Minäkin tulen tänne kyselemään vinkkejä vaaleanpunaisten latvojen ylläpitoon tummassa tukassa. Mulla on siis tumma pohjaväri, jota on useammalla kerralla raidoteltu/vaalennettu latvaa, joten se on selkeästi vaaleampi, sanoisin jotain 8-tasoa. Juuri on 6-tasoa, vähän sitä on siis pituuksissakin seassa. Viimeksi kampaajalla käydessäni sävytettiin sitten hiukset kylmän vaaleanpunaisella, ajatus oli saada aika varovainen lopputulos, joka näkyisi lähinnä vaaleassa osassa. Se näyttikin sitten niin kivalta, että tässä mietin voinkohan itse voimistaa tuota sävyä. Sävy on kylmä vaaleanpunainen, hieman jopa vivahtaa violettiin, mutta enemmän haluaisin sen pitää vaaleanpunaisena. Kampaaja neuvoi ylläpitoa varten KC:n color mask pearl shampoon ja hot pink paintin sekoitettuna hoitoaineeseen. Googlailin että tuolla hot pinkillä pitäisi kyllä saada reilusti kirkkaampi väri, mutta koska pohjaväri ei ole todella vaalea, siitä tulee herkästi todella lämmin. Miksaus johonkin violettiin varmasti auttaisi? Noi paint-purkit on todella pieniä, tulee kalliiksi jos yhdestä riittää 1-2 käyttökertaa jos haluaa voimakkaamman värin. Mikähän muu voisi tarttua? Mun hiukset taitaa olla turhan hyvässä kunnossa että suoravärit tarttuisivat kovin helposti, joten etsinnässä on mahdollisimman voimakkaan lopputuloksen antava tuote.