Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 766164 kertaa)

teri

• Vieras
Vs: Suoravärit
« Vastaus #135 : 24.07.06 - klo:12:15 »
Uskaltaisiko tässä laittaa vihreän/sinisen suoravärin vaalennettuun hiukseen vai onko tässä sama jämähtämisreaktio kuin punaisessa?  ??? Pinkki jämähti yhden värjäyskerran jälkeen eikä meinannut haalistua loppujen lopuksi millään.

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
« Vastaus #136 : 24.07.06 - klo:12:22 »
^ Sininen ainakin haalistuu tosi nopeaan vihreäksi.. Ja se pieni vihertävyys ei mulla ainakaan kadonnut ollenkaan. Näkyipä vielä tumman värin läpikin vähäsen, olisi jotain lämpimämpää pitänyt pistää.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #137 : 24.07.06 - klo:12:35 »
Uskaltaisiko tässä laittaa vihreän/sinisen suoravärin vaalennettuun hiukseen vai onko tässä sama jämähtämisreaktio kuin punaisessa?  ??? P

Mulla oli joskus ammoisina aikoina vihreää väriä vaalennetuissa hiuksissa ja kyllä sekin väri jämähtää aika railakkaasti hiuksiin. Onneksi sitä oli vain etutukassa tms, ja taisin antaa sen ihan kulua ajan kanssa pois....
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 24.07.06 - klo:12:37 »
Yksi tuttuni laittoi vihreää päähänsä ja kun se jämähti vaalean tukkaan niin näytti kuin tukka olisi ollut homeessa.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #139 : 24.07.06 - klo:16:46 »
Jos laittaisi Fudgen Paintbox Orange crush-sävyn keskiruskeaan tukkaan (n. taso 6) eikö siitä tulisi kirkas kupari..

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #140 : 24.07.06 - klo:18:40 »
Jos laittaisi Fudgen Paintbox Orange crush-sävyn keskiruskeaan tukkaan (n. taso 6) eikö siitä tulisi kirkas kupari..

Ei välttämättä, koska se että tulee kirkas väri, vaatii aina vaalennetun/vaalean pohjan. Tuo saattaisi näkyä sulla vivahteena vain.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

rolla

• Vieras
« Vastaus #141 : 25.07.06 - klo:12:52 »
Mulla taas ei jämähdä vaalennettuu mikään vaan punainen on heti oranssi, sininen harmaa ja niin pois päin.

Edit: Voi jee neljä pesua pysyi pinkki, nyt jo haalistunut.. eli saisin värjätä noin 5 kertaa kuussa ja se tekis 40 e.. joo ei kiitos!
« Viimeksi muokattu: 25.07.06 - klo:21:06 kirjoittanut Rolla »

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 08.09.06 - klo:21:35 »
Onko kukaan käyttänyt Shcwartzkopfin Igora Duality (tai jotain) suoraväriä?
Mulla on kaapissa odottamassa sellainen, ja siinä sanotaan että kestää jopa 15 pesua... Tuskinpa kuitenkaan kestää noin kauaa kun suouraväri kuitenkin on.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 12.09.06 - klo:18:14 »
Eikös Igora Vibrance ole suoraväri? Vai onko se kevytväri (ammoniakiton? oikeasti?) kun luvataan pysyvän 25 pesua? Olisiko sillä jotain viininpuneisen lähellä olevaa sävyä? Toivottavasti joku asiasta tietävä näkisi tämän pian, koska olen tilaamassa elluja ja samalla voisin tilata tuolta Igoraakin kun kampaamoista sitä ei ole löytynyt ja se taisi olla ihan hyvin pysyvä suoraväri. :)

edit: eikun joo, se taitaakin olla tosiaan se kevytväri (jota olen btw. itse jo käyttänyt aiemmin :D ), ulkonäkö vain sekoitti. Millä merkillä olisi hyvä viininpunainen suoraväri? Ensin kokeilin CP:n tummanpunaista, mutta tulos oli aika kirkas punainen, koska vaalennetut hiukset taisivat olla liian vaaleat tekemään tuosta ikinä tummanpunaista vaikkakin pohjalla oli oranssi ellu + suoraväri - ei siis pelkkä värinpoistokeltainen. Toinen yritys oli sitten Crestolin viininpunainen jonka sävy vaihtelee vähän liikaa. Ekalla kerralla tulos oli iihana viininpunainen, mutta sitten kun se haalistui kirkkaan pinkiksi ja värjäsin päälle niin väri ei ollutkaan tarttunut tai ainakin väri pysyi aika vahvasti pinkkiin kääntyneenä. Eli tämäkään ei taida antaa ihan parasta tulosta näin vaalealle.  :-\

edit2: osaako joku sanoa miten tumma on se Liven mustanpunainen? Onko se hiuksissa silti melko selkeä punainen vai onko se ihan musta punaisella vivahteella?
« Viimeksi muokattu: 14.09.06 - klo:20:00 kirjoittanut loota »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 15.09.06 - klo:09:19 »
Miten te sekoitatte hoitikseen suoravärin? Johki kuppiin ja sekasin vai miten? Koitin eilen laittaa Color pulsea ja tehistä ja laitoin eka pulsea ja tehis perään ja koitin hiuksissa hieroa sekaisin mut vähä huonol tuloksel  ;D

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
« Vastaus #145 : 15.09.06 - klo:13:12 »
^ Mä ainakin joskus Color pulsea sekoittelin hoitoaineeseen niin, että pursotin ensin molempia kädelle ja sitten sekoitin siinä ennen hiuksiin pistämistä..
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #146 : 15.09.06 - klo:14:38 »
^Mulla on tuohon tarkoitukseen tyhjä Energymaskin purkki, missä sekoitan.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 15.09.06 - klo:15:11 »
^ Mä ainakin joskus Color pulsea sekoittelin hoitoaineeseen niin, että pursotin ensin molempia kädelle ja sitten sekoitin siinä ennen hiuksiin pistämistä..
Näinpä minäkin

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #148 : 15.09.06 - klo:16:42 »
Millä merkillä olisi hyvä viininpunainen suoraväri? Ensin kokeilin CP:n tummanpunaista, mutta tulos oli aika kirkas punainen, koska vaalennetut hiukset taisivat olla liian vaaleat tekemään tuosta ikinä tummanpunaista vaikkakin pohjalla oli oranssi ellu + suoraväri - ei siis pelkkä värinpoistokeltainen.

Kun mulla oli punainen väri päässä, käytin sekalaisesti Fudgen cherrybomb, redcorvette ja hotchili - suoravärejä.

Jonkinlaista osviittaa väreistä:  http://www.fudge.com/fudge/main/index.php?select=semi-permanent&ID=23&MID=

Toinen suosikki oli Jean's colorin chili red.

Värisävyjä: http://haircrazy.info/index.php?menu_id=3&article=74
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 27.09.06 - klo:10:21 »
Onko kellään kokemusta Sebastian Colorshines -suoraväreistä? Näitä ilmeisesti ei Suomesta saa, sanottiin että kampaajien käyttämä suoraväri mutta ulkomailta saa tilattua. Tosin aika kallista ainakin Euroopan puolelta, Amerikassa selvästi halvempaa....ihmetyttää vain vähän, miten väri voisi pysyä noin kauan jos kerran on vain suoraväri...kopioin tässä sebastian Colourshinesta esittelevästä teksistä pätkän...

"In 1976, Cellophanes -- now called Colourshines -- was the first temporary colour introduced to the professional stylist. Cellophanes has continued to maintain its success in the salon for good reason. Not only does Colourshines give you transparent colour to enhance any natural hair colour and revive any tint, but also provides radiant shine and deep conditioning.

Colourshines uses pure, natural colour pigments that are safely deposited on the hair. You have a complete palette of 17 unique-to-the-industry colours that can be used as-is or mixed to give you infinite choices. Several weeks after a Colourshines treatment, the colour fades away naturally, leaving no regrowth..."