Kirjoittaja Aihe: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet  (Luettu 155861 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet
« Vastaus #705 : 16.07.18 - klo:23:17 »
Ellenin viestistä on jo monta kuukautta aikaa, mutta tämä L'atelier des Délices -naamio voisi olla kokeilemisen arvoinen. Tämä tuli joskus taannoin Jolie boxissa, mutta annoin sen avaamattomana eteenpäin, koska ihoni ei kestä incissä ekana olevaa jojobaöljyä, mutta tätä on ilmeiesti kehuttu aika paljon. Jolielta voisi ehkä saada tästä näytteen.

Onko joku kokeillut Oilixia Australian Kakadu Plum Gummy Facial Cleanseria? Kyseessä on puhdistusöljyn tai balmin tapaan käytettävä tuote, joka on koostumukseltaan jämäkämpi ja tahmeampi. Haluaisin kokeilla tätä, koska en pidä öljyjen tavasta valua ranteita ja kaulaa pitkin niitä käytettäessä ja silloin ne myös jäävät usein käyttämättä. Oilixian putsarin hinta on kuitenkin melko korkea ja sitä on huonosti saatavilla mistään muualtakaan.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
Vs: Luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet
« Vastaus #706 : 06.11.18 - klo:21:46 »
Olen löytänyt muutaman iholleni sopivan luonnonkosmetiikkatuotteen. Välillä on tuntunut, ettei iholleni käy mikään. Minulle sopivat ainakin Madaran Nokkosvoide, YA Naturae ruusunmarja-kaura -päivävoide sekä Mossan Vitamin Cocktail Energy Boost multi-use mask & night cream. Viimeisintä olen kokeillut näytepakkauksesta, mutta aion ostaa tuota voidetta, kun näyte loppuu.

Lisään vielä, että Flow-kosmetiikan ruusuvesi on myös sopinut minulle. Päiväksi en uskalla sitä laittaa, mutta yöksi aina laitan. En osaa sanoa, onko sillä ollut vaikutusta ihon kuntoon.

Onko joku kokeillut jo apteekissa myytäviä Atopik-tuotteita? Entä millaisia kokemuksia on Olivia Kleinin tuotteista?

Edit. Katsoin taas noita Olivia Klein -tuotteita, mutta niissä olevat jojoba- ja kookosöljy epäilyttivät. Jokin ainesosa luonnonmukaisissa voiteissa saa kasvojen iholle aknen. Epäilen jojobaöljyä, sillä testerissä ollut Madaran kasvovoide sisälsi sitä ja kasvoni reagoivat heti. Ostin kokeiltavaksi Naturado Creme Karite -perusvoiteen.
« Viimeksi muokattu: 12.11.18 - klo:17:06 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)