Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 766977 kertaa)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
Vs: Suoravärit
« Vastaus #615 : 11.03.10 - klo:23:00 »
^okei, kiitos taas kerran :D

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #616 : 12.03.10 - klo:03:07 »
Jos tuolta Renbowlta tilaisi 4 purkkia eri sävyisiä värejä, saisiko ne silti 12 punnalla? Vai pitääkö olla 4 kpl samaa väriä, jotta halvemmalla lähtisi? Ja onkohan millaiset toimitusajat heillä?

Alkoi itseäänkin kiinnostamaan kun on ollut Crazy color jo muutaman vuoden käytössä  :)

|Piija

• Vieras
« Vastaus #617 : 12.03.10 - klo:08:21 »
^ Ne 12£ pitää tosiaan olla samaa väriä. Yksittäin 4£/kpl hintaa.  :) Toimitusajat on nopeita, itselläni on tullut tilaus 1-3 viikossa.
« Viimeksi muokattu: 12.03.10 - klo:08:23 kirjoittanut |Piija »

Poissa leben

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ou nou!
« Vastaus #618 : 12.03.10 - klo:11:15 »
Uusi löytö! Pitääkin testata tilata Renbowsta punaista suoraväriä..  :ts
1b M ii n.66cm huijausmitalla. Hiuksissa nyt: Elumen RR@all /shokkivärit-Impulsiivinen shoppailija-

Blogini: http://meikkimonsterinmaailma.blogspot.com/

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #619 : 12.03.10 - klo:20:50 »
Juuri kun piti tilata tuolta, shop is currently unavailable >:(

Poissa leben

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ou nou!
« Vastaus #620 : 12.03.10 - klo:20:58 »
Juuri kun piti tilata tuolta, shop is currently unavailable >:(

Just! meikäläisen tuuria!!   0_0
1b M ii n.66cm huijausmitalla. Hiuksissa nyt: Elumen RR@all /shokkivärit-Impulsiivinen shoppailija-

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 13.03.10 - klo:10:51 »
Tulipahan äsken ihan hyvä oppitunti suoravärin tarttuvuudesta  ::) Aloin levittämään seosta päähän kunnes tajusin, että hei hanskat unohtu... Nyt on kädet pinkit, ohimo pinkki ja selkä pinkki  ;D Toivottavasti tarttuu myös hiukseen.

Poissa leben

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ou nou!
« Vastaus #622 : 13.03.10 - klo:13:31 »
Tulipahan äsken ihan hyvä oppitunti suoravärin tarttuvuudesta  ::) Aloin levittämään seosta päähän kunnes tajusin, että hei hanskat unohtu... Nyt on kädet pinkit, ohimo pinkki ja selkä pinkki  ;D Toivottavasti tarttuu myös hiukseen.

Mä olen kanssa kerran aloittanut värjäyksen ja siinä vaiheessa kun piti väriä alkaa käsin levittämään, tajusin ettei ole hanskoja. Sormenpäät punertui ihanasti...  :ts

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #623 : 13.03.10 - klo:20:51 »
^ Joo mitä hellempi väri, sen helpommin iho värjääntyy..
Itse oon ostanut paikallisesta halpamarketista (löytötavaratalosta) sellasia muovipussikerttishanskoja 50kpl nippu 1,50e. Kun suoraväreissä ei tuu hanskoja mukana, tai jos tulee niin 1 pari.

Oon ihan  0_0 yllättyny et tuolta renbowin sivuilta sais tilattua noita crazy coloreita suoraan.. wuhuu! Toivottavasti kauppa saadaan pian toimintakuntoon. Tähän asti 2plo + postarit (4e) cyberistä on maksanut mulle 18e! Käytän puolipulloa kuukaudessa ja jos saisin noin halvalla niin ehkä raaskisin jatkossa pitää väriä koko kuukauden säväyttävämpänä ja värjätä 2vkon välein :)
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

|Piija

• Vieras
« Vastaus #624 : 14.03.10 - klo:09:54 »
^ Tuolla tosiaan on todella halpaa, asiakaspalvelu ei vain pelaa yhteydenotoissa ollenkaan.  :( Tilaan silti jatkossakin tuolta sillä hyviä tilauksia on ollut ( jos yhtä ei lasketa ) ja edullista on.

Suoravärit itselläni lähtevät käsistä pois jos pesee kädet heti levittämisen jälkeen todella lämpimällä vedellä ja käsisaippualla hangaten kovasti. Onneksi ei ole hanskat kovin monesti unohtunut... Seinistä ym. saa pois kloridilla suhteellisen hyvin. Vinkkinä säästämiseen: vinyylihanskoja saa 100kpl 6€:lla ebaysta, samoin suihkumyssyjä parilla eurolla. ( Voi käyttää useammin kuin kerran, ihmeellisen kestäviä ovat )

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 14.03.10 - klo:16:32 »
^kuinka kauan annatte suoravärin muhia ja kuinka kauan väri kestää? :) Kunpa kauppa jo tulisi kuntoon, tukka on kamalan värinen eikä huvittaisi kalliita kampaamosuoravärejä nyt tällä välin ostella...

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 14.03.10 - klo:16:51 »

^Vähän fiiliksestä riippuen 1-2 tuntia olen muhitellut suoraväriä. Kesto on niin kiinni hiuslaadusta, että sitä on vaikea arvioida, mutta joka pesussahan tuo haalistuu.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #627 : 14.03.10 - klo:16:55 »
Itse annan värin vaikuttaa 2-4 tuntia, riippuu miten keksii tekemistä, mutta ainakin 2h. Hyvin tuntuu väri kestävän, mutta kerran viikossa pesutahdilla ei se kauheasti ehdi kuluakaan  :) toisaalta oma hiuslaatuni on karhea, ehkä se imeekin paremmin värejä itseensä? Sitten vasta kun tukka on selvästi enemmän oranssi kuin punainen, huomaan että nyt pitäisi värjätä taas  :D yleensä siinä menee jotain 1,5 kuukautta. Ei ihan kahta kuitenkaan.

Vaikuttaako latvojen huono kunto siihen, että väri pysyy niissä eri tavalla kuin miltei juuressa? Tottakai shampoo kuluttaa eniten päätä myöten olevien hiusten väriä, mutta tarttuuko suoravärit yleensäkin paremmin huonokuntoisempaan hiukseen?

|Piija

• Vieras
« Vastaus #628 : 14.03.10 - klo:16:57 »
Minä annan vaikuttaa värin 1-5 tuntia ihan fiiliksistä riippuen sekä suihkun yhteydessä laitan hoitoaineen sekaan silloin tällöin ja annan vaikuttaa sen 5-15min. Näin väri pysyy kirkkaanpana. Suoravärihän haalistuu joka pesussa jonkin verran, mutta sekin kerrostuu kuten kaikki värit ja pysyy näin pidempään riippuen tietenkin hiuslaadusta.
« Viimeksi muokattu: 14.03.10 - klo:16:59 kirjoittanut |Piija »

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 14.03.10 - klo:17:01 »
Okei, eli sitä saa sitten ihan reilusti muhitella. Hyvä idea tuo hoitoaineen sekaan laittaminen, itse kun hoitoainetta pidän joka pesussa 1-2 tuntia ;)

Willothewisp, kyllä se latvojen kunto vaikuttaa ainakin itselläni. Ellu katosi latvoista jotka ovat nyt ihanan ( :-X) pinkit, ja suoravärinaamio tehoaa kaikkialle muualle paitsi latvoihin. Kohta napsaisemaan vaivalla kasvatetut latvat pois huonon kunnon takia, ehkä sitten värikin pysyy :)