Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 770071 kertaa)

Kunis

• Vieras
Vs: Suoravärit
« Vastaus #1080 : 04.12.11 - klo:01:51 »
Suoraväri ikävä kyllä tuskin edes tarttuu käsittelemättömään hiukseen, ellei kutristosi ole hyvin huokoisat luonnostaan. Monet värjäävätkin tyveä kestovärillä ja sitten värjäyksien hapertamia latvoja suoraväreillä, tyvi kun usein on kaikkein vaikein tarttumisen kanssa. Harvassa ovat ne tyypit, joille tiedän suoravärin imeytyvän kauttaaltaan ilman pohjakäsittelyjä.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1081 : 04.12.11 - klo:09:24 »
Itsellä väri tarttuu yhden pesun ajaksi joskus ja itselläni on kyllä huokoinen tukka. Luonnonkihara ja helposti kuivuva. Punaista suoraväriä siis käytän.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #1082 : 13.12.11 - klo:08:41 »
Millaista shampoota käytätte ennen suoravärikäsittelyä? Mulla on yleensä ollut Herbinan syväpuhdistava hiuksissa, jotta ne jäisivät tarpeeksi huokoisiksi ja kaikki ylimääräinen öljy poistuisi värin tieltä. Tällä kertaa toivottu pohjaväri ei kuitenkaan jääny niin vaaleaksi kuin aiemmin, joten oon viikon ajan muhitellut öljyjä, syväputsareita, elintarvikevärejä (luottokikka) ja nyt viimeisenä käytin vaalennettuun tyveen ja latvoihin yön yli muhitettuna Directionsin Tonerin (mikä toimi yllättävän hyvin pidemmällä odotteluajalla). Tätä kaikkea en nyt haluaisi huuhdella alas ensi pesussa kun suoraväri olisi tarkoitus käyttää :D Eli voinko käyttää jotain muuta pesevämpää shampoota vai vaikuttaako tuo olennaisesti tulokseen? Syväputsaria olen kuitenkin käyttänyt alle viikko sitten, joten mieletöntä öljykertymää hiuksissa ei voi olla enkä muita muotoilutuotteita oikeastaan sitten käytäkään.
Vaihtoehtoina shampoksi olisi ainakin O&H shampoo (vai onko tuossakin rakennepaikkaavia osia? onko huono asia?), Bonacure Silver Shampoo tai sitten ihan Gliss Liquid Silk, mitä en näkisi ainakaan päässä mutta laitoin sen nyt tänne kuitenkin.

Niin ja onko esim. iHerbillä on jotain "miedosti" pesevää syväpuhdistavaa shampoota? Onko tuo mahdottomuus? Tahtoisin tulevaan käyttöön löytää jonkun Herbinaa hellemmän shampoon.

retronen

• Vieras
« Vastaus #1083 : 15.12.11 - klo:12:04 »
Kannattaa etsiä nuita suoravärejä Amazonin (britti versio) ihmeellisestä maailmasta saa nimittäin todella halvalla! Stargazerin värejä voi halvimmillaan löytää 2 punnalla joskus tarjouksissa vieläkin halvemmalla. Amazonin käytöliittymä on todella huono, mutta kun osaa vähän kikkailla ja jaksaa käyttää aikaa halvimman hinnan löytämiseen saa suoravärit melkein ilmaiseksi!  ;)

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1084 : 29.12.11 - klo:13:17 »
Osaako joku sanoa kuinka tumma tuo Biozellin suklaanruskea sävyte on? Onko lähempänä vaaleanruskeaa vai tummaa ruskeaa? Tarttis jonkun ruskean sävytteen, kun Wellan vaahtosävy katosi kaupoista..
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #1085 : 29.12.11 - klo:13:19 »
Aika tumma mun mielestä, lyhyelläkin vaikutusajalla noin 5 asteinen tulee mulle. Tosi hyvä tuote kyllä!

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1086 : 29.12.11 - klo:15:49 »
^ Kuulostaa just passelilta, sellaista vitossävyä havittelisinkin muttei yhtään tummempaa. :) Pitää yrittää bongailla tuota seuraavalla kauppareissulla, vai saakos sitä vaan kampaamokaupoista..?
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #1087 : 29.12.11 - klo:16:55 »
Mä oon ostanut ainakin Citymarketista.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1088 : 30.12.11 - klo:07:55 »
^ Onko toi suklaanruskea muuten lämmin (punertava) vai kylmä sävy?

Cittarissa näytti olevan mutten vielä uskaltanut ostaa, kun värikarttaa ei ollut enkä missään nimessä halua punertavaa tulosta, kun viimein siitä eroon päässyt.

Poissa Joanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #1089 : 30.12.11 - klo:09:42 »
^ Sekoittelin tuota just eilen hoitoaineeseen saadakseni vaaleaa tuhkaista hiuksistoa hieman tummemmaksi. En nyt muista inciä ulkoa mutta muistelisin että väriaineet oli keltainen, sininen, ruskea. Kylmältä sävyltä näyttää ainakin mun päässä.

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #1090 : 30.12.11 - klo:14:39 »
Ei se mun mielestä ainakaan punanen ole, vähän lämmin ehkä mutta mulla on punasta alla niin paha sanoa.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #1091 : 02.01.12 - klo:10:53 »
^ Onko toi suklaanruskea muuten lämmin (punertava) vai kylmä sävy?

Mun putelin aine on ainakin punertavaa ja arvioisin 4-5 asteiseksi. Mun juurikasvuun tuo ei tartu oikeastaan yhtään ja se vähä mikä ehkä tarttuu, näyttää punertavalta ja huuhtoutuu seuraavassa pesussa pois.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #1092 : 05.01.12 - klo:17:04 »
Värjäsin miun käsittelemätöntä hiirenharmaata päätä Crazy colorin vermilion redillä ja tarttuihan se!
Ei ainakaan pelkoa, että olisi liian räväkkä. Näyttää oikeastaan siltä, kuin mulla olisi luonnostaan gingeri tukka, vain tummat kulmat paljastaa bluffin. Mulla ei ole koskaan ollutkaan näin vaaleaa kuparia  :)
Tosi kivan näköinen, mutta oletan että häipyykin aika nopsaan, kun hiukset on niin hyvässä kunnossa.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1093 : 05.01.12 - klo:23:04 »
Bongasin Prismasta kaksi Biozellin sävytettä, joita ei ainakaan heidän nettisivuillaan ole; Yötaivaan tumma ja Mahonginruskea. Onkohan tuo Yötaivaan tumma mustalle vai tummanruskealle tukalle tarkoitettu? Mietin vain edullisempaa korvaajaa Awesome Colorsin mustalle värinaamiolle.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #1094 : 05.01.12 - klo:23:09 »