Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 770049 kertaa)

Poissa Kermalehmä

• Haiven
  • *
Vs: Suoravärit
« Vastaus #1515 : 14.12.15 - klo:22:22 »
Onko kukaan muu täällä ehtinyt vielä kokeilla Arctic Fox -merkkisiä värejä? Youtubessa törmäsin niihin alunperin ja piti sitten tietysti itsekin kokeilla. Tilasin eBaysta (ilmeisesti kuitenkin suoraan valmistajalta) Virgin Pink -sävyä. Värit on vegaanisia ja eläinkokeettomia ja lisäksi niiden tuotosta vielä osa menee jonkunlaiseen eläinsuojelutyöhön. Värissä oli todella voimakas synteettinen kirsikan tuoksu (mies tosin kuvaili sitä yskänlääkkeeksi), joka jää hiukseen värjäyksen jälkeen, ei toki kovin voimakkaasti. En tiedä haiseeko/tuoksuuko muut sävyt samalta, vai onko niissä joku oma tuoksunsa. Plussaa siitä, että väriä saa ostettua 8 fl oz kokoisessa purtilossa (yli 230 ml) ja on ihan samoissa hintaluokissa muiden samankaltaisten värien kanssa.

Itse värjäystuloksesta en osaa ihan tarkkaa arviota antaa, koska mulla oli niin monenkirjavat hiukset jo pohjalla, mutta hoitoaineen kanssa läträtessä tulos oli varsin mainio. Toi pinkki sävy on just sellainen tosi puhdas pinkki, joka ei taitu mihinkään suuntaan. Täydellinen hattarahiuksien tavoittelijoille siis. Kovin montaa kertaa en ehtinyt tolla värjäillä ennen kuin tuli pakkomielle värjätä hiukset oman värisiksi, joten valitettavasti tää mun arvostelu jää vähän vajaaksi. Suosittelen ainakin kokeilemaan. Eläinsuojelun tukeminen on aina kannatettavaa! :)
1a F ii BSL oman värin kasvattelu aloitettu 20.11.2015

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1516 : 08.01.16 - klo:21:05 »
^Kuinka pitkään tuo väri pysyi hyvänä ja intensiivisenä hiuksissa, haaleniko tasaisesti vai laikukkaasti? Mä olen ollut tosi tyytyväinen Special Effectsin väreihin, jotka toimivat mun tukassa paremmin kuin mitkään muut kokeilemani merkit (Directions, Stargazer, Crazy Color). Hinta vain vähän kirpaisee... Olisi kiva löytää joku edullisempi, mutta yhtä hyvin toimiva vaihtoehto.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa PoohBear

• Hiushörhö
« Vastaus #1517 : 21.01.16 - klo:23:18 »
Onko muita hajusteettomia suoravärejä olemassa, kuin Biozellin vaahto? Simillä ja Biozelilla on maskit, mutta niissä ei ole juurikaan tehoja.
Simin Color+:kin taitaa olla aikapäiviä sitten lopetettu.
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1518 : 22.01.16 - klo:06:36 »
Goldwellin Soft Color on yksi harvoista suoraväreistä jossa on oikeasti sävyvalikoimaa, mutta ei taida olla ihan hajusteeton sekään?

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1519 : 22.01.16 - klo:08:24 »
Onko jossain ketjussa enemmän kokemuksia tuosta Goldwellin Soft colorista? Saisikohan sillä piristystä oman väriseen hiukseen?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1520 : 22.01.16 - klo:21:49 »
Kyllä sillä saa aika selviäkin värieroja hiuksiin, kun pesee ensin syväpuhdistavalla, antaa hiusten sitten kuivua kunnolla ja levittää vaahdon kuivaan tukkaan, jolloin hius imee ainetta oikein urakalla.
Niin mä olen tehnyt ja saanut yllättävänkin kivoja ja kestäviä sävyeroja hiuksiin.
Tosin mulla on aina ollut vaalennettu hius alla, en tiedä miten toi ihan neitsythiuksissa toimisi.

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #1521 : 25.01.16 - klo:22:57 »
^ Voi myrkky, toi ihan oikeasti toimii jopa lasimaiseen neitsythiukseeni. :P Yritin taittaa oman värin kasvatuksesta aiheutuvia sävyeroja suoraväreillä, käytin sinistä, lilaa ja vihreetä. Ja kaipa niitä joistain kohdin taittuikin ihan mukavasti. Mutta nyt kutreistani löytyy sitten myös noita kaikkia värejä himmeinä raitoina. Tää on jo niin outo ja My Little Pony-henkinen, että jopa tykkään tästä. ;D Vaikka värjätyn pohjan tummuuden (latvat) takia ei siis mikään räikeä versio olekaan.

Mutta kun kyllästyn tähän wannabe-sateenkaaritukkaani, miten saan ihmeessä reuhkani takaisin konservatiiviseen edustuskuntoon? Vaahdotin viimeksi jo kahdesti todella pesevällä shampoolla, eikä väri näytä haalistuneen yhtään.    
« Viimeksi muokattu: 25.01.16 - klo:23:00 kirjoittanut salute »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1522 : 26.01.16 - klo:09:48 »
Kyllä ne ajan kanssa lähtee, älä huoli. Peset vaan syväpuhdistavalla niin kyllä ne siitä haalistuu.

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #1523 : 30.01.16 - klo:14:23 »
http://4.bp.blogspot.com/-z4j4nOXdG8M/U6L5ze8raVI/AAAAAAAAJvs/m1wb63b4TGY/s1600/tummat.jpg

Violetti suoraväri alkaa näyttämään loppumisen merkkejä, joten aika alottaa seuraavan värin suunnittelu ;D Tästä voi tulla kyllä aika iso projetki, mutta kokeillaan silti!
Elikkäs violetista pitäs päästä tollaseen vihreeseen mikä on ensimmäisenä tossa kuvassa. Kun teen värinpoiston tähän violettiin alta tulee pinkki (ainakin näin käy aina, kun vaalennan juurta ja värinpoistoa menee myös violetille osalle)... Miten ihmeessä mie teen siitä pinkistä sitten vihreen? ;D Useempi värinpoisto varmaan pitää tehdä? Vai mission impossible?
Ja osaako joku sanoa mitä väriä noissa hiuksissa olis voitu käyttää? Vähän liian sinertäviä vihreitä oon vaan nähny tai sitten ihan toisenlaisia "omenan" vihreitä jsp. Jos yhdistäs sellasta omenan vihreetä ja sinertävämpää?
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1524 : 13.02.16 - klo:15:10 »
^Mun kaverilla on mun mielestäni hyvinkin tuonsävyinen latvasto, hän käyttää Colormask Paintin Evergreen-sävyä. Pohja ei hänellä ollut mikään supervaalea. Itse kokeilisin yhden värinpoistonjälkeen jotain testiraitaa jo, ettei suotta tee montaa värinpoistoa jos sattuisikin toimimaan heti.

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #1525 : 19.02.16 - klo:17:52 »
Päädyin tilaamaan pari erilaista Manic Panicin vihreetä, saa nähdä miten käy :D. Mielellään tekisin vaan yhden värinpoiston, mut jos jää hiukset hirveen pinkiks ja lykkään vihreen siihen päälle niin pelkään ruskeeta lopputulosta :-\ Täytyyki vilkasta tota Evergreeniä jos se kävis sitte ylläpitoon :)
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Midnight

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1526 : 19.02.16 - klo:21:17 »
Kaapissa oottaa kaks purkkia Crazy Color Capri Blue:ta. Millää en enää muista mikä suoraväri ( sinine sekin oli) mitä päähäni ekan kerran heitin ja tykkäsin. Mietin sitten, kumpi Manic Panic ois parempi, Rockabilly Blue vai Midnight Blue?
Midnight Blue

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1527 : 23.02.16 - klo:10:00 »
Tässä muuten tosi kiva suomalainen blogi, jossa kuvia erilaisista suoravärjäyksistä, kannattaa tsekata!

http://misspiggyspearls.purkkimafia.fi/category/biozell/

Poissa Midnight

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1528 : 23.02.16 - klo:10:08 »
Onko noi Biozellin hoitavat sävytteet siis ihan vaan suoravärejä? En kaupassa kerennyt INCIä sen tarkemmin lukemaan, että oisin siitä kovasti viisastunut, mikä tuo on..
Millaisia kokemuksia teillä on noista sävytteistä?
Midnight Blue

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1529 : 23.02.16 - klo:11:06 »
Ne on sävyttäviä naamioita, kytännössä siis suoravärejä (koska eivät sisällä hapetetta).
Käyttäjäkokemuksia löytyy tästä ketjusta sekä Biozell-ketjusta.