Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 765728 kertaa)

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Suoravärit
« Vastaus #1290 : 29.01.13 - klo:09:00 »
Miten hyvin suoraväri tarttuu blondattuun ja kärsineeseen latvaan? Oman värin kasvatus on käynnissä ja se on tummahk ruskea, esillä sitä noin 15 senttiä. Loput BSL-pituisesta letistä on tosiaan vaalennettua. Mikä sävy esimerkiksi Goldwellin Soft Colorista olisi tummin, minkä uskaltaisin tuohon blondiin laittaa, ettei tule vihreä/kauhea/musta? Ilmeisesti tuo ei tartu värjäämättömään/käsittelemättömään hiukseen?
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #1291 : 31.01.13 - klo:22:13 »
^ Suoraväri tarttuu parhaiten nimenomaan vaalennettuun hiukseen.

Mulla tarttui kylläkin epätasaisesti ja tiukimmin kärsineisiin osiin, mutta en ole kovinkaan kokenut suoraväri-värjäilijä, joten en osaa esim. verrata merkkejä keskenään.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1292 : 06.02.13 - klo:09:50 »
Tuli todettua taas, että on todella pigmenttistä tuo Biozell (suoraväri) suklaanruskea. Meni vähän värjäys pieleen, löysin tuota kaapista ja levitin kuivaan hiukseen. Pelasti väliaikaisesti hiustenvärin, mutta haen kuitenkin kevytvärin vielä.

Poissa peruna

• Haiven
  • *
« Vastaus #1293 : 06.02.13 - klo:12:52 »
Uskaltauduin tilaamaan Renbowilta Crazy Coloreja, vaikka kokemukset täällä ovatkin olleet vaihtelevia ja hintaan tuli hirmuiset 2,50£ postikuluja. Tulivat perille viidentenä päivänä tilauksesta heppoisessa kuplamuovipussissa, jonka yhdestä nurkasta puuttui monen sentin kokoinen pala.  :P Saa kait kiittää onneaan ettei yksikään puteli ollut jäänyt matkan varrelle kuitenkaan.

Itse väreihin olen todella tyytyväinen. Eilen pidin päässä pari tuntia Canary yellow + Coral red + Emerald green + hoitoaine-sekoitusta, ja lopputulokseen olen tyytyväinen. Hieman liian tumma, mutta korjaantuu varmaan heti ensimmäisessä pesussa.

Vähän kumma logiikka näin jälkeenpäin ajateltuna tuossa sekoittelussa, kun koitin Color Maskin Mandarinin aiheuttamaa liiallista punaisuutta häivyttää vihreällä, ja sitten seokseen laitoin kuitenkin lisää punertavaa väriä.  ::)

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #1294 : 09.02.13 - klo:20:47 »
Pakko kehaista Directionsin poppy red-sävyä.Väri vaihtui miltei pikimustasta värinpoistojen ja vaalean kevytsävytteen turvin siihen pisteesen, että kuontalon pystyi viimeinkin värjäämään punaiseksi. Halusin lämpimän punaisen sävyn, jota olisi helppo pitää hyvännäköisenä. Poppy red on ihan oikea, aito ja lämmin punainen sävy ja väri säilyy hyvänä useamman viikon ilman lisävärjäilyjä. Olen 2-3 viikon välein sekoittanut väriä hoitoaineeseen ja lämpimään veteen ja antanut muhia päässä n. 1,5 h ja lopputuloksesta on tullut todella kirkas punainen. Väri tarttuu yllättävän hyvin myös värjäämättömään hiukseen.

Hintaa putelille tuli ebaysta tilattaessa joku 5 puntaa postikuluineen, joten ei ole ollenkaan hullumpi hinta niinkin pitkäkestoisesta tuotteesta.
« Viimeksi muokattu: 10.02.13 - klo:12:29 kirjoittanut Leleth »

Poissa michli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • You came on your own, and that's how you leave
« Vastaus #1295 : 10.02.13 - klo:00:24 »
Directions on miusta kaikkien aikojen paras suoraväri. sävyt peittää tosi tehokkaasti kaiken alleen, etenkin plum.
mutta siis, olen nyt luopunut ihanasta tummanvioletista tukastani, siitä syystä että lähden pois suomesta ja tarvitsen sinne luonnollisen värisen tukan, ihan for safety reasons  8). elikkä, löytyykö suoravärejä ollenkaan ruskeana? siis ei sitä paskaa mitä kaupasta hain, joka ei siis ollut suoraväri, koska siihen piti jotain kehitettä sekoitella :( eli tietääkö kukaan sellaista ruskeaa suoraväriä joka vaan läntätään päähän ilman mitään hiusta enempää kuluttavia juttuja?

oisin tosi kiitollinen jos joku osaa vinkata. ulkomailta ostokin tulee kysymykseen.
We tried so hard to understand, but we can\'t.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #1296 : 10.02.13 - klo:04:18 »
^ BeeUniquessa (http://www.beeunique.co.uk/) myydään Adore-merkkistä suoraväriä jolla on valikoimassa useampi ruskea sävy. Ja sitten on tietty Suomen kampaamoista saatavat KC Color Mask ja Color Gloss Mask joita osa ilmeisesti käyttää ihan värjäykseenki vaikka ovatkin vain väriä virkistäviä naamioita :)

Poissa michli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • You came on your own, and that's how you leave
« Vastaus #1297 : 10.02.13 - klo:18:57 »
!! Beeuniquestahan mie oon tilannu miun värit jo jonkin aikaa, miten en oo tajunnu tuolta adoresta kattoo noita ruskeita! Kiitos, olen sokea :D adoret muuten haisee aika kamalalta, joskus oon sieltä jotain violettiä tilannu hyh. adoret ei muutenkaan oo yhtä vahvoja kuin esim crazy colorit tai directionsit oon huomannu, mutta jes, sinne meen kattomaan!
We tried so hard to understand, but we can\'t.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #1298 : 11.02.13 - klo:14:45 »
^ Ai hyvä muuten tietää, ajattelin ite tilata Adorelta värejä kun vaihdan hiustenväriä tässä lähiaikoina :) Mutta pigmentti riittää ilmeisesti ainakin värin ylläpitoon?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1299 : 26.02.13 - klo:10:55 »
Mä tykästyin Biozellin vaahtoväriin, tarvitsisin sitä epätasaisen värjäystuloksen tasoitteluun ja mun mielestä se on siihen omiaan. Mutta mistä tätä saa ostaa?

Olen yrittänyt marketeista löytää, tuloksetta. Tuntuu muutenkin, että marketeissa myydään vain kestovärejä, aiemmin oli sävytteitä enemmän kuten jotain vaahtojuttuja ym. mutta miksi niitä ei saa enää mistään? Pitää vissiin mennä kampaamokauppaan.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #1300 : 26.02.13 - klo:11:16 »
Tokmannit/Tarjoustalot myy Biozellia. Vähän tuntuu kadonneen joka paikasta nuo vaahtovärit ja niiden "sukulaiset".  :(

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1301 : 28.02.13 - klo:14:40 »
Todella harmi, koska mun mielestä vaahtovärit on just loistavia, niillä saa aina värin levitettyä tasaisesti eikä kuivempi osa hiuksista ime liikaa väriä. No onneksi Haistoresta sentään saa vielä Goldwellin Colorancea.

Onko tuossa Biozellissa muuten sellaista harmaata /tuhkaista sävyä ollenkaan?

|Piija

• Vieras
« Vastaus #1302 : 02.03.13 - klo:18:51 »
^ Jos tarkoitat näitä: http://www.biozell.fi/intensiivisavytteet.html niin noissa tuo viileän vaalea on tuhkaan taittuva. Kuopiossa päin ainakin noita sävytteitä löytyy monestakin paikkaa, muun muassa Prismasta.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1303 : 02.03.13 - klo:19:53 »
Joo, noita mä etsiskelen. Kävin eilen Vantaalla Tammiston isossa Tarjoustalossa, siellä noita ei ainakaan ollut. Pitää jatkaa etsintöjä.

Haussa siis edelleen voimakkaan tuhkainen/harmaa suoraväri. Onko suosituksia?

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1304 : 03.03.13 - klo:11:56 »
Joo, noita mä etsiskelen. Kävin eilen Vantaalla Tammiston isossa Tarjoustalossa, siellä noita ei ainakaan ollut. Pitää jatkaa etsintöjä.

Haussa siis edelleen voimakkaan tuhkainen/harmaa suoraväri. Onko suosituksia?

Kun voimakkaan tuhkaista suoraväriä haet, niin en todellakaan suosittelisi sinulle tuota Biozell Viileän Vaaleaa suoraväriä. Minulla ei tosiaan toiminut yhtään, vaikka pohja oli kellertävä.. ei mitään vaikutusta. Tuo on väriltään niin hennon violettiakin, että johtuisiko siitäkin. Rahat menee hukkaan jos tuota ostaa :P
Miten olisi esim. Color Gloss Helmenvaalea?