Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 766173 kertaa)

|Piija

• Vieras
Vs: Suoravärit
« Vastaus #660 : 20.03.10 - klo:17:43 »
^^Luultavasti haalistaa väriä jonkin verran ja permiksen jälkeen varmaan imaisee väriä tavallista hanakammin, mutta kun käytössä on nimenomaan suoravärit ja värinä punainen, jossa haetaankin intensiivistä tulosta niin ei varmastikaan mitään värikatastrofia tapahdu  :)

Näin itsekin ajattelin, että ei pitäisi mitään kamalaa tapahtua. Haalistumiseen olen varautunut ja antaa hiusten ollakin muutaman päivän ihan "luonnollisessa" tilassa, sitten vasta alkaa tehis/öljy & väri muhitteluja tekemään.

Koska tilasit? Itse tilasin viikko sitten, mitään ei vieläkään ole kuulunut... :-\
[/quote]

Tilasin muistaakseni miltei 2 viikkoa sitten, joten kannattaa odotella kyllä ne sieltä tulevat.  ;) Yleensä tuo on 1 - 2,5 viikkoa riippuen paljon.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #661 : 20.03.10 - klo:17:49 »
^no hyvä, sitten ei aihetta huoleen :D

|Piija

• Vieras
« Vastaus #662 : 21.03.10 - klo:09:19 »
Etsin ystävälleni oranssia suoraväriä, eikä itselläni ole kokemusta oranssista joten kumpihan näistä mahtaisi olla lähimpänä TÄLLAISTA sävyä: Coral Red ( joka kuvassa näyttää oranssihtavalta, itse kallistuisin tämän kannalle ) vai Orange.

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #663 : 21.03.10 - klo:10:31 »
Minunkin näyttöni antaa ymmärtää että tuo coral red on oranssisempi kuin tuo orange. Mutta tuon tupsukuvan perusteella ei välttämättä osaa sitten sanoa lopullista tulosta. Kysy ystävältäsi, että haluaako hän enemmän punavivahteisen oranssin (orange) vai enemmän keltavivahteisen oranssin (coral red).

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #664 : 21.03.10 - klo:12:58 »
|Piija Minkälainen pohja (oma väri) ystäväsi hiuksissa nyt on?
Oon käyttänyt molempia noista edellä mainituista sävyistä. Ne on molemmat siis oransseja, mutta kuten Paka-08 sanoi, on orange punaisempi oranssi ja Coral red keltaisempi oranssi. Sanoisin että suurinosa oransseja tavoitteleva tykkäisi enemmän orangesta? Mutta oma luottosävyni on Coral red. Saatan kuitenkin välillä sekoittaa Coral rediin hiukan orangea.

Orange on vaaleaan pohjaan hyvinkin tälläinen http://www.cybershop.fi/files/UserPictures/84093948.jpg
Ja Coral red http://www.cybershop.fi/files/UserPictures/1052--021.jpg
Itse laitan coral rediä vaalean kuparisen keston päälle, joten ei ole noin sähäkkä, joskaan ei kulahda koskaan pahaksi.
Molemmat kuvat on hieman mielestäni korostuneet salamavalossa

ps. avattaressani näet hiukseni coral redillä värjättyinä ;)
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

|Piija

• Vieras
« Vastaus #665 : 21.03.10 - klo:14:47 »
^ Kaverillani on aivan blondit hiukset ja nyt laittoi oranssin kevytkestovärillä joku viikko-pari sitten. Haluaa ylläpitää suoraväreillä tuota oranssia joka on paljon saman sävyinen kuin Coral Red kuvasi, joten uskon sen olevan oikea väri hänelle.  :) Kiitoksia kuvista, ne selvensivät todella paljon!

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #666 : 23.03.10 - klo:13:09 »
Renbown paketti saapui, ja vaikka en vahvistanut ensimmäistä tilausta ja peruutin sen, sain siltikin kaksi neljän putelin pakettia! Äh, no onneksi ainakin on nyt väriä. Ei vain olisi ollut varaa maksella (oli maksu silti mennyt tililtä, vahvistuksen puuttuessakin)...
Kysymys on vain se, että miten suoravärit tarttuu lattiaan ja onko keinoa suojata lattiaa jos tarttuu? Meillä on vasta uusittu, aika karhea erittäin vaaleanharmaa kaakelilattia. En haluaisi sävyttää sitäkin ::)

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #667 : 23.03.10 - klo:13:26 »
^ Sanomalehti suojaa hyvin, jotkut suoravärit tarttuvat todella ärhäkästi lattiaan ja saumoihin.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #668 : 23.03.10 - klo:13:27 »
^^ No levityksen ajaksihan voi lattialle tietenkin nakella kerroksen sanomalehtiä, mutta huuhdellessakin väri tuntuu jokseenkin tarttuvan lattiaan ja saumoihin ( kokemuksella ainakin samantapaisesta ellei samanlaisesta lattiasta kuin teillä..). Mulla tuntui jäävän cyclamen sellaisena haaleamman pinkkinä pitkin lattioita, seiniä ja suihkuverhoa.. Seinistä lähti kun tajusi huuhdella heti ne roiskeet veks, ja suihkuverhosta samalla lailla. Lattiasta jämähtänyt väri tuntuu lähtevän parhaiten Johnsonin saunan tehopesulla ja kevyellä hankauksella.
Varoituksen sana viime värjäyskerrasta.. mulle jäi huuhtelun ja sen jälkeisen pesun jälkeen selkään hieno kolmion mallinen pinkki jälki siitä valumavedestä. Kannattaa siis todellakin huuhdella ne enimmät värit polvillaan ja pää melkein lattiassa kiinni.. säästyy suurimmilta roiskeilta ja muun kropan värjäytymisiltä. ;)
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #669 : 23.03.10 - klo:13:48 »
Mä kurkkasin tonne renbowin sivuille ja klikkailin tuotteita ostoskoriin.. Lähdin pois ja tulin joskus illalla uudestaan. Ne aikaisemmin klikkaamani tuotteet oli yhä ostoskorissa, ilman rekisteröitymistä. Miten voi muuten olla että noilla ei oo ollenkaan postareita tuolla?? Tukkuhinnoilla väriä ja yhdenkin saa jo ilman postareita.. too good to be true.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

|Piija

• Vieras
« Vastaus #670 : 23.03.10 - klo:14:18 »
^ Se on totta, että heillä EI ole postareita, sitä he selittivät jollain värin tuottamis jutulla tms. Olen onnistuneesti tilannut useamman kerran ja tilaan vastaisuudessakin tuolta.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #671 : 23.03.10 - klo:15:00 »
^^ No levityksen ajaksihan voi lattialle tietenkin nakella kerroksen sanomalehtiä, mutta huuhdellessakin väri tuntuu jokseenkin tarttuvan lattiaan ja saumoihin ( kokemuksella ainakin samantapaisesta ellei samanlaisesta lattiasta kuin teillä..). Mulla tuntui jäävän cyclamen sellaisena haaleamman pinkkinä pitkin lattioita, seiniä ja suihkuverhoa.. Seinistä lähti kun tajusi huuhdella heti ne roiskeet veks, ja suihkuverhosta samalla lailla. Lattiasta jämähtänyt väri tuntuu lähtevän parhaiten Johnsonin saunan tehopesulla ja kevyellä hankauksella.
Varoituksen sana viime värjäyskerrasta.. mulle jäi huuhtelun ja sen jälkeisen pesun jälkeen selkään hieno kolmion mallinen pinkki jälki siitä valumavedestä. Kannattaa siis todellakin huuhdella ne enimmät värit polvillaan ja pää melkein lattiassa kiinni.. säästyy suurimmilta roiskeilta ja muun kropan värjäytymisiltä. ;)

Siis tiivistettynä, saako sen värin kokonaan pois karheista ja vaaleista kaakeleista jos kuuraa heti kun roiskuu?
En halua tulla kuristetuksi oman äidin toimesta... ;D

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #672 : 23.03.10 - klo:15:11 »
Joo, kyllä se ainakin mulla on lähtenyt. Kai se lähtee muillakin aineilla, mutta mä olen kokenut ton parhaimmaksi myrkyksi värien ja kaikenlaisen sonnan poistamiseen. ;D Viimeistään auttaa siinä vaiheessa kun antaa hetken vaikuttaa ja sitten hinkkaa harjalla tai sienellä.
Ja btw, mäkin värjäsin äiteen suihkutiloissa viimeksi. En tullut kuristetuksi.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #673 : 23.03.10 - klo:15:16 »
^danke schön! Eli kunnon aineet valmiiksi ja ei kun värjäämään :D

Poissa leben

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ou nou!
« Vastaus #674 : 23.03.10 - klo:20:38 »
^danke schön! Eli kunnon aineet valmiiksi ja ei kun värjäämään :D

Ai sulle tuli jo värit postissa? Mä vielä odottelen tuskastuneena omiani.

Mulla on vanha suihkuverho jonka ajattelin levittää lattialle värjäämisen ajaksi suojaamaan lattiaa. Hiukset kannattaa tosiaan huuhtoa pää alaspäin kontillaan tai vastaavassa asennossa, niin ei selkä värjäänny ikävästi.  :)
1b M ii n.66cm huijausmitalla. Hiuksissa nyt: Elumen RR@all /shokkivärit-Impulsiivinen shoppailija-

Blogini: http://meikkimonsterinmaailma.blogspot.com/