Täällä aika moni käyttelee suoravärejä varmasti, joten kokemuksia löytynee. Mikä on teidän mielestänne paras suoravärimerkki? Tietenkin tuo vaihtelee ihan sen värinkin mukaan, mutta jotain eroja varmasti löytyy.
Itse olen huomannut sen, että Igoran suoravärit kestävät käytössä huomattavasti pidempään kuin Goldwellin Colorancet. Samoin Igoran vaahto on kiinteämpää ja kermavaahtoisempaa kuin Colorancet, josta tuleva värivaahto on sellaista höttöisempää. Minusta silti tuntuu, että Coloranceissa on hieman enemmän pigmenttiä kuin Igorassa. Vaikka olen ostanut Colorancelta sävyjä, joissa on punaista (esim. 4-R) silti tuntuu, että se punainen todella näkyy siinä tummassa tukassani paremmin kuin esim. Igoran 4-68 (aivan ihana sävy muuten!), jossa on myös punaista jonkin verran.
Noista sävyistä lemppareitani ovat ehkä tuo jo mainittu Igoran 4-68. Igoran 4-0 on aika violettisävyinen ja kylmä sävy, ehkä vähän liiankin kylmä. Colorancen 4-R on tosissaan aika punainen, mutta tummuuttakin löytyy jonkin verran. Ihan hyvä sävy sekin. Nyt on kokeilussa ekaa kertaa Colorancen 4-G. Saa nähdä millainen lopputulos.