Mun Crazycolorit tuli.. Ja pakko sanoa että ei koskaan mikään väri ei ole sotkenut yhtä paljoa!! Kaunis on väri (Fire), mutta kun märällä tukalla datailin tukka roikkuen tuolin selkänojan yli, muunmuassa lattian muovimattoon jäi haalea punainen läntti, joka ei lähtenyt pois vaikka miten jynssäsin.
Lisäksi pesin etutukkaa lavuaarissa aamulla ennen muotoilua, niin koko lavuaari oli punainen, eikä edelleenkään loput haaleat punaiset lähde pois

En oikeasti tiedä miten uskallan pestä tätä tukkaa ekan kerran, mulla on kermanväriset kaakelit (tosin vaaleanpunaiset tällä hetkellä..) ja jo väriä pois pestessä mun piti juuriharjalla jynssätä koko ajan ettei punainen pääse vielä pahemmin tarttumaan.
Olin myöskin nukkunut kuivien hiusten päällä viime yönä, ja mun käsivarressa on nyt punainen läntti, joka lähti vasta kuorinnalla pois

Edes Elumenilla ei ole ollut samanlaista sotkevaa efektiä.. Normaalisti olen käyttänyt Igoran Action Painttia, joten lähinnä noihin tuota Crazycoloria vertaan. Onko muilla ollut samanlaista sotkua tuon kanssa?