Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 766948 kertaa)

Poissa Belle

• Tukkaguru
Vs: Suoravärit
« Vastaus #465 : 10.12.08 - klo:23:29 »
^ Kuulostaa hyvältä, huh helpotusta ei sitten ollutkaan ihan paniikissa tehty hutiostos. Jos kerran tummentaa reilusti niin varmaan tasoittaa mukavasti tätä mun tyven ja pituuksien värieroa :).

Poissa michli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • You came on your own, and that's how you leave
« Vastaus #466 : 13.01.09 - klo:15:48 »
Huom Crazy Color:in ystävät!!

Crazy coloria saa halvalla kun ostaa suoraan valmistajalta. Itelleni pömähti tänään postilaatikkoon 4 pulloa CC:tä värissä Pinkissimo, hintaan 12.80 euroa, noin viikko meni tulla. Valmistajalta saa myös halvempia yksittäispulloja, eikä suomeen tule toimituskuluja. Suosittelen!

http://www.renbow.co.uk/section.php?xSec=3

We tried so hard to understand, but we can\'t.

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #467 : 19.01.09 - klo:23:23 »
Värjäsinpä hiukseni ensimmäistä kertaa sitten... öö... en kyllä muista; ainakaan tässä nykyisessä kämpässä en ole sitä tehnyt ja muutettiin viime vuoden vappuna. :P Joka tapauksessa pistin tämän yllä mainitun Viva moussen päähäni, muttei tapahtunut juuri mitään. ;D Hiukan se ehkä taittoi inhoamaani luontaista punaista kiiltoa pois - mikä olikin oikein hyvä! Olisi pitänyt lueskella täältä tietoa etukäteen ahkerammin; ilmeisesti oli niin, ettei suoraväri oikein tartu värjäämättömään tukkaan. So what, I'm still a rock star... ;D
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #468 : 27.01.09 - klo:11:30 »
Hmm.. Onko siis tällä hetkellä ainoat markkinoilla olevat suoravärit viva color mousse ja kampaamosta goldwell soft color?

Heiii! Vedetääs takaisin, kuukletin ja löysin tällaisen kun Igora Duality -suoraväri. Täällä juureksissa ei kyllä ole kauheasti minusta mainintaa ko. väristä. Saako tätä vielä mistään? Ja millainen tämä väri on? Parempi kuin goldwellin mousse? Osaisiko joku suositella ei-punertavaa karamellin ruskeaa, n. 6 asteista?
« Viimeksi muokattu: 27.01.09 - klo:11:35 kirjoittanut Neriana »

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #469 : 27.01.09 - klo:12:30 »
^ Igora Dualityä oon kokeillut kerran. Omani hain paikallisesta kampaamokaupasta. Tosin olen melko varma, että sitruunastakin saa sitä, eikö niitä oo aika monella paikkakunnalla. Mun käyttökokemukset ei kyllä olleet kovin positiivisia. Väri ei tarttunut kunnolla ja peseytyi heti ekassa pesussa lähes kaikki. En ainakaan kovin hyvänä pidä hintaansa nähden, täällä se taisi maksaa jotain 16e.. Pieni puteli.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #470 : 27.01.09 - klo:12:49 »
Tänks! No mutta olisiko ehdottaa mitään toista suoraväriä? :) Ymmärtääkseni se joku igora vaahtoväri on ihan hyvää mutta myydäänkö sitä enää?

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #471 : 27.01.09 - klo:12:52 »
Kyllä mä sitä Igoran Color Glossia ostin tässä pari viikkoa sitten. Jos siis tarkoitit Neriana tuota. Tuo on just sellainen vaahtoväri. Ainakin Hairstoressa noita on myynnissä sekä netissä että liikkeissä.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #472 : 28.01.09 - klo:11:51 »
Joo igora color gloss. Mäkin ostin sitä eilen sävy Rio Janeiro (tms.) ja rahat meni kyllä hukkaan.. Se oli taas sellainen punainen ruskea vaikka väritupsussa näytti ihan ookoolta. Eipä ollut kauheasti vaihtoehtojakaan kun ruskeat oli sellaienn mustanruskea ja sitten tuo.

Täytyy varmaan vaan yrittää haalistella tätä syväpuhdistavalla ja sitten lätkäistä goldwellin kevytväri 6G tähän päähän..

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 28.01.09 - klo:12:26 »
^ Kyllä noita ruskeita on olemassa useaa eri sävyä ja tummuusastetta. Oliko se sun sävy Rio Samba (6.68) mahdollisesti? Mun mielestä tuo ainakin taittaa punaiseen ja on lämmin. Tuostahan on saatavilla esim. 6.0, jonka pitäisi olla neutraali. Kissojen ja koirien kanssa on kyllä munkin tullut haettua sopivia ruskeita ja harvasta oon sopivia löytänyt. Mutta viimeksi sellon hairstoressa oli kivasti sävyjä tarjolla. Mutta kun sopiva sävy on löytynyt, niin ei oo ollut punaista mielestäni lopputuloksessa.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #474 : 28.01.09 - klo:12:31 »
Joo just se Rio Samba. Tupsussa se näytti suht tavalliselta ruskealta. En tiedä miksi tuota 6.0 en sitten huomannut, näytti varmaan aika tummalta.. Kun sellainen karamellin/toffeen ruskea sävy on haussa. Siksi en ihan mitään mattaruskeaa haluaisi.

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #475 : 28.01.09 - klo:12:34 »
Onko tuo Goldwellin 6G sitten yhtään punertava? Ja onko sitä vaahtovärinä? Itse olen käyttänyt 6B:tä mutta se on punertava ja haluaisin myös jotain ei-punertavaa ruskeaa.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #476 : 28.01.09 - klo:12:40 »
Mä en ainakaan luota niihin tupsuihin, ennemmin katson numeroista sävykuvausta. Yksi hyvä apu on ollut esim. Ishmaelin listaukset täällä. Tuonhan mukaan toi 6.68 on joku tummanvaalea punainen "jotain".

Edit. mulla on tällä hetkellä viimeksi värjätty Igoran Vibrancen (ei suoraväri) sävyllä 7.65 (Keskivaalea kulta-kastanja) ja mun mielestä tää ei kovinkaan paljon punaista tuonut näkyviin, itse asiassa peitti edelliset hyvin. 

Edit 2. Hairstoren sivujen mukaan Vibrancessa tuo sävy 6.68 on tummanvaalea puna-kastanja.
« Viimeksi muokattu: 28.01.09 - klo:12:46 kirjoittanut Ulrika »

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #477 : 28.01.09 - klo:13:55 »
Joo niin olis munkin pitänyt mutta äkkiä kun piti saada joku niin..

Mulla on suoravärinä 7G goldwellilta ja se on mielestäni tosi kiva kullan ruskea sävy jossa ei ole yhtään punaista.
Se ei kuitenkaan tartu minulla kauhean hyvin ja nyt kun tukka on 6asteinen niin ei se näy ollenkaan. Siksi ajattelin ostaa kevytvärinä tuon 6G.n. En tiedä saako sitä vaahtona.

Kaiken järjen mukaan tuo 6G pitäisi olla kullan ruskea.

Yritän vaan nyt syväpuhdistavalla vaalennella tätä 6 asteista tukkaa. Onneksi tajusin tuon rio samban olevan punainen tarpeeksi ajoissa ja pesin sen heti pois. Punainen kun tahtoo jämähtää tukkaan, oli sitten kyseessä vaikka vaan suoraväri.

Jos kevytvärillä värjään niin varmaan käytän goldwellia. Minusta niillä on aina tullut hyvä väri.

Retro

• Vieras
« Vastaus #478 : 28.01.09 - klo:14:13 »
Hei Cray coloria käyttäneet! Ootteko pitänyt tuota ihan sen pakkauksessa lukevan ajan vai muhittaneet? Ostin tuon Coral redin ja tavoitteena olis kirkas oranssi (pohjana pari kertaa kuparilla värjätty värinpoistoreuhka)...  :)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #479 : 28.01.09 - klo:15:10 »
Mä laitoin siihen sekaan tehohoitoainetta ja annoin vaikuttaa 1-2h myssyn alla.