Mulla oli juurikin tuo spiraalipermis viime syksynä..Hiukset oli lapaluiden tietämille. Ne rullattiin pystysuuntaan spiraalirullilla. Spiraalirullat oli sellaiset tavallaan kolmionmalliset rullat eli ei perinteiset rullat. Kampaaja sanoi silloin, että kaikilla paikoilla, jotka mainostavat spiraalipermistä, ei ole edes oikeita rullia siihen. Tiedä sitä sitten, mutta näillä kuitenkin tehtiin. Ohjeeksi sain, että tukkaa ei saisi harjata auki ollenkaan, vaan harvapiikkisellä kammalla (sain kampaajalta ilmaiseksi yhden, kun minulla ei sellaista ollut!!) tulisi tukkaa kammata selväksi. Näin ilmeisestikin aina permiksen jälkeen. Myöskään tukkaa ei saanut pestä pariin vuorokauteen, jotta rikkisillat saisivat vahvistua uuteen muotoonsa rauhassa. (tai jotain) Muuten sitten piti rutistella kiharanvirkistäjällä (mulla käytössä PPS Be Bent) kiharat esiin.
Tukasta tuli sinänäsä todella ihana, kiharat oli spiraalia aina siihen asti, että sitten 3:n kuukauden jälkeen leikkasin hiukset n.5 cm:n pituisiksi kun hiukset kärsi käsittelystä aika lailla. Hiukset taisi olla hiukan liian huonossa kunnossa ennen permistä..

Niin ja hinnasta: Tavallinen permis maksoi 70 euroa pitkään tukkaan ja spiraalin sai 85 eurolla..