Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 766161 kertaa)

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
Vs: Suoravärit
« Vastaus #420 : 07.08.08 - klo:12:31 »
Goldwell Colorance Soft Color 8-G on loistotuote, taittoi hiuksista hienosti vihreyttä  :) Sit kun toi puteli on loppu vois kokeilla saman sarjan kuparia.

Poissa Katjes

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #421 : 07.08.08 - klo:20:51 »
Mä sain tosiaan Viva colour moussella ihan kivan värin, mutta näyttäis siltä, että ekassa pesussa lähti puolet. Toisessa varmaan sitten loputkin. Äh. Taitaa olla punavärin pitäminen ilman Elumenia turha toivo  ???

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 08.08.08 - klo:07:41 »
^ Kokeile Fudgea, se pysyy. Jos siis ihan kirkkaanpunaista haluat. Ja sitä suoraväriä hoitiksen sekaan myös.

Laitoin eilen tuon Viva Moussen suklaanruskean. Laitoin ensin värin ja päälle kyllä hoitista sitten. Tasoitti ihan kivasti väriä (punaisempaa, ruskeaa ja vaaleanruskeaa sekaisin kun väri kulahtanut), vaikkakin tuloksesta tuli läpikuultava vieläkin. Kuitenkin selkeästi parempi tulos verrattuna entiseen väriin. :) Ei kyllä sovi mun hiuksille noi vaahtosävyt kun ei tartu kunnolla mutta sävyn tasoitukseen sopivat.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #423 : 10.08.08 - klo:14:19 »
Mulla on vaalennetut hiukset ja nyt tekis mieli värjätä tumman ruskeiksi. Eli olisiko ihan ok vaan laittaa suoraväri kuin alkaa taas värjätä kestoväreillä? Mä käyn paljon uimassa, joten kloorivesi haalentaa tuon suoravärin varmaan aina nopeasti pois?

Poissa Katjes

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #424 : 10.08.08 - klo:14:39 »
Miiwa, harmi ettei tuota fudgea kai ole kuparisena.

Pidin eilen LV tehiksen ja colour moussen sekoitusta puolituntia päässä. Ehkä se aavistuksen kirkasti väriä, mutta ei kauhean näkyvästi. Latvoihin ei tartu kovin hyvin. On tuo silti varmasti parempi idea kuin sävyttävät hoitikset.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #425 : 11.08.08 - klo:21:21 »
No jep, täältä pohjoisemmasta päin ei saa Color Pulsea enää yhdestäkään liikkestä, kiersin epätoivoisesti kaikki kaupat joissa myydään hiusvärejä. Oli paras punaväri ja vielä halpakin :'( Mihinkäs väriin sitä nyt siirtyisi, mutsi suositteli suoraan siirtymistä mustaan väriin.. Igoran punaisia suoravärejä (ruby red yms) olen käyttänyt, mutta täältä niitä ei tietenkään saa mistään :(
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 18.08.08 - klo:17:47 »
Aha. Igora dualityn punainen suoraväri ei tarttunut tukkaan ollenkaan (alla haalistunut pinkki suoraväri). Taisi olla vika kerta ku noita kokeilen. :o
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 20.08.08 - klo:22:25 »
Tuskin ketään kiinnostaa, mutta nyt voin sanoo että parhaiten vaurioituneeseen hiukseen tarttuu crazy colorin suoravärit. Sen punaisella ku pistin niin ai että tuli hieno, tää pelasti mun päivän. Suosittelen muilleki, joiden tukka on räjähtäny vaalentamisesta eikä ota väriä tukkaan enää.  :-*

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #428 : 20.08.08 - klo:22:26 »
^Hei ainahan kiinnostaa, näitä juttuja varten tää foorumi on  ;D

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 04.09.08 - klo:15:37 »
Laitoin eilen colour moussen hiekanvaaleaa kuivaan blondi tukkaan melkein koko päähän paitsi taakse, laitoin vielä saman sarjan keskivaaleaa alas takahiuksiin, niin hyvä tuli ja annoin vaikuttaa melkein 2 tuntia.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 06.09.08 - klo:11:54 »
Osaisko kukaan sanoa, miten sais sekoittamalla semmosta syvän punaista väriä? Mun hiuksiin ei tartu tällä hetkellä muut kuin nuo crazy colorit, joten niistä ajattelin ainehtia jotain tummanpunaista sävyä. Ajattelin sekoittaa tuohon vermillion rediin, mutta mitä muita sävyjä siihen sitten laittaisi? Mustaa, lilaa?

Poissa Jeyzie

• Tukkaguru
  • It's better to burn out than to fade away.
« Vastaus #431 : 07.09.08 - klo:10:57 »
Mä oon yleensä karttanut noita Viva-suoravärejä, mutta nyt kun Pulsea ei enää ole, niin tulin kerran kokeilleeksi. Se punainen graniitti on aivan ässä sävy minulle. Joskus tulin laittaneeksi vaaleat raidat ja tulos sillä on tosi kiva, kun pohja on hiukan tummemman punainen ja raidat kirkaanpunaiset.  :-* Mii likes!
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 08.09.08 - klo:12:36 »
^Mulla kans on vaan positiivista sanottavaa sarjan punasävyistä. Ennen vanhaan kun olin vielä punatukka freesasin väriä yleisimmin just noilla.. Ja tuli kirkas tulos ja kestikin suoraväriksi hyvin.

Keskiruskeaa on kaapissa vielä, laitoin aiemmin kun värjäsin vaaleasta tummaksi sitä pohjalle ja teki vaaleanruskean ja tasaisen värisen tukan vaikka oli jonkin verran sävyeroja. Nyt värin ylläpitoa varten en ole vaan sopivaa sävyä löytänyt.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

mercurian

• Vieras
« Vastaus #433 : 17.09.08 - klo:16:24 »
En jaksanut koko ketjua kahlata läpi, mutta ehkä täällä joku osaisi neuvoa..?

Pitäisi saada hiuksiin musta väri, ja riittäisi kunhan pysyisi pari pesuväliä. Oma väri on sellainen tyypillinen suomalainen punaiseen taittuva maantienruskea, latvat tummemmat useamman mustan kestovärin jäljiltä. Hiuslaatu on liukas ja lasinen. Onkohan ihan toivoton ajatus saada tuohon tarttumaan väriä, ja minkä merkkistä kannattaisi kokeilla? Joskus vuosia sitten kokeilin mustaa liveä, joka yliajasta huolimatta tummensi hiuksia tuskin havaittavasti. Kestovärillä olen aiemmin värjäillyt, mutta lisää kestoväriä en haluaisi laittaa vaan tarkoitus olisi kasvattaa omaa väriä takaisin pikkuhiljaa.

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #434 : 17.09.08 - klo:17:02 »
Kohta 13 vuotta täyttävä kääpiömme haluaisi hieman sävytellä tukkaansa, mutta olen pistänyt vastaan hiusvärien "myrkyllisyydestä" johtuen. Ei siis puhettakaan, että antaisin sen vetää mitään ammoniakkikestoväriä päänahkaansa myöten, ;) mutta suoravärin tuputtelu pituuksiin ei nyt niin vahingollista liene. Mikähän suoraväreistä mahtaisi olla mahdollisimman mieto, lempeä ja armoillinen? Pysyvä lopputuloskaan ei näytä kauheasti merkitsevän... ;D
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.