Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 765709 kertaa)

|Piija

• Vieras
Vs: Suoravärit
« Vastaus #735 : 26.05.10 - klo:13:37 »
^ Tietääkseni ei ole yhtään Renbow:n hintatasolla myyvää eli 4£/kpl tai 4kpl/12£. Hairsupermarketissa 4.95£/kpl.

Itse olen tilannut todella todella monesti onnistuneesti renbow:lta juurikin noita 4kpl paketteja, mutta kun tilasin kaverilleni yhden purkin, oli se valitettavasti pursunnnut kuplamuovikirjeen sisään.. Samoin myös ensimmäisellä kerralla tuo rahaongelma, mutta voin kyllä sanoa että enemmän positiivisia kokemuksia ja jatkossakin tilaan tuolta, jo hinnankin vuoksi..

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #736 : 26.05.10 - klo:13:44 »
Eikös ihan cybershopiltakin löydy noita crazy coloreita? Muistaakseni hintaa oli 7,50€, ei mun mielestä mikään kamala hinta kun ei tule mitään postikulujakaan.. :)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #737 : 26.05.10 - klo:14:18 »
Kyllä cybershopissa postarit tulee päälle.
Mä laitoin niille palautetta että teippais ees ne pullot jatkossa.. Aijon kyllä ens tilauksenkin vielä tehdä suoraan renbowlta, jos silloinkin on vuotanut niin mietin sitten taas sitä cyberiä.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #738 : 26.05.10 - klo:14:20 »
^Hieman OT, unohdin mainita että jos ostaa siis suoraan kaupasta. Heh. ;D

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #739 : 26.05.10 - klo:15:05 »
Sain kampaajalta kaupanpäällisiksi Fudgen Paintbox- suoravärin, kirkkaanpunaisen jonka nimeä en muista. Millaista tuo on verrattuna Crazy Coloreihin?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #740 : 26.05.10 - klo:15:12 »
^ Ei niin kirkas kuin Crazy color ja valuu parissa pesussa pois. Mä käyttelin tota joskus ja aina se jäi haaleaksi vaikka piti olla muka ihan kirkkaan punaista.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
« Vastaus #741 : 26.05.10 - klo:15:24 »
No huh!! Jaa että huono asiakaspalvelu renbowlla?! Lähettivät heti spostia takaisin että lähettävät ilmaiseksi uudet pullot :)
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #742 : 26.05.10 - klo:16:20 »
^ Ei niin kirkas kuin Crazy color ja valuu parissa pesussa pois. Mä käyttelin tota joskus ja aina se jäi haaleaksi vaikka piti olla muka ihan kirkkaan punaista.

No höh. Ehkä siksi antoivat kaupan päälle... :D

|Piija

• Vieras
« Vastaus #743 : 26.05.10 - klo:17:32 »
No huh!! Jaa että huono asiakaspalvelu renbowlla?! Lähettivät heti spostia takaisin että lähettävät ilmaiseksi uudet pullot :)

No oho! Minä kun olen yrittänyt soittaakin sinne tuloksetta ja lähettänyt joskus ainakin 10 s-postia, enkä saanut edes vastausta takaisin, saatika rahoja  ::) Mutta hienoa jos ovat tsempanneet asiakaspalveluun, tai sitten minulla on ollut huonoa tuuria.

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #744 : 26.05.10 - klo:18:26 »
Osaisko joku pikaisesti kertoa, onko crazy color millaista koostumukseltaan verrattuna fudgen paintboxiin? FP:stä tykkäsin erittäin paljon juuri tuon geelimäisen ja valumattoman koostumuksen vuoksi, mutta nyt haluaisin kokeilla muitakin suoravärejä. Olisi ihanaa, jos joku osaisi vastata :)
2b M iii

Poissa Luscious

• Tukkaguru
« Vastaus #745 : 26.05.10 - klo:19:02 »
^Ei herran jumala mitä laiskuutta! Asiaa kysellään ja vastataan vain pari kommenttia ylempänä!

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #746 : 26.05.10 - klo:19:32 »
^Ei herran jumala mitä laiskuutta! Asiaa kysellään ja vastataan vain pari kommenttia ylempänä!
Ööh.. Missähän kohti tuommoisesta puhuttu? Värin kestävyydestä kyllä puhuttiin, mutten kyllä missään huomattu mainittavan millaista tuo aine itsessään on: Lirua vaikko paksumpaa?
2b M iii

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #747 : 26.05.10 - klo:19:38 »
^joo taitaa olla jollain huono päivä  ::) missähän koostumuksesta puhuttiin vai? Minäkään en sellaista kohtaa näe. Olisi mukava jos joku kertoisi  :3 Ja lukisi ajatuksella viestejä ennen kommentointia.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
« Vastaus #748 : 26.05.10 - klo:20:23 »
Oho  :-X Pyydän anteeksi.
Crazy color on todella paksua geeliä koostumukseltaan.
« Viimeksi muokattu: 28.05.10 - klo:09:45 kirjoittanut Luscious »

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #749 : 28.05.10 - klo:11:00 »
Ok. Kiitoksia vastauksesta. Onneksi on hieman paksumpaa ainetta. Laitoinkin jo eilen tilauksen renbowille. Tilasin crazy colorin sävyt fire ja vermillion red. Jos niistä jompikumpi olisi kiva :)
Luscious, sinähän tilasit myös ko. puljusta värit? Kuinkas kauan toimituksessa meni?
2b M iii