Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 766155 kertaa)

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
Vs: Suoravärit
« Vastaus #825 : 20.11.10 - klo:19:42 »
Kokeilin tunnin pitää tuota Biozell:ia, ei mitään vaikutusta  ::)

Kokeilitko siis ruskeaa sävyä? Harmi jos ei tarttunut, itse ajattelin tuota punaista kokeilla. Ehkä joskus toiste :D

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #826 : 21.11.10 - klo:11:18 »
Mä oon ihan tyytyväinen Biozellin Viileään vaaleaan. Minä kyllä käytän sitä lähinnä liian keltaisuuden poistoon n. 8 asteisissa neutraalin/lämpimän vaaleissa hiuksissani joten olen kai tyytyväinen miedompiinkin tehoihin. Miksailen sitä KC Caramelin kanssa johonkin muuhun hoitoaineeseen ja muhitan tunnin taikka kaksi ja lopputulos on kaunis kermatoffee - ei keltainen.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #827 : 22.11.10 - klo:14:53 »
En koko ketjua jaksa kahlata läpi joten punapäät! Mikä on teidän mielestä punaisin suoraväri? Ostin joskus Crazy Colorin Fireä jonka piti olla kirkas punainen ja monilla kuvissa näyttikin juuri siltä mitä etsin, mutta se osoittautuikin lähinnä pinkiksi omassa päässä. Sitten tilasin saman merkin Vermillion rediä joka on sitten oranssimpi ja oon näitä sekoitellut ja ihan hyvä punainen siitä tulee MUTTA olisi mukavampaa käytellä yhtä ja varmasti punaista punaista  :-\ Ostin kokeeksi Directionsin Poppy redin mutten ole vielä ehtinyt testaamaan.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #828 : 22.11.10 - klo:15:10 »
Kokeilin tunnin pitää tuota Biozell:ia, ei mitään vaikutusta  ::)

Kokeilitko siis ruskeaa sävyä? Harmi jos ei tarttunut, itse ajattelin tuota punaista kokeilla. Ehkä joskus toiste :D

Joo kokeilin, punaiseen värjättyyn pohjaan  :P Mulla on vielä sellanen tukka, joka imee yleensä kaiken, Pintakuiva luonnonkihara.

Tänään iskin sitten crazy color:in orangen ja vermilionin red sekoituksen päähän, kun syväputsari vei viimeksi punaisen päästä. Tuo kyllä tarttui ja taas on punainen  :-*

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #829 : 22.11.10 - klo:19:58 »
Ostin kokeeksi Directionsin Poppy redin mutten ole vielä ehtinyt testaamaan.

Poppy red on ehkä hieman pinkihtävä, mutta ei pinkki. Samoin Fudgen Cherry Bomb. Olen kuitenkin kuullut, että Fudgen Red Corvette olisi kunnolla punainen. Ajattelin itsekin kokeilla seuraavaksi Directionsin Vermillion rediä, Fireä tai Flamea, niistä en vielä tiedä :)

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #830 : 22.11.10 - klo:20:22 »
Directionsin Flame on ihana! Ei tosin punainen-punainen vaan sellainen noidanpunainen, voimakkaasti oranssiin vivahtava, muistuttaa väriltään ehkä jotain paprikajauhetta. Itse pidän kovasti, ei vaan ole tuosta kuvaa omassa päässä.

Poppy Red taas oli katastrofi, muuttui hiuksissani purkin paloautonpunaisesta jotakuinkin ylikypsän vadelman väriseksi, tummahkoksi pinkiksi. Jos Venin haluat nimenomaan "paloautonpunaista" niin en kumpaakaan, ainakaan Flamea, suosittele.
Itse tosin olen laittanut ihan luonnollisen, joskin melko vaalean, värini päälle, mutta eiköhän nuo sävyt jotakuinkin samankaltaiset ole blondatussakin kuontalossa. Ei se värinpoisto tee kylmästä sävystä lämmintä jne.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #831 : 22.11.10 - klo:21:00 »
Aargh no ylikypsä vadelma ei tosiaankaan vastaa toivetta :D Eli sekoitteluun taitaa mennä sekin mokoma. Purkissa näyttää nimittäin juuri semmoiselta hyvältä eli paloauton punaiselta. Ja jos pitää valita niin mielummin oranssiin päin kuin pinkkiin, eli se Flame olisi varmaan ollut parempi valinta. Mutta kun sen näytetupsu-kirjasen perusteella valitsin, niin täähän menee aivan arpomiseksi että mikä on lopulta minkäkin värinen! Täältä http://www.fudge.com/fudge.php katsottuna menisi toisin päin kuin Kettusieni sanoi eli tuo cherry näyttäisi punaisemmalta ja corvette pinkiltä ???

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #832 : 23.11.10 - klo:07:54 »
Täältä http://www.fudge.com/fudge.php katsottuna menisi toisin päin kuin Kettusieni sanoi eli tuo cherry näyttäisi punaisemmalta ja corvette pinkiltä ???

Kyllä minäkin kokemuksella näiden kahden sävyn väliltä sanoisin, että cherry bomb on enemmän pinkki, kuin tuo red corvette :) Nuo sivuston kuvat kyllä vääristävät aika pahasti  :D

Edit. Oli muuten se red corvettekin aika punajuuren värinen, mutta ihan selkeesti vieläkin kylmempi se cherry bomb. Minun muistikuvan mukaan Crazy Colorin fire oli enemmän lämpimänsävyinen, kuin kumpikaan nuista Fudgeista. CC:n Vermillion red oli suorastaan jo oranssi  :P
« Viimeksi muokattu: 23.11.10 - klo:08:22 kirjoittanut Maasha »
2b M iii

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #833 : 23.11.10 - klo:18:43 »
No siis, minulla Cherry Bomb meni tällaiseksi:

ja Poppy Red:

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #834 : 24.11.10 - klo:16:23 »
Mulla olisi kysymys suoraväreistä.

Hiukseni ovat tummahkot ruskeat, ihan au naturel, ja ajattelin värjätä ne vihreiksi. Jos käytän directionsia tai crazy coloria, voinko siis sekoittaa värin hoitikseen? Kärsiikö värin intensiivisyys siitä paljonkin? Mikä olisi hyvä sekoitussuhde?

Ei ole kokemusta suoraväreistä juurikaan, paitsi jostain 15v takaa....
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #835 : 24.11.10 - klo:23:57 »
Olen käyttänyt molempien sarjojen värejä, ja sävyjä vähän laidasta laitaan. Mun tapauksessani kummatkin on tarttuneet hienosti (myös ihoon... ::)) vaikka olen laittanut puolet hoitoainetta ja puolet väriä. Tulee huomattavasti halvemmaksi, ja tuntuu lakkaavan valumasta väriä nopeammin huuhdellessa. Kuitenkin värin intensiivisyys on ollut samanlainen kuin pelkällä värillä värjätessä.
Mulla suoravärien tarttuvuus on ihan omaa luokkaansa, koska värjäämättömässä juurikasvussakin tuntuu pysyvän kuin tauti. Vihreällä värjäämisestä on nyt ainakin reilu viisi viikkoa, olen pessyt normaalisti varomatta väriä, saunonut ja muhitellut.. Väri on haalistunut mutta kyllä tämä vielä ihan vihreä on. Kärsineet latvat on kyllä päästäneet väriä enemmän. Eli värin kesto ja tarttuminen voi olla kyllä kiinni ihan hiuksestakin.

Taitaa muuten olla ensimmäinen kerta kun olen suoravärin kanssa saanut juurikasvun näin pahasti näkyviin. ;D
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #836 : 25.11.10 - klo:08:58 »
^
Okei, kiitos vastauksesta!

Aika pelottavan tiukkaan sulla on väri jämähtänyt. Mitenköhän mun käy... kun hiukset ovat kai aika karkeat. Tarkoitus oli olla värjäämättä enää ikinä, mutta piti sitten katsoa kivoja tukkakuvia netistä, ja iski värjäyshinku. Dääm  ;D

LISÄYSTÄ.
Pahus, se olikin Hallonikas sun vihreä tukka tuolla hiusmuutoksissa, kun laukaisi mussa tän värjäyshimon. Olet mun vihertukka-idoli :)
« Viimeksi muokattu: 25.11.10 - klo:09:04 kirjoittanut -j- »
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #837 : 25.11.10 - klo:09:39 »
^ Hahaa! Aiheutan jo värjäyspakkomielteitä ihmisille! ;D 
Ainakaan Directionsin alpine green ei muuten haalistu mitenkään erityisen rumasti. Tykkään itseasiassa hiukan enemmän tästä haalistuneesta versiosta kuin siitä karkinvihreästä vastavärjätystä. Seuraavaksi kun värjäilen taas suoravärillä, voisin harkita jotain keltaisemman sävyistä vihreää, ne vaan tuntuu olevan hiukan harvemmassa kuin sinivihreät.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #838 : 25.11.10 - klo:11:25 »
Noniin Hallonnikkaan ansiosta nyt olisi aika tilailla renbowlta :)

Jotenkin ei näytä ihan niin selkeiltä noi kuvat, vai ovatko todella noita vastaavia tuolla sivuilla?

Ajattelin nyt vielä kituuttaa sittenkin näillä punaisilla hiuksilla, eli mitä värejä suosittelisitte ylläpitämään tämantapaista väriä:

http://www.marieclaire.com/cm/marieclaire/images/xx/0809-hair-color-5-de.jpg

http://www.silkyhaircare.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/8/-/8-34.jpg

Eli vähän lisää tuota kultaisuutta, kävisikö platinum ja keltainen siihen kun ihan kultaista ei online shopista löytynyt? Mikähän punaisista on paras? Eli tarkoitus ei ole saada oranssia, vaan vaalea kultainen kupari. Ja sitten tulevaisuutta varten otan varmaan sen pinkissimon ja silverin.

Ja siis Renbowlla lasku tulee postitse? Hui epäilyttävät sivut :S
« Viimeksi muokattu: 25.11.10 - klo:22:10 kirjoittanut hairwreck »
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #839 : 25.11.10 - klo:16:56 »
Täältä http://www.fudge.com/fudge.php katsottuna menisi toisin päin kuin Kettusieni sanoi eli tuo cherry näyttäisi punaisemmalta ja corvette pinkiltä ???

Kyllä minäkin kokemuksella näiden kahden sävyn väliltä sanoisin, että cherry bomb on enemmän pinkki, kuin tuo red corvette :) Nuo sivuston kuvat kyllä vääristävät aika pahasti  :D

Edit. Oli muuten se red corvettekin aika punajuuren värinen, mutta ihan selkeesti vieläkin kylmempi se cherry bomb. Minun muistikuvan mukaan Crazy Colorin fire oli enemmän lämpimänsävyinen, kuin kumpikaan nuista Fudgeista. CC:n Vermillion red oli suorastaan jo oranssi  :P

Aaah hyvä tietää ettei tule enempää hutiostoksia. Sillä noiden kuvien perusteella olisin valinnut juurikin tuon cherry bombin.