Jahas, pistin latvoihin Wellan vaahtovärin, mustan siis. Saa nähdä tuleeko kiiltoa ja syveneekö musta väri (kesän aikana joitakin ruskeita raitoja ilmestynyt). Helppo oli ainakin levitellä eikä tuoksunut pahalta

Laitoin tosin O&H:n joukkoon ja nyt annan olla päässä päälle tunnin. Tuskan kunniaksi

En laittanu juureen, koska siellä on sitä violettia vielä ja on hyvin pysynyt edelleen, ihana väri

(kestoväri) Mä vain haaveilen, että tulis joskus sinimusta suoraväri myyntiin. Mieluummin sitä käyttäisin kuin mustaa. Ja sininen shokkiväri ei aja samaa asiaa kuin sinimusta. Eihän se mustissa latvoissa näy ollenkaa. Jos joku bongaa sinimustaa suoraväriä jostain, niin saa ilmoittaa mulle!
Muutenhan laitankin nykyään sinimustaa latvoihinkin kestovärinä.
Mirja saahan tuota Crestolyn Fantasya vielä! Ei sitä tietääkseni olla edes lopettamassa. Mitään yhteystietoja ei pulloissa muistaakseni ole (en voi nyt tarkistaa, koska mulla ei ole näitä värejä). Mutta niitä saa Helsingistä ainakin kampaamokauppa Sitruunoista. Ja uskoisin sitä löytyvän muistakin kampaamokaupoista.