdistusemulsiot ja huulirasvan kuitenkin yhteishintaan £20 (sisältäen postikulut), jos vain haluan vielä tehdä tilaukseni. No, alennusta tuli kuitenkin lisää noista ihan kivasti. Pitää sitten näemmä ostaa nuo voiteet muualta ja paljon kalliimmalla.  :-\

« Viimeksi muokattu: 18.03.09 - klo:12:41 kirjoittanut Satu81 »

Poissa Satu81

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #99 : 18.03.09 - klo:18:33 »
^
Joo, Lovelula:ssa käyn säännöllisesti kuikuilemassa... ;D

Aika pitkä päiväys oli ainakin sekaihon voiteessa ja puhdistusemulsiossa, jotka tilasin aiemmin suoraan Pai:lta: Jääkaapilla kävin tarkistamassa ja molempien pohjassa oli päiväys melkein elokuun loppuun saakka!  :o Eli satsi, jonka sieltä sain, oli varmaankin tuoretta ja vastikään valmistettua.

Poissa Debs

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #100 : 18.03.09 - klo:18:40 »
No nih, Pai:n näytteet tuli perille. Yllätyin näytteiden isosta koosta. Tuoksu oli mieto, aika yrttinen, otin sen herkän ihon satsin. Kivan tuntuisia aineita ainakin näin ensi kokeilun jälkeen. :)

Poissa Satu81

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #101 : 18.03.09 - klo:23:02 »
Joo, säilytän koko ajan jääkaapissa, kun ohjeissa taisi nimenomaan lukea, että suositellaan jääkaappisäilytystä juuri säilyvyyden takia.

Ei se voide loppujen lopuksi kauhean kylmältä tunnu iholla ja nopsasti se käytettävä voide"nokare" lämpiää, kun levittää kasvoille. Itse ihan tykkään siitä, että jääkaapissa ollut voide hieman viilentää ihoa (ja samalla pienentää ihohuokosia). Voin hyvinkin kuvitella, että tulevina kesähelteillä tuo viileys on vielä ihanampaa ja toivottavampaa!  ;D

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 25.03.09 - klo:00:21 »
Voitaisiinko koota tähän aurinkosuojan sisältäviä voiteita? Itse olen löytänyt ainoastaan Aubrey Organicsilta pari voidetta ja lisäksi Dr. Hauschan tämä: http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/3454/Dr-Hauschka-Suojaava-kasvovoide-SPF-8

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 25.03.09 - klo:02:23 »
Mulla on päivävoiteena Living Naturen Daily Defence with SPF 15. Olen nyt muutaman viikon käyttänyt ja tykkään. Mukavan kevyt voide, joka imeytyy suht nopeasti, ei jätä kasvoja tahmaisiksi ja toimii hyvin meikin alla. Tuoksu on melko voimakas, mutta ei mitenkään epämiellyttävä. Ei ihan halvin mahdollinen, mutta voisin ostaa toistekin. Seuraavaksi ajattelin kuitenkin kokeilla joko Trilogyn Daily Defence Moisturiseria tai Juice Beautyn Green Apple Moisturizeria, joissa molemmissa on SPF 15. John Masters Organicsin SPF 30 Natural Mineral Sunscreen täytyy hankkia kesäksi.
1b M ii

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 25.03.09 - klo:09:48 »
Kyllähän Laveralla, Santella ja Weledallakin on aurinkovoiteita.
Vai tarkoititko *pim* päivävoiteita, joissa on aurinkosuoja?

Mulla on Laveralta 2 aurinkovoidetta, suihkutettava SK30 ja tavallinen SK40. Aika stydiä kamaa tuo jälkimmäinen ainakin. Sitä ei voi kyllä laittaa niin paljoa, kuin pitäisi saadakseen ilmoitetun suojan, koska koko iho on silloin ihan limainen.

Oonko jo hehkuttanut täällä Laveran neutral-sarjan facial fluidia? Aivan ihana voide sekaiholleni! Imeytyy ihan hyvin, on tuoksuton, kosteuttaa hyvin ja on kaikin puolin todella hyvä  <3
Aiemmin kokeilussa oli saman sarjan paksumpi kasvovoide ja se olikin ihan liian paksua itselleni.

EDIT. joo näköjään tarkoitit auringonsuojallista kasvovoidetta. Enpä ollutkaan tuollaisia bongannut, hyvä tietää!
« Viimeksi muokattu: 25.03.09 - klo:09:50 kirjoittanut -j- »
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...