Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 766154 kertaa)

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
Vs: Suoravärit
« Vastaus #720 : 07.05.10 - klo:21:37 »
Onko joku käyttänyt Crazy colorin Vermillion rediä? Minkäväristä sen pitäisi olla kädelle tursotettuna? Minulla on viime kesästä jäänyt kaksi pulloa ja nyt ajattelin käyttää, mutta kädelle puristettuna se on sellaista ei punaista. Ruskeanoranssia ehkä :D Pitäisikö sen olla selkeästi punaista, eli onko nuo menneet vanhaksi tai jotain? En enään yhtään muista itse minkälaista tuon pitäisi olla (taino oranssiin taittava punainen tuo on hiuksissa, mutta..).

Minä ainakin olen kyseistä sävyä käyttänyt, ja kyllä se on itsellänikin suorastaan ripulilta näyttänyt. Ehkä minäkin olen käyttänyt vanhaksi menneitä versioita?  :D mutta tukassa tuli oranssiin taittava punainen, että eiköhän ne toimi kuitenkin vaikka rusehtavalta näyttää. Kun Vermillion rediä laitoin yksinään tai Firen kanssa sekoitettuna, tuli selvästi oranssi punainen. Mutta kun sotkin mukaan vielä vähän violettia, niin omasta mielestä lopputuloksessa oli selvästi ruskeaa sävyä. Kaikki muut sanoivat että näen omiani  :D sekoitussuhteet taisivat olla huonot... Tai omat silmät. :o
Käytä ihmeessä jos väri näyttää hiuksissa mielestäsi hyvältä! Pulloissa on parasta/käytä ennen päiväys, siitähän voit tarkistaa ovatko menneet vanhaksi.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #721 : 07.05.10 - klo:21:48 »
Mun Crazycolorit tuli.. Ja pakko sanoa että ei koskaan mikään väri ei ole sotkenut yhtä paljoa!! Kaunis on väri (Fire), mutta kun märällä tukalla datailin tukka roikkuen tuolin selkänojan yli, muunmuassa lattian muovimattoon jäi haalea punainen läntti, joka ei lähtenyt pois vaikka miten jynssäsin.
Lisäksi pesin etutukkaa lavuaarissa aamulla ennen muotoilua, niin koko lavuaari oli punainen, eikä edelleenkään loput haaleat punaiset lähde pois :o En oikeasti tiedä miten uskallan pestä tätä tukkaa ekan kerran, mulla on kermanväriset kaakelit (tosin vaaleanpunaiset tällä hetkellä..) ja jo väriä pois pestessä mun piti juuriharjalla jynssätä koko ajan ettei punainen pääse vielä pahemmin tarttumaan.

Olin myöskin nukkunut kuivien hiusten päällä viime yönä, ja mun käsivarressa on nyt punainen läntti, joka lähti vasta kuorinnalla pois :P Edes Elumenilla ei ole ollut samanlaista sotkevaa efektiä.. Normaalisti olen käyttänyt Igoran Action Painttia, joten lähinnä noihin tuota Crazycoloria vertaan. Onko muilla ollut samanlaista sotkua tuon kanssa?
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

KaroL

• Vieras
« Vastaus #722 : 07.05.10 - klo:22:58 »
^Joo. Musta väri tahrii myös tehokkaasti ja sitä irtoaa vielä useamman pesun jälkeen vaatteisiin ja tyynyyn. Tahrat ovat kummallisen monivärisiä, välillä vihreitä ja joskus jotain violetin tapaista jne. Oikein kivan näköisiä kylppärin seinissä tai paitojen kauluksissa. ::) Jos Elluun verrataan niin mustasta Elumenista ei ole jäänyt mihinkään tahroja ja värjäysroiskeetkin ovat lähteneet kaikilta pinnoilta huuhtomalla.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #723 : 07.05.10 - klo:23:00 »

Huh mun oli tarkoitus tilata Crazy coloria ylläpitoväriksi, mutta taidan jättää väliin kun tuosta värjäämisestä on täällä useampaan kertaan valitettu. En uskalla ottaa riskiä, että pilaan vuokrakämpän uudet laatoitukset. Ellutarhat oon saanut sentään pois lattiasta ja seinistä, mutta välillä tuntuu että saumoihin jää häivähdys vaaleanpunaista.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #724 : 08.05.10 - klo:09:59 »
^meillä lähti valkoisista ja karheista kaakeleista Crazy Colorit kloriitilla :) saumoista myös. Siihen asti että pesee kloriitilla niin on toki vaaleanpunaiset saumat.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #725 : 08.05.10 - klo:15:34 »
^Kiitos vinkistä, voisi käydä ostamassa lisää kloriittia.. Ihana väri, mutta taitaa jäädä viimeiseksi kerraksi tämä tilaaminen :( Nimim. olisipa vuokrakämpässäni tummat kaakelit.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #726 : 08.05.10 - klo:15:36 »
Vessan pyttyyn tarkotettu geelimäinen domestos toimii paremmin se jää kivasti siihen kaakelin pintaan eikä tule roiskeita vahingossa vaatteille tai iholle sen koostumuksen takia ja pieni määrä riittää.
Helppo rätillä pyyhkiä tai suihkulla vaan suikuttaa pois.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #727 : 10.05.10 - klo:22:43 »
pakko tulla hehkuttamaan uutta onnistunutta suoravärimuhitusta.  ;D
Ihan kokeilun vuoksi ostin joskus stargazerin golden flame värin ja vähän aikaa sitten värjätty tukka näyttää aivan ihanan kirkkaalta ja "uudelta".
Mun mielestä mun väri ei edes ollut mitenkään haalistunut mutta tän suoravärin jälkeen tuntui että olisin ollut ilman värjäystä kauan! ihana ihana väri  :l Just sellanen kun pitikin tulla, tosi kirkas.
Värin pysyvyydestä en osaa sanoa mutta oletan että on aika hyvin samanlainen kun kaikilla muillakin suoraväreillä.
Harmi vaan että en tätä vakikäyttöön viitsi ottaa sen takia kun tulee kalliimmaksi kuin muut suoravärit.
Pullokin on aika pieni.
Crazy coloria oon nyt ajatellu tilata sitten ( kuukausien päästä? ) kun pääsen eroon nykyisestä suoraväri varastosta  ;)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #728 : 14.05.10 - klo:13:19 »
Kuinka usein pistätte suoraväriä tukkaan värin ylläpitämiseksi? Musta tuntuu että enään ei riitä se että kerran viikossa pistää suoraväri-hoitis sekoitusta. Kyllä mä sen tiedän että punainen haalistuu aivan älyttömän nopsaa, mutta ennen oon sävytellyt paljon harvemmin ja mun mielestä väri on ollut kirkkaampi  0_0. Vai oonko vaan ennen tottunut haalistuneempaan väriin ja nyt kirkkaampaan.. Kuitenkin mun mielestä tää väri on pysynyt suht samanlaisena koko ajan. Ei ymmärrä  0_0

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #729 : 14.05.10 - klo:16:01 »
^Punainen on hankala ja osa vaan haalistuu paljon nopeammin. Punapäänä ollessa huomasin, että jos suoravärin alla oli punainen kestoväri ei haalistumista tapahtunut ihan yhtä nopeaan tahtiin. Kannattaa myös ihan suosiolla pestä punaisella tukalle tarkoitetulla shampoolla, pitää väriä paremmin yllä kui suoraväri-hoitsikka sekoitus kerran viikossa.

Stargazerin värit ei myöskään ole niitä parhaita, parempaa tulosta saa Manic Panicilla ja vielä parempaa Special Effects Dye (mm BeeUnique myy).

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #730 : 23.05.10 - klo:12:10 »
Kirjoitin tuonne hiusten vaalennusketjuun ongelmastani ja siihen liittyen tiedustelisin, että miten tehokas esim. Crestolin sävyttävä hoitoaine helmenvaalea on taittamaan hiuksissa esiintyvää vaalennuksesta syntynyttä keltaisuus-oranssisuutta? Hiukseni raidoitettiin kauttaaltaan vaaleilla raidoilla ja koska pituuksissa oli kerrostuneena tummaa sävyä ja useammalta vuodelta, niin raidoista tuli enemmänkin vaaleanruskeaan-lievästi punaiseen taittuvan sävyisiä. Hiusteni seassa on myös täysin vaaleita raitoja, jotka tosin jäävät mielestäni liikaa "piiloon". Olen kuullut tuosta Crestolista vain kehuja ja kysynkin, että auttaisiko tuo helmenvaalea värihoito taittamaan hiusväriä kylmempään suuntaan vai osaatteko suositella jotain muuta tuotetta? Haluaisin raidoistani enemmän puhtaan kylmän vaaleita, ei kultaisuuteen taittuvia.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #731 : 26.05.10 - klo:13:02 »
Nyt tuli sitten ensimmäinen crazy color tilaus suoraan renbowlta.. Molemmat pullot auki ja toisesta puolet paketin pohjalla. Jee..
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #732 : 26.05.10 - klo:13:11 »
^ Hui, tosi harmillista  :-\ Oon kauan tässä jo pohtinyt että pitäis tilata crazy coloria kun on reippaasti halvempaa kuin se mitä nyt käytän, mutta koska pelkään jotenkin tilata nettikaupoista ja varskinkin ulkomaalaisista oon lykännyt tuota tilausta jo pitkään. Nyt taidan jättää kokonaan tilaamatta ja tyydyn siihen hitusen kalliimpaan mutta turvalliseen vaihtoehtooni.  ;D

|Piija

• Vieras
« Vastaus #733 : 26.05.10 - klo:13:15 »
^^ Tosi huono tuuri ollut.. Renbow on siitä vielä todella huono, kun valittaminen/korvausvaatimukset on turhia nimin. kokeiltu on ja monesti kun ottivat 2x rahat ja lähettivät yhden paketin vain. Tuonne ei tunnu saavan millään yhteyttä, ei s-postitse eikä soittamalla...

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #734 : 26.05.10 - klo:13:20 »
Onko mitään muuta paikkaa mikä myy suht edullisella hinnalla tuota crazy coloria?