Minäkin voisin vastata tähän, kun nyt on tullut parin viikon ajan käytettyä askorbiinihappoa ihonhoidossa. Olen siis käyttänyt tuota myöskin "seerumina" eli sekoitellut veteen aina pienen annoksen jauhetta, ja levittänyt nesteen sitten vastapestyille kasvoille. Huomasin, että hyvin pieni määrä vettä riittää tai muuten sen kanssa on kirjaimellisesti liemessä.

Olen myös käyttänyt aika pieniä määriä tuota jauhetta. Minulle ei onneksi ole tullut mitään reaktioita tuosta, vaikka ihoni onkin aika herkkä. Pientä pistelyä tuntuu yleensä sen jälkeen kun olen seerumin levittänyt, mutta iho ei punoita eikä pistely tunnu mitenkään epämiellyttävältä. Se loppuukin viimeistään siinä vaiheessa kun lätkin Humektanit nassuun.
Minusta tuntuu, että ihoni on muuttunut jotenkin heleämmäksi askorbiinihapon käytön myötä. Tosin ihon heleys on aika vaikeasti määriteltävä ja minun mielestä myös vaikeasti havaittava käsite, joten en mene vannomaan mitään. Jotenkin minusta tuntuu myös, että iho olisi vaalentunut ihan ripauksen, mutta en kyllä tiedä onko se edes mahdollista... Joka tapauksessa koska C-vitamiinin käytöllä ei ole ollut mitään huonoa vaikutusta ihoon, uskon että sillä on hyviä vaikutuksia, jotka tulevat esille viimeistään pitkäaikaisessa käytössä. Jatkan siis ilolla tämän käyttämistä.