Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 766073 kertaa)

Poissa Jadele

• Hiushörhö
Vs: Suoravärit
« Vastaus #75 : 01.04.06 - klo:15:28 »
No niin vein sitten värin takaisin ja oli mennyt huonoksi siksi oli sammaleenvihreä.
Sain hieman kalliimman eri sarjan suoravärin tilalle sävyltään kupari. Laitoin sitten tänään testitupsuun väriä ja tuli ihan kirkkaan oranssi. Ostin toisen värin Kuparinpunainen ja siitä tuli kirkkaan punainen :-\ En kyllä uskalla omiin raitoihin laittaa.
Mistä ihmeestä löydän värin joka olisi kaunis kupari ei oranssi tai punainen?

Lähinnä sellainen kuin Riiggiksellä uusissa kuvissa raidat.
« Viimeksi muokattu: 01.04.06 - klo:15:30 kirjoittanut Jadele »

Mirja

• Vieras
« Vastaus #76 : 01.04.06 - klo:17:49 »
Luontaistuotekaupoissa, Sokoksilla ja Stockmannilla myytävässä Changes-sarjassa on kuparisia sävyjä.

rolla

• Vieras
« Vastaus #77 : 04.04.06 - klo:14:28 »
Wellan viva .. pitikö laittaa kuiviin vai kosteisiin hiuksiin?

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
« Vastaus #78 : 04.04.06 - klo:14:35 »
Eihän tuolla Vivalla ole periaatteessa väliä. Kuiviin tulee intensiivisempi tulos, mutta märkiin levittyy helpommin + ainetta menee vähemmän.
( Näin omien kokemusten mukaan siis. )
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1

Poissa Lintunen

• Haiven
  • *
« Vastaus #79 : 06.04.06 - klo:09:34 »
Hmm.. Mulla on ikuinen ongelma suoravärien kanssa, latvat ja pituudet imee aina enemmän väriä kuin juuresta alkaen n.15cm pituinen pätkä hiuksistoa. Ei auta vaikka laittaisi ensin hoitoainetta latvoihin taikka levittäisi värin vasta myöhemmin latvoihin. Sama juttu ihan perus-suoraväreillä, viva-sävyvaahdolla, crestolin color glossilla tai muilla sävyttävillä hoitoaineilla.. Muuten kyllä suoravärit toimii oikein hyvin, ei vaan ole kivan näköistä kun latvat&pituudet on tummemmat ja/tai eri sävyiset punaiset kuin päälliosa.
Ideoita? ???

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #80 : 08.04.06 - klo:12:37 »
Tällainen tyhmä kysymys suoraväreistä, kun yleensä AINA laitan tehohoidon sekaan suoraväriä, niin ei kai se suoraväri vaan vie tehohoidon tehoja? Ei siis kyllä siltä ole koskaan tuntunut, mutta mietin vain tänään (joo, mulla on tylsää). Vai voinko huoletta pistää suoraväriä tehiksen joukkoon aina vai pitäisikö joskus pitää paussia?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 08.04.06 - klo:13:42 »
Tällainen tyhmä kysymys suoraväreistä, kun yleensä AINA laitan tehohoidon sekaan suoraväriä, niin ei kai se suoraväri vaan vie tehohoidon tehoja? Ei siis kyllä siltä ole koskaan tuntunut, mutta mietin vain tänään (joo, mulla on tylsää). Vai voinko huoletta pistää suoraväriä tehiksen joukkoon aina vai pitäisikö joskus pitää paussia?

Minä olen tehnyt näin vaikka kuinka kauan, enkä ole ikinä huomannut mitään eroa lopputuloksessa (olen sitten laittanut suoraväriä sekaan tai en). Eli en usko, että vaikuttaa.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 10.04.06 - klo:22:56 »
Minulla on mustat hiukset ja olen jostain lukenut,että suoraväriä voisi vaikka joka pesussa lisätä hoitoaineen sekaan syventämään väriä?
Olen ajatellut tuota viva colour mousse suoraväriä mustana.
Säilyykö väri purkissa jos käyttää vain silloin tällöin?
 :)

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #83 : 11.04.06 - klo:16:42 »
Minuakin kiinnostaisi tuo suoravärin lisääminen hoitoaineeseen, kysymys on vain hieman eri. Eli voisiko tehdä valmiin hoitoaine+suoravärisekoituksen ja pitää sitä sellaisenaan jossain putelissa, vai kannattaisiko aineet pitää erillään ja joka kerta sekoittaa uusi satsi?
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #84 : 11.04.06 - klo:19:18 »
Minuakin kiinnostaisi tuo suoravärin lisääminen hoitoaineeseen, kysymys on vain hieman eri. Eli voisiko tehdä valmiin hoitoaine+suoravärisekoituksen ja pitää sitä sellaisenaan jossain putelissa, vai kannattaisiko aineet pitää erillään ja joka kerta sekoittaa uusi satsi?

Mielestäni kannattaa joka kerta sekoittaa uusi satsi. Eikä se niin hankalaa ole. Laittaa eka kämmenelle hoitoainetta, sitten päälle suoraväriä ja sekottaa ne siinä keskenään ja länttää hiuksiin ;D

Ja onko Viva Color Moussella mustaa suoraväriä vai? :o
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Mirja

• Vieras
« Vastaus #85 : 11.04.06 - klo:20:43 »
Hmm.. Mulla on ikuinen ongelma suoravärien kanssa, latvat ja pituudet imee aina enemmän väriä kuin juuresta alkaen n.15cm pituinen pätkä hiuksistoa. Ei auta vaikka laittaisi ensin hoitoainetta latvoihin taikka levittäisi värin vasta myöhemmin latvoihin. Sama juttu ihan perus-suoraväreillä, viva-sävyvaahdolla, crestolin color glossilla tai muilla sävyttävillä hoitoaineilla.. Muuten kyllä suoravärit toimii oikein hyvin, ei vaan ole kivan näköistä kun latvat&pituudet on tummemmat ja/tai eri sävyiset punaiset kuin päälliosa.
Ideoita? ???

Olin viime vuonna laittamassa kampaajalla Sebastianin Colourshines by Cellophanes-suoravärin. Kampaaja laittoi juuriin perusruskeaa Coffee Beania sekä kirkkaan keltaista,  pituuksiin pelkkää keltaista. Tuloksena oli tasatummat hiukset.

Saman jekun voi toteuttaa kotonakin: Esim. Sim Color +:n Choco Brownin ja
Goldin sekoitusta juuriin ja pelkkää Goldia pituuksiin.

http://www.sim.fi/color/color.html

"Hiustyölistalla", jos vielä joskus Changesia jostain yhytän, on saman kokoeileminen Felicialla ja Allamandalla.

ttp://img301.imageshack.us/img301/1015/1changesuusi1kk.jpg

« Viimeksi muokattu: 11.04.06 - klo:20:50 kirjoittanut Mirja »

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 11.04.06 - klo:23:15 »
Ja onko Viva Color Moussella mustaa suoraväriä vai? :o

Oli ainakin tossa syksyllä vielä. Tosin mun hiuksiin se tarttui tosi huonosti. Juuriin ei ollenkaan. :-\
1c M ii, tjsp

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
« Vastaus #87 : 12.04.06 - klo:09:19 »
Mulla sitten taas kävi sykkivän punaisen + kuohuvan kuparin sekoituksella niin, että juurikasvuun väri jämähti. :) Nyt se on aika lailla haalistunut, mutta ei se oma väri vaan noista aluista tunnu paljastuvan..
Pidin kyllä aika pitkän aikaa, tunnin ainakin.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 12.04.06 - klo:14:38 »
ARICOLOR

"Käyttövalmis suoraväri ilman ammoniakkia ja hapetetta, joten se on ystävällinen hiuksillesi.

Sarjaan kuuluu 20 kirkasta ja näkyvää väriä.

Vinkki: Halutessasi yksilöllisiä sävyjä voit sekoittaa Aricolor värejä keskenään. Vaaleita sävyjä (Purple, White ja Silver) voi käyttää myös keltaisuuden poistoon hiuksista."

Kokemuksia?

Hyviä tuotteita ovat mulla on mm. tuota valkoista ja hopeaa.Hyvin auttaa es. keltaisuuden poistoon.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
btw..joku uutuus,äsken hs törmäsin..
Igora Duality 9½ - 1 crystal ice
Schwarzkopf
Kaksisosainen intensiivinen suoraväri. Väriosa: Uudenlainen, suuren määrän väropigmenttejä sisältävä väri antaa hiuksille kauniin värin ja loistavan kiillon. Suojaosa: Peittää hiuspinnan hoitavilla polymeereillä ja suojaa hiusrakennetta B6-vitamiinin avulla. Coating Technology antaa hiuspinnalle suojan, vastustamattoman kiillon ja pidemmän, jopa 15 pesukertaa kestävän lopputuloksen.

100 ml
« Viimeksi muokattu: 12.04.06 - klo:14:40 kirjoittanut Silver »
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 13.04.06 - klo:09:24 »
Mun lasimaiseen hiukseen suoravärit tarttuu huonosti ja lähtee parissa pesussa pois. Voinko saada värin pysymään päässä kauemmin, jos värjään samalla värillä useampana päivänä peräkkäin eli tahallaan kerrostan väriä hiukseen? Kevyt- tai kestoväriä en halua käyttää, kun ne kuitenkin vaurioittavat hiusta. Käytössä Wella Viva Color Mousse 7.0 keskivaalea.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.