Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 766985 kertaa)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
Vs: Suoravärit
« Vastaus #705 : 14.04.10 - klo:23:24 »
^ellutan itsekin mutta yritän säästää rahaa pidentämällä juuren värjäysväliä suoravärien avulla ;)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #706 : 16.04.10 - klo:16:15 »
Renbown hiusvärit tuli (Crazy Colorit siis)! Tilasin kaksi Orange-sävyä. Yllätyin, että on 200 ml pulloissa, riittoisaa, yleensä suoraväriä on se 100 ml. Näyttääpä todella oranssiltakyllä :D Mutta värin ylläpitoon sopinee mainiosti, sekoittelen hoitoaineen joukkoon kerran viikossa ja muhittelen. Raportoin sitten miten hyvin tuo pysyy mulla. (Ensi viikolla hennaan ja piristän sen sävyä tuolla Orangella.) Seuraavaksi meinaan tilata Vermillion Rediä ja sekoittaa sitä Orangen kanssa. Pisteet tuolle liikkeelle kyllä! Mielettömän halpaa ja tulee kotiovelle!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #707 : 16.04.10 - klo:17:03 »
Mikä ihme siinä on kun teillä pysyy Fire käsittelemättömissä juurissakin? Onko itselläni vialliset juuret? :D Väri ei edes kunnolla tartu vaikka viimeksikin pidin 4~ tuntia, ja huuhtoutuu jo huuhteluvaiheessa pois varsinkin niskan yläpuolelta kokonaan. Missä vika, tämän piti olla keino venyttää juuren värjäystä ja säästää rahaa >:(

Jos sinulla on vain niin sileä ja liukas tukka ettei väri tartu kunnolla? Entä pesetkö miten usein hiuksesi?

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #708 : 16.04.10 - klo:17:27 »
^on kyllä sileä ja liukas juurista, ehkä siinä syy? Pesen hiukset n.3krt viikossa O&H shampoolla. Muhittelen joka kerta mutta välttelen hoitiksen valumista juuriin...

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #709 : 16.04.10 - klo:17:38 »

^Onnistuisikohan sitten et värjäisit Ellulla pelkän juuren tiheämmin ja pidät suoravärillä yllä latvojen väriä?
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #710 : 16.04.10 - klo:17:40 »
^niin se kai on pakko :-\ Ellutus kun vain on niin kallista ettei siksi huvita tyveä niin usein värjätä. Ensi kerralla ellutan kolmannen kerran koko pään, siitä eteenpäin vain juuret...

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #711 : 16.04.10 - klo:19:52 »
^on kyllä sileä ja liukas juurista, ehkä siinä syy? Pesen hiukset n.3krt viikossa O&H shampoolla. Muhittelen joka kerta mutta välttelen hoitiksen valumista juuriin...

Hmm, monet ovat sanoneet OH shampoon olevan kovin pesevä, ehkä sen takia värikin lähtee helpommin? Yhdessä vielä liukkaan tukan kanssa. Kokeile sulfaatittomia shampoita, ne auttavat väriä säilymään edes hivenen paremmin  :)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #712 : 25.04.10 - klo:21:57 »
Joku joka on käyttänyt directionsin ja crazy colorin suoraväriä ! Onko näissä mitään suurta eroa? Onko tuo crazy color kuinka luirua verrattuna directionsiin joka on aika paksua? Onko väri yhtä vahvaa, pigmenttistä? Siis kestääkö yhtä hyvin tukassa.( kuinka se sanotaan  :D )

Mun tekisi mieli ostella tuota crazy coloria kun on halvempaa kuin directionsin suoraväri. Mä en ole koskaan elämäni aikana tilannut mitään ulkomaisesta nettikaupasta ja sen lisäksi arveluttaa se että jos se tuote ei sitten olekaan yhtä hyvä kuin tuo directionsin väri..  ::) Arveluttaa koko tilaaminen kun tuntuu niin hämärähommalta jotenkin tai sitten oon vainoharhainen..

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #713 : 25.04.10 - klo:23:24 »
^Silloin, kun itse värjäsin punaiseksi, niin tykkäsin enemmän tuosta Crazy colorista. Pysyvyyskin oli parempaa CC:llä, kuin Directionsilla. Toisaalta oma kokeiluni jäi vaan pariin kokeiluun Directionsilla. Crazy coloria käyttelinkin sitten jatkuvasti ja kyllä pysyi tyvessäkin, että latvassa  :ts

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #714 : 26.04.10 - klo:08:46 »
Mikä ihme siinä on kun teillä pysyy Fire käsittelemättömissä juurissakin? Onko itselläni vialliset juuret? :D Väri ei edes kunnolla tartu vaikka viimeksikin pidin 4~ tuntia, ja huuhtoutuu jo huuhteluvaiheessa pois varsinkin niskan yläpuolelta kokonaan. Missä vika, tämän piti olla keino venyttää juuren värjäystä ja säästää rahaa >:(
Ei sun juurissa taida olla mitään vikaa, mulla oli sama juttu silloin kun olin punapää. Piti laittaa ensin punaista kestoväriä tyveen ja sen jälkeen vasta suoravärikin tarttui.

Joku joka on käyttänyt directionsin ja crazy colorin suoraväriä ! Onko näissä mitään suurta eroa? Onko tuo crazy color kuinka luirua verrattuna directionsiin joka on aika paksua? Onko väri yhtä vahvaa, pigmenttistä? Siis kestääkö yhtä hyvin tukassa.( kuinka se sanotaan  :D )
On suuri ero, ainakin mun päässä Directions ei pysynyt kuin 1-2 pesua ja Crazy Color tuplasti kauemmin. Directions kyllä sotkee vähemmän, tai siis lähtee helpommin irti kaakeleista kuin CC. CC jämähtää kivasti saumoihin ja tosi vanhaan kaakeliin (= värjäsi koko kylppärin lattian pinkiksi, kohta on vuosi viimeisestä CC-käsittelystä ja edelleen tarkkasilmäinen huomaa että lattia punertaa) mutta uudemmasta kaakelista lähtee nätisti irti. Seinästä ei sitten mitään toivoa lähteä irti jos sinne on roiskunut pisara.  ::) Silti jos nyt värjäisin kirkkaan punaiseksi hiuksia niin valintani olisi Crazy Color.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #715 : 26.04.10 - klo:19:36 »
^näin vähän ajattelin. Varmaan teen ensi kampaamokeikan jälkeen itse tyven värjäystä jonkin aikaa, nyt ei voi venyttää kun pakko päästä kampaajalle muutenkin napsaisemaan latvoja :P (selityksiä, selityksiä...)

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #716 : 27.04.10 - klo:18:35 »
Onko tuo Liven Duo Intense suoraväri lopetettu kun sitä oli Vapaa Valinnassa muutama purkki ja hintaan 2.5€? Aikaisemmin otin sävyn Exciting Chocolate, mutta se oli liian punertava. Nyt löysin vielä tuon yhden purkin Gorgeous Gold Brownia, osaako kukaan sanoa mimmonen sävy tuosta tulee? Vaikka suurta vahinkoa tuskin tapahtuu, kun pesussa lähtee pois.

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #717 : 27.04.10 - klo:20:27 »
Onko joku käyttänyt Crazy colorin Vermillion rediä? Minkäväristä sen pitäisi olla kädelle tursotettuna? Minulla on viime kesästä jäänyt kaksi pulloa ja nyt ajattelin käyttää, mutta kädelle puristettuna se on sellaista ei punaista. Ruskeanoranssia ehkä :D Pitäisikö sen olla selkeästi punaista, eli onko nuo menneet vanhaksi tai jotain? En enään yhtään muista itse minkälaista tuon pitäisi olla (taino oranssiin taittava punainen tuo on hiuksissa, mutta..).
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #718 : 29.04.10 - klo:20:16 »

Voiko suoraväriä käyttää kuiviin hiuksiin ja sitten pestä pois suihkussa? Niin kuin kestovärin kanssa tehdään... ???

|Piija

• Vieras
« Vastaus #719 : 29.04.10 - klo:20:45 »
^ Voi levittää kuiviinkin, ei välttämättä kuitenkaan levity niin tasaisesti kuin kosteisiin. Miten itse vain tykkää laittaa, itse välillä laitan kuiviin ja välillä taas pyyhekuiviin hiuksiin.