Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 769022 kertaa)

Valentine

• Vieras
Vs: Suoravärit
« Vastaus #510 : 26.04.09 - klo:18:57 »
Hmm, olen nyt sitten päättänyt muutaman viikon päästä vaihtaa kesähiuksiin, joihin tulisi saada suloisen vaaleanpunainen väri  ;D. Haen sellaista kylmää vaaleanpunaista, tässä aika hyvä kuva väristä:

Minulla on vaaleanpunaista suoraväriä ( Stargazer, Baby Pink) ja pinkkiä (Fantasy Color Gloss, Flamingo pink). Vaaleanpunainen näyttää ainakin purkissa liian lämpimältä, joten ajattelin sekoittaa sitä tuohon pinkkiin, joka on huomattavasti kylmempi. Lopputuloksena noiden sotkustahan olisi huomattavasti liian tumma väri, joten mietin että sotkuun voisi lisätä vielä silikonitonta hoitoainetta.

Mistä tiedän milloin väri on sopivan värinen, jotta lopputulos olisi suunnilleen sama kuin kuvassa?
Kuinka saisin mahd. saman värin hiuksiini ja pidennyksiin? Pidennykset ovat siis clip-onit ja aitohiusta, suht sama sävy kuin itselläni.
Onko vaaraa tämän näköisistä hiuksista  :P?

edit: okei, joo itselläni taitaakin olla vielä hiukan valkoista jäljellä, taidan sekoittaa siihen, kiitos paljon pispis vastauksesta : >>
« Viimeksi muokattu: 26.04.09 - klo:22:53 kirjoittanut Valentine »

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #511 : 26.04.09 - klo:21:55 »
^Tosiaan noita suoravärejähän voi sekoitella melko huoletta keskenään. Kylmää ja lämmintä kannattaa silti koittaa varoen, sillä yhteistuumin ne voivat saada melko kuraisen lopputuloksen. Ehdottomasti kannattaa kokeilla ensin pieni sekoituserä ja johonkin testitupsuun (jos malttaisit vaikka tekohiuksistasi pätkäistä vähän). Toi vaaleanpunainen on kyllä tosi hempeä, tulisi mieleen äkkiseltään että valkoisella suoravärillä voi laveerata, eli "laimentaa" värikylläisyyttä. Mut missähän niitä taas myytiin... ::) Jossain oon nähnyt.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 04.05.09 - klo:13:58 »
Osaisko joku verrata Stargazeria ja Crazy Coloria? Sottaako ne yhtä paljon, onko kestävyys samaa luokkaa?

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
  • Paranoiatar
« Vastaus #513 : 04.05.09 - klo:14:12 »
^Stargazer mun mielestä on paljon tiukemmin tarttuvaa kun Crazy Color. Stargazer oli musta ihan hyvän jämäkkää levittää, sotkeekin sitten ihan ultimaalisen paljon huuhdellessa ja pesujen yhteydessä, mulla päästää hiukset edelleen ihan mahdottomat määrät väriä hiuksia pestessä. Lavuaari näyttää aika mielenkiintoiselta, suihkussa en ole hiuksiani edes uskaltanut pestä.. Tosin mulla hiuslaatu on muutenkin sellanen että päästää väriä tosi paljon, en sitten tiedä miten käyttäytyisi muunlaisessa hiuslaadussa. Lisäksi oon alkanut Stargazerilla värjäyksen jälkeen nukkua hiukset nutturalla pään päällä, kun muuten on aamulla posket+hartiat+kaula ja lakanat ihan violetteja  ::) Mutta väri on edelleenkin hyvässä kunnossa vaikka vaihdoin punaisesta tumman violettiin pelkän suoravärin voimin, en ole kertaakaan edes lisännyt hoitoaineen seassa väriä mitä sai olla kerran viikossa tekemässä Crazy Colorin ja Igoran kanssa. Ja värjäyksestä alkaa siis pikkuhiljaa olla kolme viikkoa. Mulle tosta tuli kyllä ihan luottosuoraväri  :-*
1a Fi Punaiset, matkalla kohti BSL. Ainainen kosteutus päällä. <br />Iho herkkä, kesällä rasvoittuva, pintakuiva sekaiho.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 04.05.09 - klo:14:16 »
Huijui...  :o Kuulostaa scaryltä, mä kun oon jo pulassa ton Crazy Colorin kanssa kun se on värjännyt kylppärin lattian pysyvästi pinkiksi (se oli valkoinen ennen kuin käytin ekan kerran CC:tä). Fudgea käyttäisin mieluummin mutta kun se maksaa niin mansikoita ulkomailta tilattunakin.  :-[

Edit: Mä nyt kuitenkin tilasin tota Crazy Coloria kun ei se Renbow:lta suoraan tilattuna maksa juuri mitään. (12£/4kpl)  ;D
« Viimeksi muokattu: 04.05.09 - klo:17:27 kirjoittanut Mena »

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #515 : 11.05.09 - klo:09:45 »
Hmm.. Haluaisin ostaa tuote Goldwell Soft Color 10V.tä mutta jostain muistan lukeneeni ettei tätä saa enää? Kuitenkin pari viikkoa sitten kampaajalla minulle laitettiin tätä raitoja taittamaan.. Eli saako vai eikö? :D
« Viimeksi muokattu: 11.05.09 - klo:10:00 kirjoittanut Neriana »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #516 : 11.05.09 - klo:09:59 »
^ Kyllä tuota edelleenkin on löytynyt Goldwellin valikoimista. Tai siis ainakin mie oon löytänyt Hairstoresta ja meidän hyvinvarustellusta Prismasta.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 11.05.09 - klo:10:01 »
Okei kiitos, täytyykin sitten tänään käydä kahlaamassa tuo lähi hairstore läpi jos sieltä löytyisi.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 11.05.09 - klo:22:02 »
Huom Crazy Color:in ystävät!!

Crazy coloria saa halvalla kun ostaa suoraan valmistajalta. Itelleni pömähti tänään postilaatikkoon 4 pulloa CC:tä värissä Pinkissimo, hintaan 12.80 euroa, noin viikko meni tulla. Valmistajalta saa myös halvempia yksittäispulloja, eikä suomeen tule toimituskuluja. Suosittelen!

http://www.renbow.co.uk/section.php?xSec=3

Mä tilasin tuolta 4.5. ja tänään 11.5. tuli paketti perille. Ihanan halpaa ja nopeaa toimintaa. Oli pakattu kuplamuoviin ja tuli kirjeenä perille (= iso kirje postissa odottamassa -lappu).  :-*

Huomasin muuten että Crazy Color lähtee parhaiten pois lavuaarista fairylla ja hankaussienen karhealla puolella hinkkaamalla. Kokeilin samaa myös kylppärin lattiaan, lähti kyllä mutta ei paljoa auta kun joka pesun jälkeen on taas pinkki lattia.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 12.05.09 - klo:07:55 »
Jee löysin tuon goldwellin 10V värin. En ole aikaisemmin sitä huomannut ja syykin selvisi, pullossa ei ole samanlaista ''kuvaa'' kuin muissa pulloissa. Yrittivät taas tyrkyttää jotain väriä kaupan päälle ja nainen jo lähti hakemaan sitä. sanoin sitten napakasti että en kyllä sellaista tarvitse. Tympeästi myyjä laahusti takaisin ja tokaisi, että no se tekee yksinään sitten 12.40euroa. Huudahdin vielä lähtiessäni, että moi moi, ja en saanut mitään takaisin.. Heh.. No hairstore.

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #520 : 14.05.09 - klo:21:55 »
Oisko kellään tietoa, että onko millään merkillä suoraväriä, jonka sävy vastais color pulsen hulluttelevaa aprikoosia (iced apricot) ? Ostin joku aika sitten pari purkkia tuota pulsea, kun ale-korista vielä löysin. Tietenkään sitä ei enää mistään löydä, kun on poistettu myynnistä :/ Ihastuin tuohon sävyyn ja nyt tahtoisin jotain vastaavan väristä.
2b M iii

Valentine

• Vieras
« Vastaus #521 : 15.05.09 - klo:12:04 »
Onko hiusten lämpimyyserolla väliä, kun värjätään suoraväreillä? Omat hiukseni ovat kylmemmät kuin pidennykset ja tasainen väri pitäisi silti saada aikaan. Lopetin nyt jo hop. sh:n ja ha:n käytön + pesin syväpuhdistavalla ja kyllä näistä hiljalleen se kylmyys katoaa, mutta en tiedä ehtiikö riittävästi... Siksi mietinki, että laitanko näihin kevyen vaalennuspesun hapete + hoitoaine yhdistelmällä, vai jatkanko samalla tyylillä, kun keskiviikkona pitäisi värjätä...?

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #522 : 15.05.09 - klo:16:59 »
^Riippuu millä olet seuraavaksi värjäämässä? Jos kylmäksi, niin sitten ne jo valmiiksi kylmemmät tulee kylmiksi ja lämpimimmistä saattaa tulla hieman likaisen värisiä jos kyseessä on vaaleat keltaiset hiukset. Ilmeisesti olet nyt kuitenkin värjäämässä jollain värillä? Ainahan se vaikuttaa jos pohja ei ole tasainen. Tuskin sillä on paljoa merkistystä jos olet laittamassa liilaa tai punaista? Mitä puhtaamman vaalea pohja sitä parempi suoravärillä tulee.
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #523 : 15.05.09 - klo:18:56 »
Juu, siis ylempänä olevan kuvan vaaleanpunaiseksi olisin värjäämässä. Omat hiukset ovat tosiaan n. 12 asteiset vaaleat ja pidennykset 613. Suunnilleen sama vaaleustaso, mutta tosiaan lämpimyydessä eroa.

Poissa Jeyzie

• Tukkaguru
  • It's better to burn out than to fade away.
« Vastaus #524 : 19.05.09 - klo:13:31 »
Huomasin muuten että Crazy Color lähtee parhaiten pois lavuaarista fairylla ja hankaussienen karhealla puolella hinkkaamalla. Kokeilin samaa myös kylppärin lattiaan, lähti kyllä mutta ei paljoa auta kun joka pesun jälkeen on taas pinkki lattia.

Mä hinkkaan ne pois aina mäntysuovalla ja juuriharjalla yleensä kaikki kaakeliosat sitten kerralla, niin tulee niitäkin pestyä säännöllisesti.

Oon kylläm ollut hirmutyytyväinen Crazy Coloreihin!  :l Viimeaikoina on tullut sekoiteltua Vermillion Rediä ja Fireä.
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!