Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 766168 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Suoravärit
« Vastaus #1140 : 26.02.12 - klo:01:16 »
Leviämättä pesu on sinällään ihan yksinkertainen, paljon vaahtoa shampoon aikana, paljon hoitoainetta ettei tarvitse hankailla irtoavia värejä muiden sekaan ja sitten föönata läpikuivaksi heti huuhtelun jälkeen. Helpoin toteuttaa tietty sellaisissa väreissä joissa ylä- ja alapuoli vaan eri väriä, jolloin voi vaikka pestä eri kerroilla.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #1141 : 26.02.12 - klo:18:56 »
Noniin, tein kokeilumielessä Crazy colorin sävyllä Violette kolme raitaa folion avulla. Sekoitin tuota hoitikseen 1/2 koska en halunnut mitään kovin tummia raitoja. Föönasin tukan melkein kuivaksi (en jaksanut enempää...) ja tässä tulos, johon olen varsin tyytyväinen :

Sorry isosta kuvasta  :-[ Kiitos vielä kaikille vinkeistä! Nyt sitten vain katsellaan miten tuo lähtee haalistumaan.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1142 : 27.02.12 - klo:09:42 »
Iskin tänään päähän värinaamion, joka tuli Swartzkopf:in Blonde sävyn mukana. Nyt tukka on päältä sinitarran värinen ja alta edelleen keltainen  O:) Hauska sinällänsä, koska tämä on minusta saman sävyinen kaikkialta, mutta se ei vaan tarttunut tuonne alahiuksiin... En tiedä kehtaanko mennä tämän näköisenä tänään varaamaan kampaajalle aikaa  :O

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #1143 : 02.03.12 - klo:11:10 »
Vähän raporttia tästä raitakokeilusta; eli tähän mennessä olen pessyt hiukset kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla käytössä Joicon violet -shampoo ja toisella kerralla MOP:n c-systemn hydrating -shampoo. Ja olen ottanut vähän riskillä laiskuuttani; en ole föönannut pesun jälkeen. Jätettäviä olen käyttänyt normaaliin tapaan ja antanut itsestään kuivua. Raidat eivät ole juurikaan haalistuneet, eivätkä levinneet!    :o Odotin että ne leviävät ensimmäisessä pesussa muuhun tukkaan ja haalistuvat heti... Tähän asti mennyt yllättävän hyvin siis.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #1144 : 02.03.12 - klo:13:44 »
Yleensä se leviäminen tuppaa tapahtumaan pesujen myötä, usein mustavalkoiset hiukset omistavat kehuvat kuinka pysyy hyvin tuhkanvaaleana loppupää kunnes parin viikon päästä näyttääkin jo mummonharmaalta ;D Itselläni oli 11.1 päälliosa alaosa Elumen PK@allia ja viidessä pesussa se päälliosakin oli persikan värinen.

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1145 : 02.03.12 - klo:14:09 »
Voi vitja, löysin tänään eräästä pienestä kyläkaupasta Color Pulsea! Tosin vain sävyssä Karamellin ruskea, mutta oli aivan, siis AIVAN pakko ostaa yksi purkki, vaikka maksoikin mansikoita!  ;D En muistanutkaan, että tuo tuoksui nuin ihanalta  :l
2b M iii

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #1146 : 02.03.12 - klo:15:20 »
^^Eikä! Olin jo melkein voitonvarma että tämä toimii  ;D Noh, jatkan seurailua ja harkitsen ehkä jossain vaiheessa niitä muunkin värisiä raitoja.. Oikeastaan tilasin jo crazycoloria eri väreissä, mutta en aikonutkaan niitä heti ottaa käyttöön.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #1147 : 02.03.12 - klo:18:03 »
Ei siinä sinänsä vaikka leviäisivätkin, todennäköisesti levinenet kohdat lähtevät ihan kevyellä parin minuutin värinpurulla tai vaalennuspesulla joten peruuttamatonta tuhoa ei tule - toisin kuin vähän sen levinneen mustan kanssa tuppaa käymään ;D

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #1148 : 08.03.12 - klo:14:46 »
En nyt löytäny tästä mitään aikasemmin täältä - Onkohan kukaan kokeillu tällasta suoraväriä, jota ehkä saa ostettua kampaamoista tai tilattua jostain, tai sitten vaan laitetaan kampaamoissa ?

Eli kyseessä on Fudge'n Color Conditioning Treatment.

Ja eiks noita Fudgen suoravärejä ollu myynnissä vielä pari vuotta sitten, samaten myös Schwarzkopfin vastaavanlaisia - mihin ne kaikki on kadonnu ? Ei ainakaan Hairstoren myymälässä oo näkyny pitkiin aikoihin.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #1149 : 08.03.12 - klo:14:51 »
Saisiko Fudgen shokkeja jostain jenkkilästä vielä? Itse värjäsin joskus 10 vuotta sitten Pink Flamingolla, kunnes parempien vaikutuksien vuoksi siirryin Elumenin pinkkiin kys. sävyä tarvitessani.

Nuo CC treatmentit ovat ilmeisesti jotain 25ml kertakäyttöisä pusseja joissa on suoraväripigmenttejä ja hoitoainetta varmaan ihan suolattuun hintaan. Suosittelisin siis sekoittamaan itse.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #1150 : 09.03.12 - klo:12:01 »
^ Jos meinaat Fudgen shokeilla Paintboxia, niin tilasin juuri pari päivää sitten Lookfantasticista :) Täältä löytyy.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #1151 : 09.03.12 - klo:19:39 »

Nuo CC treatmentit ovat ilmeisesti jotain 25ml kertakäyttöisä pusseja joissa on suoraväripigmenttejä ja hoitoainetta varmaan ihan suolattuun hintaan. Suosittelisin siis sekoittamaan itse.

http://www.cisionwire.fi/skt-group-oy/r/eloisa-variruiske-hiuksiin-vain-10-minuutissa-fudgen-colour-conditioning-treatments--varihoidoilla

Tämmösellä sivustolla näitä mainostettiin, riittäis jopa 3 käsittelyyn.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1152 : 13.03.12 - klo:23:15 »
Onko kukaan muu huomannut, että awesome colorsien sävytteet olisi muuttuneet tuon purkkien muodon uudistuksen myötä?

Awesome colorsien purkithan muuttui samalla tapaa kuin KCn colormaskien, purkista tuubimalliin.
Mun mielestä tässä vanhassa ja uudessa sävytteessä on aika valtava ero.  :-\ Uusi ei ole niin pigmenttistä. Sävy mitä käytän on yleensä copper, satunnaisesti curry.

Vanhaa sävytettä laittaessa se väri jäi käteen, käsi oli/on ihan kirkkaanoranssi sen värin levityksen jälkeen. Lähti parilla shampoopesulla pois ihosta. Tukassa pysyi hyvin melkein viikonkin kirkkaana väri.
Uusi väri ei värjää kättä yhtään, haalistuu hiuksistakin ihan muutamassa päivässä. Ihmettelinkin, miksi mulla kului tuota väriä paljon enemmän kuin ennen. Toki pidempään tukkaan menee enemmän, mutta kun väri haalistuu nopeammin niin totta kai sitä tulee käytettyäkin useammin.

Onneksi noita vanhoja purkkeja on vielä monessa paikassa, pitänee hamstrata niitä.

Poissa hanzu84

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1153 : 14.03.12 - klo:21:08 »
Oon aiemmin värjäilly hiuksia Nutrissen 4.3, mutta se jättää aina juurikasvun vaaleammaksi. Joten kokeilin nyt sitten värjätä vain juurikasvua 3.03, mutta se veti aivan liian tummaksi. Tein sitten Rial-käsittelyn ja siihen päälle laitoin Biozellin suklaan ruskean intensiivisävytteen ja hiusten väri on juuri nyt aivan nappi :-X

Mutta onko mahdollista värjäillä tästä eteen päin vain tuolla intensiivisävytteellä? Peittääkö se siis myös juurikasvun ja lopputulos on tasainen, eikä juurikasvu jää vaaleammaksi? Kuinka pitkään tuo sävyte kestää hyvänä, pari viikkoo? ???

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1154 : 14.03.12 - klo:21:14 »
^ suoravärin kesto riippuu ihan pesuvälistä ja hiuslaadusta. Biozellin suklaanruskeaa olen itsekkin käyttänyt ja se on pysynyt yhden tai kaksi pesua värjäämättömässä juuressa ja värjätyissä hamppulatvoissa muutamia pesuja.. juurikasvuun noi suoravärit ei meinaa oikeen tarttua muutenkaan jos on tarttuakseen.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.