Oon nyt käyttänyt c-vitamiinia pari viikkoa. Aluksi laitoin sitä "seerumina" aamuin illoin ja musta ei vaikuttanut tekevän ihan hirveästi mitään. Viime viikolla olin reissussa ulkomailla ja askorbiinih oli kyllä mukana, mut väsymyksen ym vuoksi käyttelin sitä muistaessani, lähinnä sekoitin rakeet/jauheet naamarasvaan ja laitoin kun muistin.
No, siis ostin reissusta myös Jurlique-sarjan tuotteita, joita oon käytellyt nyt ehkä viikon verran yhdessä tän askorbiinin kanssa ja en tiedä onko kummassa "syy" tai kummassakin, mut mun iho on niin hyvässä kunnossa, et piti tänään oikein miettiä, et oonko laittanut meikkivoidetta vai en... Jopa kuukautiskierto on siinä vaiheessa, että pitäis olla jotain näppyjä, mut ei. Iho on sileämpi, otsajuonteet vähän matalammat, väri kuulas ja tasainen ym. En oo syönyt yhtään paremmin tai juonut paljon nesteitä, päin vastoin, oon elänyt kuin pellossa, ja silti. Et todellakin jatkan nyt tätä askorbiinikokeilua, laitan varmaan iltaisin jauheet naamaan kosteusgeelin kera, jos ei mitään muita vastoinkäymisiä tule (ts ärsytystä tai muuta).
Et joku tässä vaikuttaa, en vaan nyt tiedä, että mikä.