Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 766089 kertaa)

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
Vs: Suoravärit
« Vastaus #1185 : 11.05.12 - klo:20:39 »
^ On varmaan poistumassa oleva tuote, sillä itsekään en ole tähän törmännyt pitkiin aikoihin. Joissain nettikaupoissa saattaa hajasävyihin törmätä.

Muffin

• Vieras
« Vastaus #1186 : 12.05.12 - klo:08:53 »
Olisi yksi kysymys.

Itselläni on punainen tukka, jossa shokkiväriä kestovärin päällä.
Olen ajatellut värjätä tukan alta mustaksi kestovärillä ja miettinyt, että onko hyvä idea laittaa mustan kestovärin päälle mustaa shokkiväriä pitämään väriä hyvänä. Väriä kun lähtee aina pesussa niin mietityttää, että sotkeentuisikohan sitä mustaa punaisiin hiuksiini?

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #1187 : 12.05.12 - klo:20:10 »
Törmäsin tuossa nettiä selatessa sellaiseen väriin kuin Igora action paint... suoraväri mitä ilmeisimmin. Aloin sitten miettimään että onko tämä poistunut tuote kun en ole ikinä nähnyt tai kuullut siittä aiemmin. Igora color gloss taitaa olla ainut igoran suoraväri mitä myynnistä löytyy. Vai onko jotain muitakin?

Jos Igora action paint on sitä suoraväriä jota myytiin tuubissa, niin siinä on kuulemma PPD:tä mukana.

heini2012

• Vieras
« Vastaus #1188 : 12.05.12 - klo:20:52 »
Heippa!

Tietääkö joku voiko suoraväreillä värjätä genitaalialueen karvoitusta?
Yritin haulla hakea monilla eri sanoilla, mutta en löytänyt mistään tietoa  :-\

Poissa versicolori

• Hiushörhö
« Vastaus #1189 : 12.05.12 - klo:21:15 »
Heippa!

Tietääkö joku voiko suoraväreillä värjätä genitaalialueen karvoitusta?
Yritin haulla hakea monilla eri sanoilla, mutta en löytänyt mistään tietoa  :-\

Jaa-a, googlettelin nopeasti "pubic hair temporary coloring" ja ilmeisesti ihmiset tekee sellaista. Kuulema kannattaa käyttää vaseliinia suojaamaan ja värjätä vain häpyluun päällä kasvavat karvat varoen intiimialuetta. Eikö Sinkkuelämän Samantha jossain jaksossa kokeillut tätä  :D

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1190 : 12.05.12 - klo:21:25 »
^ja^^, näen jo sieluni silmin turkoosit tai tummansiniset alapään karvat... ;D Mitäköhän mies tuumaisi!

Muttajoo. Henna ei kerrostu omaan päähäni vaan jää itsepäisesti oranssiksi, ja kuusi kertaa olen jo värjännyt. Siispä käteen tarttui vanha uskollinen CC:n Fire ja ah, kun on kotoisa olo! Paitsi ettei taas pitkän tauon jälkeen osannut levittää ja päänahka sekä hiusten rajat ovat kirkkaan punajuurenpinkit ja täynnä läiskiä ::)  Ja hennattuun neitsytjuureen ei tarttunut, vaatii kemialliset mömmöt alle.

Mutta kaiken kaikkiaan :-*

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #1191 : 14.05.12 - klo:20:17 »
Hei mites suostuuko kampaajat värjäämään asiakkaan hiuksia pelkällä shokkivärillä? Ja onkohan se kalliimpaa kuin kestovärillä värjääminen?

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1192 : 14.05.12 - klo:20:19 »
^miksi värjäyttää kampaajalla suoravärillä kun alle parillakympillä voi itse värjätä moneen otteeseen? ???

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #1193 : 14.05.12 - klo:21:05 »
Niin en minäkään ymmärrä, mutta sisko ei halua alkaa itse värjäämään (ja minä asun liian kaukana mennäkseni apuun)  ;D

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1194 : 14.05.12 - klo:21:11 »
^ahaa ;D Kyllä kampaajat suostuvat suoravärillä värjäämään mutta pahoin veikkaan että hintaa tulee melkein saman verran kuin normi värilläkin... Suostuttele siskoasi vielä, järjetöntä tuollainen :D

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1195 : 14.05.12 - klo:22:27 »
Niin ja tulos ei ole edes pysyvä. Pysyy hyvänä muutaman pesun ja tarvitsee sen jälkeen uusinnan. Ei oikein kannata kampaajalla moista suorittaa...

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #1196 : 15.05.12 - klo:00:55 »
Joopa joo, olen värjäillyt muutaman vuoden siihen tapaan että vaalennan tyven ja heitän suoraväriä perään. Silloin tällöin harvakseltaan käytän Elumenia (RR @all), jolloin en vaalenna tyveä ollenkaan sillä jostain syystä Ellu ei tartu minulla vasta vaalennettuun tyveen!? Kokeiltu on monta kertaa, ja joka kerta se pinkki päänahka yhdistettynä kusenkeltaiseen tyveen ketuttaa yhtä paljon.  >:(

Viime vuoden ainakin olen käyttänyt Crestolin Fantasy color suoraväriä, sävyssä Cool Red ja olen tykännyt siitä muuten mutta se haalistuu aika nopeaa ällöttävän lämpimäksi. Lisäksi sen laatu tuntuu vaihtelevan älyttömästi, välillä se on kumman läpikuultavaa, joskus se värjää todella tummaksi, aivan melkein viininpunaiseksi mutta haalistuu sitten myöhemmin kauniin kylmäksi kirkkaaksi punaiseksi (joka on siis se sävy mitä tavoittelen), ja joskus se väri on heti värjäysvaiheessa jo oikean sävyistä. Lisäksi tuon värin kallis hinta on alkanut kyllästyttää, joten päätin kokeilla pitkästä aikaa jotain muuta.

Käännyin siis Directionsin puoleen, mutta koska useat punasävyt olivat paikallisesta liikkeestä loppu (mm. Pillarbox Red jota aluksi ajattelin kokeilla) oli pakko tyytyä siihen mitä oli. Poppy Red näytti jo purkissa ja värimallissa (ja myyjän päässä) liian lämpimältä, vaalealta ja kirkkaalta. Siinä ei siis ollut sitä haluamaani syvyyttä mitä punaväreissä kaipaan, ajattelin sitten sekoittaa mukaan hieman Vermillion Rediä joka näytti todella tummalta punaiselta väritupsussa ja purkissa. Sekoituspurkissa väri näytti juuri siltä mitä halusin, hieman kylmäsävyiseltä tummalta mutta silti kirkkaalta ja intensiiviseltä punaiselta. Hiuksiin levittäessä alkoi näkymään aavistus lämpimyyttä, mutta värin vaikuttaessa pari tuntia se katosi. Yllätys olikin suuri kun värin huuhtelun jälkeen peilistä näkyikin oranssinpunainen tukka! Ei siinä mitään, kaunis sävy kyllä jonkun muun päässä mutta minun ihonväriini se ei vain sovi ollenkaan. Näen jo sieluni silmin miten porsaanpunaiselta näytän kun tuo tuosta pesujen myötä haalistuu aina vain oranssimmaksi..  :-X Pitänee heittää joku päivä Crestolin Cool Redin loput tuohon päälle jos se auttaisi.

Ihmetyttää kyllä että jotkut täällä ovat luonnehtineet tuota Directionsin Poppy Rediä pinkkiin vivahtavaksi, minun yksilöni ei ainakaan ollut. Olisikohan Crazycolorin Fire sitä mitä haen, vai kannattaako kokeilla jotain sekoitusta? En halua kuitenkaan liian kylmää punaista, eli ei mitään pinkkiä tai viininpunaista. Tosin hieman viininpunaiseen vivahtava sävy ei haittaa jos se haalistuu kirkkaaksi kylmäksi punaiseksi, eikä pinkiksi. :) Paljon kehuttua KC Colormask Pepperiä kokeilin näytetuubin verran, mutta mielestäni siinä oli aika pliisu värjäysteho ja aivan liian hailakan punainen sävy. Ihan ok tuollaiseksi värin elvyttäjäksi kai, mutta mielestäni aikamoista rahan tuhlausta sillä nuo eivät mitään halpoja ole.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #1197 : 15.05.12 - klo:09:18 »
^ahaa ;D Kyllä kampaajat suostuvat suoravärillä värjäämään mutta pahoin veikkaan että hintaa tulee melkein saman verran kuin normi värilläkin... Suostuttele siskoasi vielä, järjetöntä tuollainen :D

No niin, myöhäistä, sisko oli jo käynyt kampaajalla ostamassa suoravärin. Aika suolaiseen hintaan 20€/tuubi  ::) noo onhan tuokin halvempaa kun se, että kampaaja ne olisi värjännyt..

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #1198 : 15.05.12 - klo:10:50 »
Minkä merkkisen värin sisko osti ? Onks hänellä käsittelemättömät hiukset, kerro sitte miten kävi.

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #1199 : 15.05.12 - klo:12:44 »
Ihmetyttää kyllä että jotkut täällä ovat luonnehtineet tuota Directionsin Poppy Rediä pinkkiin vivahtavaksi, minun yksilöni ei ainakaan ollut. Olisikohan Crazycolorin Fire sitä mitä haen, vai kannattaako kokeilla jotain sekoitusta? En halua kuitenkaan liian kylmää punaista, eli ei mitään pinkkiä tai viininpunaista. Tosin hieman viininpunaiseen vivahtava sävy ei haittaa jos se haalistuu kirkkaaksi kylmäksi punaiseksi, eikä pinkiksi. :)

Jos kylmää, todella voimakasta punaista haluaa, niin voin suositella lämpimästi Directionsin Rubinea! Tuntuu myös pysyvän hiuksissa vähän liiankin hyvin (ainakin minulla). Värjäsin tuolla noin puolitoista viikkoa sitten usean muun sävytteen päälle, ja vaikka sen jälkeen olen laittanut toista, lämpimämpää sävytettä ja yrittänyt myös haalistella sitä kaikin keinoin niin se pysyy kuin tauti ;) (Tuo oli minulle siis liian voimakas ja kylmä sävy, siksi haalisteluyritykset.) Enkä edes pitänyt sitä päässä kuin n. 5 minuuttia, mikähän olisi tulos ollut jos olisin pitänyt kauemmin...  0_0
« Viimeksi muokattu: 15.05.12 - klo:12:47 kirjoittanut Suvivilja »
* 1b F ii *