No hoh hoh. Kuvittelin, että olin saanut hiukset tarpeaksi vaaleiksi Crazy Colorin Cyclamenia varten, jotta saisin sellaisen magentapinkin tukan. Meni tosi tummaksi violetiksi kaikkialta muualta paitsi vastavaalennetusta tyvestä.

Ei nyt ihan mitä suunnittelin, mutta parempi tämä on kuin mun vähän aikaa sitten värjäämä liian tumma punainen.
EDIT. En kehtaa tuplapostata, joten ymppään kuvan tämän viestin jatkoksi. Koska olen edelleen ihan käsi kaiken kameraa muistuttavan kanssa, en saanut värejä täysin kohdilleen. Tukka oli siis luonnossa tummempi ja kylmempi, en tykännyt yhtään. Nyt muutaman syväputsari- ja askorbiinihappomuhituksen jälkeen olen saanut sävyä vaaleammaksi ja lämpimämmäksi. Ei nuo kylmät pinkit kyllä ole yhtään mun juttu...
Tässä siis Crazy Colorin Cyclamen lätkäistynä vaaleanoranssiin tukkaan, juuri värjäyksen jälkeen:

EDIT2. Ja tässä värin nykytilanne haalistelujen jälkeen. Tykkään tästä paljon enemmän kuin tuosta vastavärjätystä synkiötukasta. Vähän on kyllä siinä ja siinä, että onko tämä kuitenkin liian ernu, kun olen niin tottunut peruspunaiseen ja mulla ei eläessäni ole ollut kokopinkkiä tukkaa. Olkoon nyt kesätukkana ainakin...