Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 766146 kertaa)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
Vs: Suoravärit
« Vastaus #1485 : 28.03.15 - klo:20:32 »
^Crestolista mulla ei ole kokemusta, mutta mulla ainakin directions ja crazy colorit on toimineet yhtä hyvin. Tykkään tosin enempi crazy coloreista kun se pullo on kätevämpi kuin se directionsin purkki.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1486 : 29.03.15 - klo:18:29 »
Ok, kiitos! Itsellä on kokemusta vain yhdestä Crazy Color -väristä ja se oli nimeltään silver, eli vaalean lila jolla sai taitettua keltaista pois. Ikävä kyllä siitäjäi vähän laimea maku, pigmenttiä ei musta ollut tarpeeksi.

Crestoleita oon yleensä käyttänyt kun oon sekoitellut omia hopeashampoita- ja hoitiksia. Niissä on ainakin ihan rutosti pigmenttiä, pitää olla annostelun kanssa varovainen.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1487 : 31.03.15 - klo:13:11 »
No eipä kestänyt kauan! Ja nyt taidetaan olla oikeilla jäljillä. Sävyn nimi voisi tosin olla auberginen sijaan beetroot, sillä liemi on tosiaan aivan mehukkaan, voimakkaan punajuuripinkkiä. Testiraidan mukaan tällä saa tummanvaaleaan tukkaan luumuun taittavan pinkin, ehkä vähän violetimman kuin mallikuvassa, mutta kerrassaan herkullinen sävy!

Tämä oli listaus eBayssa: http://www.ebay.com/itm/CRAZY-COLOR-SEMI-PERMANENT-HAIR-DYE-100-ML-All-Colours-Available-UK-MADE-COLOUR-/131270479975?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item1e90549067

Nopea, halvat tuotteet ja kohtuulliset postarit. Voin suositella!
« Viimeksi muokattu: 31.03.15 - klo:13:24 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1488 : 01.04.15 - klo:09:12 »
Aubergine oli ihan tajuttoman pigmenttinen, en ole ikinä joutunut huuhtomaan tukkaa noin pitkään värjäyksen jälkeen. Itse asiassa epätoivoisena jo käytin shampootakin, kun vesi vaan pysyi ja pysyi kirkkaan neonpinkkinä. Ammeen tahrat olivat enemmän sinivioletteja ja näytti kyllä aika lailla siltä kuin olisi yksisarvista teurastettu  :D.

Ihan kiva lopputulos tuli tällä. Meinaan nyt hienosäätää ja yrittää ylläpitää sävyä, sekoittelen hoitikseen välillä (muutaman tipan  :P) Auberginea, välillä vähän jotain siniviolettia ja muhittelen. Leikkaan myös vaalennetut latvat pois, sillä tykkään enemmän tuosta tummanvaalean päällä olevasta sävystä. Kesätukka tuli!

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #1489 : 02.04.15 - klo:19:29 »
^tästä olis kiva saada kuva ;)
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #1490 : 02.04.15 - klo:19:47 »
^^ Joo ehdottomasti, kuvia kaipaamme!
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1491 : 03.04.15 - klo:11:57 »
Kuva löytyy kyllä  ;).

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #1492 : 04.04.15 - klo:18:32 »
^ Ai kappas, niinpäs löytyikin. :D Tosi kiva väri kyllä!
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1493 : 04.04.15 - klo:22:29 »
Lilan väri on kyllä ihana. :)

Olen kehittänyt fiksaation korallinväriseen tukkaan. Ei siis mitään pastelliviritystä vaan sellaiseen kirkkaaseen keltaisella taitettuun pinkkiin. Mua on alkanut pikkaisen ärsyttämään tämä punainen, koska se on heti värjäyksen jälkeen jotenkin liian tumma ja vaatii useamman pesun näyttääkseen siltä punaiselta mitä haen. Saa nähdä, millainen tukka tulee seuraavan värjäyskerran jälkeen..
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa syreeni

• Haiven
  • *
« Vastaus #1494 : 10.05.15 - klo:19:39 »
Voiko mahonki tai kupari suoraväri jämähtää omaan hiusväriin? yritän kasvattaa omaa väriä, mutta kaipaisin vähän vaihtelua hetkeksi, mutten uskalla kokeilla jos se ei lähdekään pois.. ::)

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1495 : 10.05.15 - klo:21:45 »
^Mun oman kokemukseni mukaan etenkin punaiset/punertavat sävyt voivat tarraantua tiukasti omaan väriin kiinni. Kuten monesti ja monissa ketjuissa ollaan sanottu, tee aina testisuortuva. Värimaskit eivät välttämättä pure yhtä kovaa kuin puhtaat suoravärit, joten niitä kannattaa myös harkita.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1496 : 28.05.15 - klo:09:43 »
No hoh hoh. Kuvittelin, että olin saanut hiukset tarpeaksi vaaleiksi Crazy Colorin Cyclamenia varten, jotta saisin sellaisen magentapinkin tukan. Meni tosi tummaksi violetiksi kaikkialta muualta paitsi vastavaalennetusta tyvestä. ;D Ei nyt ihan mitä suunnittelin, mutta parempi tämä on kuin mun vähän aikaa sitten värjäämä liian tumma punainen.

EDIT. En kehtaa tuplapostata, joten ymppään kuvan tämän viestin jatkoksi. Koska olen edelleen ihan käsi kaiken kameraa muistuttavan kanssa, en saanut värejä täysin kohdilleen. Tukka oli siis luonnossa tummempi ja kylmempi, en tykännyt yhtään. Nyt muutaman syväputsari- ja askorbiinihappomuhituksen jälkeen olen saanut sävyä vaaleammaksi ja lämpimämmäksi. Ei nuo kylmät pinkit kyllä ole yhtään mun juttu...

Tässä siis Crazy Colorin Cyclamen lätkäistynä vaaleanoranssiin tukkaan, juuri värjäyksen jälkeen:

EDIT2. Ja tässä värin nykytilanne haalistelujen jälkeen. Tykkään tästä paljon enemmän kuin tuosta vastavärjätystä synkiötukasta. Vähän on kyllä siinä ja siinä, että onko tämä kuitenkin liian ernu, kun olen niin tottunut peruspunaiseen ja mulla ei eläessäni ole ollut kokopinkkiä tukkaa. Olkoon nyt kesätukkana ainakin... ;)

« Viimeksi muokattu: 06.06.15 - klo:18:07 kirjoittanut Kathy »
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1497 : 26.09.15 - klo:20:54 »
Ostin ensimmäisen kerran shokkivärin Crazy Colorin Candy floss se ihana vaaleanpunainen ja en ajatellut koko päätä laittaa. Oletteko laittaneet kuivaan vai märkään tukkaan ja kauan olette antaneet vaikuttaa?
Mulla yleensä suoravärit on reilu puolituntia, jopa tunninkin, mutta tätä en ole ennen käyttänyt. Nyt tahtoo vähän pinkkii tukkaan ;D
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #1498 : 01.10.15 - klo:17:00 »
Hei osaako täällä kukaan arvioida tulevaa hiusväriäni?  ;D

Mullahan on siis toiveena saada tämä kulahtanut vaaleanvihreä peittoon (aikaansaatu Directionsin Plum-sävyllä  ::) Sinivihreä luumu, juu) ja ostin juuri Ebaystä Directionsin Cerise-sävyn. Mahtaako tuo peittää vihreän hoitoaineella laimennettuna vai onko tyrkättävä väri varmuuden vuoksi laimentamattomana?

Ei ikinä enää minkää valtakunnan sinistä tähän päähän...

edit. Vivianna, itse laitan kosteisiin hiuksiin ja annan vaikuttaa n. tunnin. Kuivaankin hiukseen onnistuu, mutta itse olen kokenut niin että rutikuivaan hiukseen on aika vaikea saada väri levittymään tasaisesti.
« Viimeksi muokattu: 01.10.15 - klo:17:04 kirjoittanut muori Pippuri »

Poissa Monfort

• Haiven
  • *
« Vastaus #1499 : 04.10.15 - klo:09:43 »
^Veikkaan, että saat vihreän hyvin piiloon Cerisellä, mutta kannattaa varsinkin ensimmäisellä kerralla laittaa ilman laimennusta :)