Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 769859 kertaa)

Poissa Säde

• HAIRahtanut
Vs: Suoravärit
« Vastaus #330 : 22.02.08 - klo:13:17 »
Vivaa saa Lidlistä ainakin halvalla. En muista paljon maksaa.
Muusta juuri tuolla maksoi enemmän kuin muualla, taisi olla 4,99, kun muutamassa muussa paikassa on ollut alle tuon.

Kyllä täälläkin Viva maksaa Lidlissä enemmän kuin Säästöpörssissä. Säästöpörssissä siis 3,50€

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #331 : 22.02.08 - klo:13:24 »
Aijaa mun mielestä se oli halvempaa kun pikaisesti vilkaisin :-\

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 25.02.08 - klo:11:37 »
Onko kukaan kokeillut grazy coloria?
http://www.cybershop.fi/index.php?path=0,19,239

Kivoja shokkivärejä. Kiinnostaisi kestävyys ja laatu muutenkin.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa heidii

• Haiven
  • *
« Vastaus #333 : 25.02.08 - klo:20:05 »
minä olen värjänny muutaman kerran crazy colorilla.pysyi mulla hiuksissa hyvän värisenä noin pari viikkoa.hiuksiin mulle on tehty värinpoisto joten se voi vaikuttaa mulla kestävyyteen.kuitenkin vaihdoin merkin aricoloriin kun halusin kirkkaampaa punaista ja aricolorista löysin itselleni paremmat sävyt.hiukset mulla on hieman yli olkapäiden ja niihin upposi väriä noin 3/4 pullollista.ihan keskitasoa oleva suoraväri mielestäni.käyttäisin varmasti edelleenkin mikäli en olisi löytänyt aricoloria käyttöön.kokemustahan mulla on vain punaisista mutta kaverit ovat käytttäneet myös vihreää ja sinistä ja kehuneet ovat.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 27.02.08 - klo:15:29 »
Mikähän olisi hyvä suoraväri piristämään kulahtanutta kultakuparia? Olisiko Crestolilla tai Goldwellin Coloranceissa sopivaa? En halua missään nimessä mitään räikeää oranssinpunaista!

Mulla ei tunnu pysyvän tämä väri, johtunee siitä kun on vaalennus alla, sävy ikään kuin liukuu pois joka pesussa. Kestoväriä ei ole tarkoitus laittaa pariin kuukauteen, joten hyvä suoraväri hakusessa.

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #335 : 28.02.08 - klo:15:58 »
Värjäsin Vivan Color Mousse suoravärillä ruskeat hiukset mustiksi, ja tuli kyllä tosi nätti väri! kiva kiiltokin verrattuna ruskeisiin hiuksiin. Annoin vaikuttaa sen n. 2h, niin ei ainakaan ensimmäisessä pesussa lähtenyt väriä yhtään.
Only a vampire can love you forever

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #336 : 24.03.08 - klo:21:04 »

Onko esim.Hairstoressa tm.kampaamossa myynnissä mustaa suoraväriä?
 Katsonut olen hyllyt,mutta ei näy...
 Marketista olen löytänyt viva moussen joka on tosi huonoa(ei tartu)

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #337 : 24.03.08 - klo:22:05 »
Mikähän olisi hyvä suoraväri piristämään kulahtanutta kultakuparia? Olisiko Crestolilla tai Goldwellin Coloranceissa sopivaa? En halua missään nimessä mitään räikeää oranssinpunaista!

Mulla ei tunnu pysyvän tämä väri, johtunee siitä kun on vaalennus alla, sävy ikään kuin liukuu pois joka pesussa. Kestoväriä ei ole tarkoitus laittaa pariin kuukauteen, joten hyvä suoraväri hakusessa.

En tiedä kuinka tumma pohja sulla on tällä hetkellä, mutta tässä ois jotain vaihtoehtoja:
- Goldwellin vaahtosävyte, 7KG (kupari-kulta)
- Igora Duality 8-7 Copper Haze  (olen itse tykännyt Dualityistä, punasävyistä ei tosin kokemusta). Jos tää on yksinään liian vaalea tai kuparinen, niin voisi sekoittaa 50/50 Dualityn sävyn 7-5 (astetta tummempi kulta) kanssa. Tuolla 7-5:llä olen itse värjännyt 8-0:an kanssa sekoitettuna, ei minusta tummenna paljoa mutta on voimakkaan kultainen kyllä.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #338 : 26.03.08 - klo:15:35 »

Onko esim.Hairstoressa tm.kampaamossa myynnissä mustaa suoraväriä?
 Katsonut olen hyllyt,mutta ei näy...

Fudgella on, Igora kannattaa tarkistaa. Sebastianilla on myös ainakin ollut, isoja 300ml pulloja joita kannattaa koittaa ulkomailta bongailla :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #339 : 27.03.08 - klo:12:02 »

Missä Hairstoressa tai muualla muualla myydään Fudgea Pk-seudulla? ;)

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 27.03.08 - klo:12:09 »
^ Eikös sitä kaikissa ole? Ainakin Jumbon, muistaakseni myös Kampin Hairstoressa.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 28.03.08 - klo:13:19 »

En tiedä kuinka tumma pohja sulla on tällä hetkellä, mutta tässä ois jotain vaihtoehtoja:
- Goldwellin vaahtosävyte, 7KG (kupari-kulta)
- Igora Duality 8-7 Copper Haze  (olen itse tykännyt Dualityistä, punasävyistä ei tosin kokemusta). Jos tää on yksinään liian vaalea tai kuparinen, niin voisi sekoittaa 50/50 Dualityn sävyn 7-5 (astetta tummempi kulta) kanssa. Tuolla 7-5:llä olen itse värjännyt 8-0:an kanssa sekoitettuna, ei minusta tummenna paljoa mutta on voimakkaan kultainen kyllä.

Igorat kuulostavat oikein hyvältä, kiitti vinkistä! En ole noita ennen käyttänytkään, täytyykin lähteä ostoskierrokselle.  Mulla on noin 8-asteinen pää, eli varmaan tuo yhdistelmä 7-5 & 8-0 olisi paras ettei mene liian tummaksi.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 05.04.08 - klo:16:05 »
Hei, tietääkö kukaan mikä on crestol glossin vaalean beigen jälkeen tulevä sävy?Itsellä on voimakkaasti vaalennetut hiukset ja toi vaalea beige on ihan jees sävy,mut mietinkin vähän tummempaa beigeä.  Vai ootteko käyttäneet Vivaa hiekanvaaleaa vaalennettuihin hiuksiin. Vetääkö kovin tummaksi?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Stella

• Vieras
« Vastaus #343 : 11.04.08 - klo:21:08 »
Ostin ensimmäistä kertaa Viva Color Mousse vaahtovärin. Hiukseni ovat blondatut ja ostin värin 803 (hiekanvaalea). Huomasin kotona, että paketin kyljessä lukee, että tuote ei sovi vaalennetuille hiuksille :o. Uskallanko käyttää tätä?

Laitan tämä tännekin, jotta joku huomaisi tämän.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 11.04.08 - klo:21:46 »
^ Kyllä uskaltaa käyttää, mutta ei välttämättä tartu niin hyvin.