Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 766075 kertaa)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
Vs: Suoravärit
« Vastaus #30 : 27.02.06 - klo:23:29 »
Khyl näitä :) goldwell 10V löytyy sekä suoravärinä että kevytvärinä, crestol color gloss- värjäävä hoitoaine eli käytännössä suoraväriin rinnastettava, clairol (amerikasta saa, väreinä on kaikkia valkoisesta harmaaseen), igora jääkukka vaalea harmaa, igora taikakristalli edellistä vaalempi haalean violetin harmaa, fudge suoraväreissa whoter shade of pale vaalea sinivioletti jolla saa erittäin valkoisen tuloksen. Ja kannattaa tutustua esimerkiksi cutrinin hopeahoitoaineeseen, keep the color -sarjaa

Kiitos vinkeistä, Ice :) Onko noita Igoran suoravärejä myynnissä jossain, vai pitääkö tilata netistä? Entäs Fudget?

Korjasin lainauksen. -Luomo-
« Viimeksi muokattu: 09.07.07 - klo:15:22 kirjoittanut Luomo »

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #31 : 28.02.06 - klo:00:37 »
Kyllä niitä on myynnissä kampaamoissa. Itse olen Igoran suoravärejä ostanut sellaisista kampaamoista joissa on muitakin Shcwartzkopfin tuotteita myynnissä, ja olen myös tilannut netistä (Hairstorelta ja joku toinen paikka minkä nimeä en nyt millään muista)
Fudgeakin saa varmaankin myös jostain kampaamoliikkeistä ja Hairstorelta. (en tiedä mistä omani on ostettu koska siskoni toi sen minulle  :))
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Mirja

• Vieras
« Vastaus #32 : 28.02.06 - klo:02:13 »
Maahantuoja? Myydäänkö kampaamoista myös kotiin?
Olemassa olevaa ainetta vai jo historiaan siirtynyttä, kun niin vähän tuntuu löytyvän tietoa? Ainakin erittäin lupaava inci proteiineineen.

Mistä maahantuojan yhteystiedot?

Siirsin viestisi tänne suoraväri-ketjuun. T. Kikka
« Viimeksi muokattu: 03.03.06 - klo:19:37 kirjoittanut Kikka »

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #33 : 28.02.06 - klo:11:16 »
kuten calypso kertoi :)

Bembo, jollei tuon pahempaa reaktiota tule niin ihan miltä itsestä tuntuu, jos haluat käyttää niin käytä :) oireet voivat alkaa pahenemaan, jolloin sen kyllä itsessään tuntee milloin kannattaa lopettaa. Toisaalta oireet voivat myös hävitä kun keho kerkiää tottua aineisiin (kävi itsellekin joskus näinkin päin :))
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 28.02.06 - klo:21:17 »
Täällä aika moni käyttelee suoravärejä varmasti, joten kokemuksia löytynee. Mikä on teidän mielestänne paras suoravärimerkki? Tietenkin tuo vaihtelee ihan sen värinkin mukaan, mutta jotain eroja varmasti löytyy.

Itse olen huomannut sen, että Igoran suoravärit kestävät käytössä huomattavasti pidempään kuin Goldwellin Colorancet. Samoin Igoran vaahto on kiinteämpää ja kermavaahtoisempaa kuin Colorancet, josta tuleva värivaahto on sellaista höttöisempää. Minusta silti tuntuu, että Coloranceissa on hieman enemmän pigmenttiä kuin Igorassa. Vaikka olen ostanut Colorancelta sävyjä, joissa on punaista (esim. 4-R) silti tuntuu, että se punainen todella näkyy siinä tummassa tukassani paremmin kuin esim. Igoran 4-68 (aivan ihana sävy muuten!), jossa on myös punaista jonkin verran.

Noista sävyistä lemppareitani ovat ehkä tuo jo mainittu Igoran 4-68. Igoran 4-0 on aika violettisävyinen ja kylmä sävy, ehkä vähän liiankin kylmä. Colorancen 4-R on tosissaan aika punainen, mutta tummuuttakin löytyy jonkin verran. Ihan hyvä sävy sekin. Nyt on kokeilussa ekaa kertaa Colorancen 4-G. Saa nähdä millainen lopputulos. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #35 : 01.03.06 - klo:10:52 »
Parhaat suoravärimerkit on mielestäni Jean's Color (sitä on vaan vaikea löytää mistään) ja Fudge. Fudge vaan ei ole kovin riittoisaa. Nämä ovat mulla kestäneet parhaiten.

Igorasta en tykännyt. Kesto mulla oli surkea.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #36 : 01.03.06 - klo:11:40 »
Parhaat suoravärimerkit on mielestäni Jean's Color (sitä on vaan vaikea löytää mistään) ja Fudge. Fudge vaan ei ole kovin riittoisaa. Nämä ovat mulla kestäneet parhaiten.

Igorasta en tykännyt. Kesto mulla oli surkea.

Täysin samaa äänestän minä!

Ja kolmas hyvä on Crestolin shokkivärit. Pysyvät hyvin.

Jean's Coloria ei voita kyllä mikään.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #37 : 01.03.06 - klo:12:43 »
Mä liputan kans Jean's colorin ja Fudgen nimeen, loistovärejä löytyy molemmilta. Ja kun on fyrkat vähissä, kelpaa myös CP:n sykkivä punainen mainiosti.

Onko kellään kokemuksia Stargazerin suoraväreistä?
Tekisi mieli kokeilla jotain oikein räikeää punaista vaikka se ei välttämättä hennattuun tukkaan tartukaan.

Kiinnostaisi itseäkin tuo suoraväri. Törmäsin nettikauppaan, joka näitä myy ja punavärit kyllä houkuttelee!

http://www.honesty.fi/shop/advanced_search_result.php?keywords=hiusv%c4ri
« Viimeksi muokattu: 01.03.06 - klo:22:47 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Mirja

• Vieras
« Vastaus #38 : 03.03.06 - klo:19:40 »
Kerronpa nyt kokemuksiani tuosta goldwellin 6A:sta josta täällä on puhettakin ollut ja itsekin sitä mietin tuossa aiemmin että uskaltaako kokeilla. Kokeilin siis permanentattuun tukkaan ja toimi hyvin! Tuloksesta tuli aika tumma mutta kauniin värinen ja peitti hienosti haalistuneen punaisen...nyt vaan täytyy toivoa että pysyisi edes pari pesua...

Kumma juttu tapahtui tuossa värjätessä...vaahtoväri hieman kuumotti päänahassa muttei pahasti, mutta ilmeisesti sitä oli  tipahtanut kaulalle koska alkoi kutista äkkiä ihan mielettömästi ja rauhoittui vasta kovan vesi-ja saippupesun jälkeen. Tuohon kohtaan ilmestyi sen jälkeen pieni rakkula joka sitten lähti nopeasti pois kun laitoin kortisoni-voidetta...nyt mietin että oliko tuo jotain yliherkkyys-reaktiota ja uskaltaisko vaahtoväriä laittaakaan jatkossa päähän? Tosin päänahassahan ei oireilua juuri ollut... ::)

Huh, itse en ikinä enää koskisi mihinkään kosmeeettiseen tuotteeseen joka tekee iholle hetken altistuksen jälkeen rakkulan!

Suoravärin inceissä on paljon eroja, löytyy ilman sekä kera PPD:n, sekä hajusteilla kuin myös hajusteettomana.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 04.03.06 - klo:17:34 »
Osaiskohan kukaan sanoa, mistä Tampereelta sais Igoraa, Jean's Coloria tai Crestolia? Entä saako Fudgea muualta kuin Hairstorelta? Ihan hyvin olen kyllä Directionsilla pärjännyt, mutta joskus voisi kokeilla muutakin ihan huvikseen.

Mirja

• Vieras
« Vastaus #40 : 04.03.06 - klo:20:07 »
Blush kokeiluja?

http://www.creamiro.com/eugeneperma/blush.htm

Olen käyttänyt yhden pullon, josta yhden kerran pelkästään Blushia. Koostumus
oli juokseva geelimäinen eikä yhtä hoitava kuin esimerkiksi Sim Color +.
« Viimeksi muokattu: 04.03.06 - klo:22:53 kirjoittanut Mirja »

Mirja

• Vieras
« Vastaus #41 : 04.03.06 - klo:22:36 »
PAUL MITCHELL INKWORKS

"INKWORKS™ on uusi suoraväri Paul Mitchelliltä. INKWORKSin puhtaat ja vahvat väripigmentit yhdessä hoitavien kasviproteiinien kanssa kosteuttavat hiusta sekä korostavat kiiltoa. Tuloksena on intensiivinen ja hehkuva suoravärjäys, jollaista et ole ennen nähnyt!

INKWORKS sopii kaikille hiuksille ja koska INKWORKS-käsittelyssä ei käytetä hapetetta ja INKWORKS kiinnittyy hiuksen pintaa, on se hellävarainen hiuksille. Lopputulokseen vaikuttaa käsiteltävän hiuksen väri ja kunto, mutta tuloksena on aina kiiltävät ja elinvoimaiset hiukset! INKWORKS™ haalistuu hiuksista luonnollisesti ja kauniisti ajan sekä pesukertojen myötä.
INKWORKSiä kuten muitakaan Paul Mitchell®-tuotteita ei ole testattu eläimillä."

http://www.miraculos.fi/tuotteet

Kokemuksia?

Ulkomailla merkkejä piisaa:

http://www.beautymarket.es/peluqueria/001_tm_coloracion.php
« Viimeksi muokattu: 05.03.06 - klo:01:58 kirjoittanut Mirja »

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 05.03.06 - klo:00:40 »

Mirja

• Vieras
« Vastaus #43 : 05.03.06 - klo:01:56 »
ARICOLOR

"Käyttövalmis suoraväri ilman ammoniakkia ja hapetetta, joten se on ystävällinen hiuksillesi.

Sarjaan kuuluu 20 kirkasta ja näkyvää väriä.

Käyttöohje: 1. Poista väri / vaalenna hiukset kohdasta johon haluat Aricolor värin.

2. Pese hiukset shampoolla ja pyyhekuivaa ne.

3. Suojaa iho hiusrajoista.

4. Levitä Aricolor väriharjalla koko pituudelle ja kampaa hiukset huolellisesti.

5. Anna vaikuttaa 30 minuuttia normaalissa huoneenlämmössä. Lisälämpö abtaa intensiivisemmän ja kestävämmän värin.

Huuhtelu: 1. Tummat sävyt: Huuhtele ja pese shampoolla.

2. Vaaleat sävyt: Pelkkä vesipesu riittää. Aricolorin hellävaraisen koostumuksen ansiosta hoitoainetta ei tarvitse käyttää värjäyksen jälkeen. Aricolor värit kestävät noin 6-10 pesua, riippuen hiusten huokoisuudesta. Tummemmat sävyt kestävät usein pidempään kuin vaaleat sävyt.

Vinkki: Halutessasi yksilöllisiä sävyjä voit sekoittaa Aricolor värejä keskenään. Vaaleita sävyjä (Purple, White ja Silver) voi käyttää myös keltaisuuden poistoon hiuksista."

Kokemuksia?

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #44 : 05.03.06 - klo:11:19 »
Aricolorilla olen joskus värjännyt kaverin tukan sävyllä Rouge, joka oli sellainen hehkuvan kirkkaan punainen. Väri oli aika litkua ja sen levittäminen oli melko vaikeaa ja sotkuista. Hanskoista huolimatta mun kädet olivat aivan uskomattoman räikeän punaiset, eivätkä meinanneet millään vaalentua. Värjäsi myös päänahkan. Tarttui värjäämättömään vaaleaan tukkaan tosi hyvin ja kestikin jonkun aikaa. Harmi kun itselläni ei tuollaisille shokkiväreille ole juurikaan käyttöä, olisi mukava päästä joskus revittelemään.