Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 765719 kertaa)

Noramaria

• Vieras
Vs: Suoravärit
« Vastaus #1020 : 28.09.11 - klo:23:04 »
^Ei ole kokemusta mutta en voinut vastustaa kiusausta tilata putelin Purple Rediä. Toivottavasti maksaa itsensä takaisin hyvänä tuotteena.  :) voin kertoilla tänne sitten, millaista sotkua tuo oli.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1021 : 29.09.11 - klo:00:18 »
Hihi, täähän meni hyvin kun heti joku testaa!  ;) Kerro sitten, mua houkuttaa kovasti kanssa, mutta tuo ionijuttu kuulostaa vähän erikoiselta...   ;D Luultavasti kuitenkin sorrun tilaan tuota kultakuparia ennen kuin sä ehdit omastasi raportoimaan.   ;)

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #1022 : 30.09.11 - klo:23:29 »
Tilasin Crazy colorin punaisia suoravärejä testiin. Ajatuksenani oli värjätä tukka vähän kirkkaamaksi punaiseksi, koska tummanruskeassa tukassa henna näkyy huonosti. Nyt en tiedä uskallanko laittaa tuota väriä tukkaani, koska testitupsun perusteella hiuksista tulee selkeästi todella punaiset. Hennalla tulos on paljon luonnollisempi ja väri näkyy vain valossa. En osaa päättää pysyäkkö luonolisella linjalla vai vähän räväyttää. Kääk! :)
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1023 : 01.10.11 - klo:10:11 »
^ Kokeile räväyttää. ;) suoravärit kmminkin haalistuu aika nopeasti jossei useampaan kertaan värjää. Mutta siitä jää kuitenkin semmoinen punainen hehku hiuksiin. Minusta sellainen tosi syvä tummanpunainen olisi ihanaa vaihtelua niihin normi oranssinpunaisiin virityksiin mitä näkee usein.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #1024 : 01.10.11 - klo:18:44 »
^Mun hiukset on melkein mustat, joten en viitsi tummanpunaista laittaa kun se todennäköisesti sais mun hiukset näyttämään mustemmilta.  Kovalla työllä saanut vähän vaaleammaksi niin sen vuoksi vähän hirvittää mennä värjäilemään edes suoravärillä..

Mutta semmoinen peruspunainen on nyt päässä. Saa nähdä mitä tulee. :)
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Kodira

• Haiven
  • *
« Vastaus #1025 : 04.10.11 - klo:12:15 »
Onkohan Noramaria tai Jekku jo kokeillut noita Revlonin pumppupullo suoravärejä..?  ;D

Noramaria

• Vieras
« Vastaus #1026 : 04.10.11 - klo:20:54 »
Juuri katselin, että oli paketti tullut postiin. Haen sen huomenna  ;D

Olen kipeä, mutta uskoisin jaksavani testailla tämän viikon aikana tuota. Mitäpä sitä ei hiuksiensa eteen tekisi  :D

Edit // puteli haettu, tein nopean uteliaisuustestauksen muutamaan klipsipidennykseen. Päällimmäisin fiilis oli, että tuoksu on ihana ja parempi kuin esim ColorMaskin tuoksu, vaikka aine muuten oli suht samanlaista. Hiuksesta tuli silkoinen ja helposti käsiteltävä. Kyllä tätä uskaltaa koko päähänkin kokeilla ihan huoletta  :D

Toinen edit! // hius tuoksuu vielä aamullakin ihan yhtä herkulliselta. Nenäni on tukossa koskan olen kipeä mutta haistan sen silti. Enpä ole hetkeen näin hyväntuoksuista mössöä hiuksiini laittanut!  <3
« Viimeksi muokattu: 06.10.11 - klo:08:43 kirjoittanut Noramaria »

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #1027 : 07.10.11 - klo:01:04 »
Mistä ihmeestä löydän Tampereelta suoravärejä, jos mistään?

Olen käyttänyt jo vuosia Crazy Coloria, jota sai vanhasta kotikaupungistani, mutta Tampereelta en ole sitä löytänyt. Myös Directions on ihan ok, mutta sitäkään en ole Tampereella tavannut. Olen hamstrannut Crazy Coloria ja Directionsia aina oikeissa paikoissa ollessani, mutta nyt ei ole vähään aikaan reissua tiedossa. :/

Kauneuskeskus Tuyassa oli Stargazeria, mutta se ei jostain syystä anna minulle kovin täyteläistä lopputulosta, vaan tuloksena on ikäänkuin oman punaruskean värini päälle levitetty "vaippa", josta pohjaväri kuultaa läpi. Myyjä myi minulle KC Professionalin Color Maskin, ja varmistin vielä, että onhan tämä sitten voimakas kylmä punainen?  "Juu, juu, just sellainen", vakuutteli myyjä.

....punainen, my *ss. Lopputulos oli tasan yhtä punainen kuin jokin raaka marja!  :# Siitäkin huolimatta, että muhittelin tököttiä päässäni n. 30 minuuttia. Crazy Colorilla saa loistavan lopputuloksen jo 15 minuutissa.

Alan olla jo epätoivoinen!  Punainen tukka on ollut jo vuosia yksi minut määrittelevistä piirteistä, eräänlainen tavaramerkkini. Alkaa jo tuntua siltä, että peilistä ei enää tuijota minä vaan joku punaruskeahiuksinen tyttö.  :D Kaveritkin kyselevät, että mitä tukalleni on tapahtunut, ja olenko kenties jotenkin allapäin! Heh. Tilaisin netistä, mutta useat kaupat joita olen löytänyt eivät joko toimita Suomeen, tai sitten haluamani sävy on loppu.  Jos joku tietää Suomeen toimittavan nettikaupan, jossa on kohtuulliset postikulut ja sävyä Fire, ottaisin kiitollisena vinkin vastaan!

Kiivi

• Vieras
« Vastaus #1028 : 07.10.11 - klo:07:04 »
Jos joku tietää Suomeen toimittavan nettikaupan, jossa on kohtuulliset postikulut ja sävyä Fire, ottaisin kiitollisena vinkin vastaan!

Löytyyhän tuota ihan Suomen Cybershopistakin  :) http://www.cybershop.fi/product/1051/crazycolor-shokki-hiusvari--fire En tosin tiedä onko kuuden euron postikulut sitten kohtuulliset  ;D

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #1029 : 07.10.11 - klo:07:47 »
^^ http://www.katesclothing.co.uk/Hair-Dye-and-Accessories-s/3663.htm

Postikulut näkee ostoskorissa kun laittaa maan ja paikkakunnan.  :)
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1030 : 07.10.11 - klo:09:12 »
Tilaisin netistä, mutta useat kaupat joita olen löytänyt eivät joko toimita Suomeen, tai sitten haluamani sävy on loppu.  Jos joku tietää Suomeen toimittavan nettikaupan, jossa on kohtuulliset postikulut ja sävyä Fire, ottaisin kiitollisena vinkin vastaan!
http://www.renbow.co.uk/page.php?xPage=renbow/shop.html Ainakaan pari vuotta sitten ei tullut postikuluja ollenkaan. Toimitusaika muistaakseni noin viikko, eli perus brittitoimitus. :)
« Viimeksi muokattu: 07.10.11 - klo:09:21 kirjoittanut Mena »

Poissa danny

• Haiven
  • *
« Vastaus #1031 : 07.10.11 - klo:12:40 »
Mistä ihmeestä löydän Tampereelta suoravärejä, jos mistään

Crazy Coloria saa ainakin Nitrobabesta ja kaupunkiinhan saapui juuri Cybershop josta sitä luultavasti myös löytyy  :) Nettisivujen mukaan Nitrobabessa värit maksaa 6,90 ja Cybershopissa sitten kymmenen senttiä enemmän. Että noihin putiikkeihin vaan ratsaamaan tilanne niin luulisi kunnon punaista löytyvän ! Ja Directionsiahan saa Tampereelta ainakin Leather Heavenista jos sitäkin kaipailet.
« Viimeksi muokattu: 07.10.11 - klo:12:44 kirjoittanut danny »

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #1032 : 07.10.11 - klo:13:06 »
Leather Heavenista oli viimeksi käydessäni tarvitsemani punasävy loppu, siksi jäi vaje.

Onko Cybershop jo auki? Kun viimeksi kävelin ohi joitakin päiviä sitten, näytti vielä olevan jotenkin vaiheessa. Mahtavaa, että tuli Tampereellekin, vaikka en  puljusta juuri muuta yleensä ostakaan kuin hiusvärejä. :) Nettikauppaa en ole käyttänyt, koska tuplahinta väriputelista tuntuu vähän naurettavalta, varsinkin kun omasta maasta tilaa. Vaikka sitäkin kyllä harkitsin, kun viimeisiä pisaroita purkin pohjalta kaavin. :D

Poissa danny

• Haiven
  • *
« Vastaus #1033 : 07.10.11 - klo:14:11 »

Kyllä sen pitäisi auki olla kun puljun facebooksivuillakin näin lukee  :) Varmaan vaan näyttää keskeneräiseltä vielä. Senhän piti aueta syyskuussa  ja voi kuinka silloin olisinkaan ollut innoissani ostelemassa shokkipunaisia värejä mutta nyt on ehtinyt jo mieli muuttua kun kauppa ei auennutkaan  ;D

Noramaria

• Vieras
« Vastaus #1034 : 08.10.11 - klo:16:34 »
Millaisia kokemuksia teillä on (vai onkohan kellään  ;D ) Crazy Colorin Black - väristä?

http://www.cybershop.fi/product/2096/crazycolor-shokki-hiusvari--black