Oon tässä tehnyt pientä vertailua noiden suoravärien kanssa. Crazycolorit päästää väriä ihan hirveenä ja ne jämähtää kaakeleihin ja kaikkiin pintoihin kuin tauti. Edellisen kämpän kylppäri oli hyvän aikaa (varmaan vieläkin) lattiasta haalean pinkki suihkun kohdalta + niitä länttejä mitä sattui lentämään muualle. En varmaan tuon takia enää koskaan viitsi käyttää näitä. CC myöskään ei mun mielestä oo niin hoitavia, jättää tukan karheammaksi (tosin se hoitavuus on varmaan muissa silikonien illuusio

) eikä kiiltoa anna oikeestaan yhtään.
Crestolin suoravärit on hyvänä kakkosena (vähän turhan kalliita vaan), Stargazerin väri on mielestäni parasta. Runsaat pigmentit, silottaa hiusta ja pysyy hyvin ainakin co-pesuilla. Ja olin yllättynyt, että sillä viimeksi käyttämälläni sävyllä sai ihan tumman/syvän punaista. Muiden sarjan värit ovat jääneet tosi shokkiväreiksi.
Vaahtosuoraväreistä mä en jostain syystä tykkää. Varsinkin ne goldwellin colorancet kuivattaa tukkaa ja jättää semmoisen samean kalvon. Lisäksi kuluu tosi nopeesti pois, ja liian pitkällä vaikutusajalla tummenee sit taas liikaa. Viva color taas ei tahdo tarttua kovin hyvin ja huuhtoutuu nopeasti pois.
Tässä mun kokemukset.

Vielä kiinnostaisi directionsin ja manic panicin värit kokeilla.
Tuon stargazerin hyvän käyttökokemuksen jälkeen ei tee enää mieli palata kestoväreihin ollenkaan.
Edit. Löysin jonku ihan megahyvän värikartan, missä on yleisimmät suoravärit vertailtu vierekkäin. Tällaista oon kyllä kaipaillut!
http://www.hairdyegallery.co.uk/Gallery-allcolours.html(tottakai ovat vain suuntaa-antavia kuitenkin)